Jimin statea pe patul sau moale , tinand carnetul sau de note din ultima perioadă, in mana. Cum ar trebuii sa ii spuna acesta mamei sale despre nota? Va fii certat si il va obliga sa renunte la dans din acest motiv.
Jimin statea stresat , dandusi cu mana prin par nervos de toata situatia in care a ajuns. Acesta fu trezit din transa sa de nervi de telefonul ce suna , pe ecran aparand numele de " Kim TaeTae" acesta intelegand imediat ca este cel mai bun prieten al sau.
-Ce dracu vrei , Kim? intrebase Jimin nervos.
"Aish , Jimin , imi spui Kim numai cand mai ai putin si sugrumi urmatoare persoana pe care o vezi!" se auzise vocea lui Taehyung din telefon.
-Ah...uite Taehyung mai am outin si pic la matematica! Mama nu o sa ma mai lase la universitatea de arte si ma trimite in alt loc...oftase blondul dezamăgit.
"Oh"
-Stiu...tot ce pot sa fac e sa ii spun mamei si poate , doar poate o sa ma ajute...oftase Jimin punand carnetul de note pe biroul sau dezordonat.
"Daca te pot ajuta?" chicotise Taehyung din spatele telefonului , crescand curiozitatea blondului.
-Cum ma poti ajuta? intreba Jimin curios , iesind din camera sa si îndreptându-se spre bucataria sa.
"Il stii pe varul meu , nu?"
-Namjoon? Da il stiu , e iubitul lui Jin. spuse Jimin deschizand o doza de suc.
"Nu..Nu Namjoon , celalalt , Yoongi." spuse Taehyung repede.
-Yoongi? Ciudatul ala hot care m a ignorat cand i am spus buna? Ah ce are el cu toata faza asta. oftase blondul stresat se stituatie si i a o gura de suc.
"Da , Jiminie" raspunse Taehyung si chicotii la spusele prietenului sau.
-Ma poate ajuta? Adica face meditatii? continuase Jimin
"Dap , in plus mai are nevoie de elevi , chiria e scumpa si inca nu a dat interviul pentru munca." spuse brunetul
-Hmp? Ce munca?
"Momentan vrea sa dea ca profesor la o universitate , nu mai stiu care , si dupa ce face bani se apuca de muzica cu Namjoon"
-Oohh. Deci imi dai numarul lui? intrebase Jimin asezandu se pe scaun.
"Sigur" si cu asta apelul se incheie.
Jimin statea la masa asteotand mesajul prietenului sau. Oare era o idee buna? Oare chiar merita sa stea cu un nesuferit aratos pentru cateva note bune? Faptul ca Yoongi era straight era un minus iar sentimentele blondului puteau fii rănite.
SoulmaTAE ❤👅 ti-a trimis un mesaj!
Se vazu pe telefonul lui Jimin , cand ecranul se luminase brusc.
--
SoulmaTAE ❤👅
Hei Jiminie! Asta este numarul vezi s anu ii scrii prea dimineata caci doarme!
03xx xxx xxx
--Doarme? Huh? Asta poate fii distractiv...se gandii Jimin cand deschise mesajul.
--
Hei Yoongi! Sunt Jimin si am nevoie
De ajutor la matematica , ma
Poti ajuta te rooog? 🤧👅YoonIDIOT🖕🏻
Huh?
--
CITEȘTI
𝐌𝐚𝐭𝐡 𝐓𝐮𝐭𝐨𝐫 // Yoonmin
FanfictionPark Jimin , un student de 23 de ani la universitatea de Arte din Seoul ramane in urma la matenatica. Accesta se gandeste sa inceapa cursuri suplimentare de matematica. In cele din urma acesta gaseste un profesor de matematica, bineinteles necunosc...