Sınır: 15 beğeni, 50 yorum..
~
"Beni neden hiç dinlemiyorsun Taehyung?"
"Yine aynı şeyleri mi konuşacağız Jimin? Sende bıkmadın mı artık olanlardan?"
"Ama biliyorsunki bu Jungkook. Hep böyleydi. Neden alınıyorsun?"
"Artık canımı sıkmaya başladı. Kalbim sızlıyor Jimin görmüyor musun? Tanrı aşkına! Ona olan sevgimi kullanıyor ve beni daha da üzecek şeyler yapıyor. Çünkü ona kızamadığımın oda farkında."
"Taehyung belki de ona aşık olduğunu söylemelisin artık."
"Haha. Güldürme. PD'nim zaten beni sevmiyor. Bu olayı öğrenince kesinlikle gruptan atar."
"Öncelikle PD'nim seni seviyor. Bu olayı öğrenince de seni gruptan atamaz çünkü 7-1=0 Taehyung. Sensiz devam etmeyiz. Bunun farkında."
"Pekala çok sevgili dostum. İnsanlar ne olacak? 'Ünlü grubun iki üyesi diğer iki üyeye aşk duyuyor!' Haberleri tahmin edebiliyorsun değil mi?"
"İki üyeninin diğer iki üyeye aşkı mı? Ne saçmalıyorsun Taehyung?"
"Keşke Jungook konusunda bana akıl vermek yerine Yoongi hyunga olan aşkını kabul edip kendin için bir şeyler yapsan sersem."
"S-saçmalama y-yok öyle bir şey Taehyung."
"Tabi bende inandım. Acaba Jungkookie de erkeklerden hoşlanıyor mudur?"
"Taehyung Jungkook ergenliğin en zirvelerini yaşadığımız yerde ve olur olmadık yerde kalkan penisini biliyorsun."
"Ahh Tanrım! Artık hayranlar tüm program ve konserlerde Jungkook'u fokusluyor. Birkaç kez odasında ağladığına şahit oldum."
"Yaa~ benim minik kurabiyem. Neyse aslında bu konuda ona yardım edebileceğimizi söyleyip sizi yakınlaştırabiliriz."
"N-nasıl bir yardım bu?" gülümsedi ve dilini yanağına birkaç kez bastırıp sakso çekme görüntüsü verdi.
"Ahh! Çok arsızsın Park Jimin."
"Sadece en yakın arkadaşıma yardım etmek istiyorum."
~~~
"Durumun herkes farkında. Artık PD'nim olaya el atmadan bizim bir şeyler yapmamız gerekiyor Namjoon Hyung."
"Aslında Jiminie haklı Namjoon. Jungkook'un durumu çoğu hayran tarafından fark ediliyor ve çok fazla görüntüsünü alıyorlar."
"Yaa~ Yoongi hyung benimle aynı fikirde olmana çok sevindim~" Jimin'in aegyosuna kıkırdadığımızda Yoongi hyungun da kıkırdadığını görünce şaşırmıştım. Çünkü o hep soğuk davranır bize olan sevgisini çok nadir belli ederdi.
Tek şaşıran ben değildimki grup üyeleri de bir anda kıkırdamayı kesip Yoongi hyunga bakmıştı.
"Aslında PD'nim benimle konuştu." Namjoon hyungun sözleri karşısında kendimi tutamamıştım.
"Neden bize söylemedin? Tanrım ne dedi?" dediğimde herkes susmuş ve Namjoon hyunga odaklanmıştı.
"Jungkook'u bir süre uzaklaştırması ve bu ergenliğini atlatması gerektiğini, gruba 6 ay kadar bir süre 6 kişi devam etmemizi söyledi."
"Hadi ama bu saçmalık!"
"Jin hyung haklı. Nasıl 6 kişi devam ederiz. Gruptan biri eksilirse ben de yokum beyler." Hobi hyungun sözleri karşısında sustuğumuzda kapı arkasından gelen burun çekme sesiyle oraya döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ineffable / Taekook
FanficOna duyduğum hisler tarifsizdi. Bu yüzden onu tatmin etmek için bir an bile düşünemedim. Jungkook'un olur olmaz yerde erekte olmasına yardımcı olmak istedim. Ona duyduğum aşk bizim ilişkimizi sekse yönlendirmiş ve bu seksin içindeki aşkta kaybolmuşt...