-2-

342 35 1
                                    

Yoongi statea in pat , dabea trezindu se dupa o seara de "distracție" cu Namjoon si Hoseok.

"Ce cacat am facut ieri?" se gandii Yoongi cand vazu o persoana langa el , mai exact o fata bruneta . Era ce va normal sa se trezeasca dimineata langa o persoana necunocuta caci de cand a fost parasit nu a mai vrut o relatie.

Acesta se ridica din pat luindu si teledonul si indreptandu se spre bucataria de la parter.

--
03xx xxx xxx
Hei Yoongi!Sunt Jimin si am nevoie
De ajutor la matematica , ma
Ajuti te roooog? 🤧👅

Huh?

--

Yoongi statea in bucatarie la masa si isi bea cafeaua. Cine era Jimin? Parca a auzit de el insa nu mai stia. Nu era tipa blonda de acum o luna din bar?

"Agh iar vin curvele dupa mine"se gandii brunetul.

--

Uite Jimino sau cum
te o chema , ai fost ce va
de o noapte si vreau
sa ma lasi , k?

O noapte
Huh?

--

Bruah se aude de pe scari un sunet usor , dar care a putut fii emis de brunet.

-Buna...se auzise vocea fete de azi dimineata in capatul scariror. Avea patura pe ea Yoongi intelegand ca fata inca nu avea haine.

-Hei.. stii cred ca ti am spus ca esti doar o noapte , nu? intreba Yoongi fata.


-Da...Pot merge acasa? spuse fata.

-Sigur , te duc eu.

Dupa ce isi luase hainele si se imbracase acestia 2 pornira spre adresa fetei.Acestia 2 stateau in liniste in masina cu telefonul lui Yoongi la vedere.

O noapte ti a trimis un mesaj!
Ce curva visezi , bro?

Yoongi zambii la mesaj realizand ca aceasta Jimin nu este o curva.

-Hei am ajuns.. a spus Yoongi fetei.

-Oh ok , pa! spuse aceasta si pleca.

Asa se intampla de fiecare data , se culca cu una , o duce acasa si se duce la alta. Unele nu vor sa fie duse acasa iar asta este problema lor.

Ajuns acasa , Yoongi cu o dispozitie proasta se gandeste ca ii raspunda lui Jimbo sau cum il chema.


---
Yoongie e un softie , duce fata acasa 🤧
-Amu

𝐌𝐚𝐭𝐡 𝐓𝐮𝐭𝐨𝐫 // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum