Masina se oprii in fata unei stații de autobuz , Park fiind gata sa iasa.
-Pa hyung , pa Taehyung! spuse Jimin si iesi din masina
- Jimin. se auzii inainte ca blondul sa închidă usa.
-Hm?
-Iti scriu mai tarziu despre meditatii.
- Oh bine.. si cu acestea fiind spuse usa mașinii se tranteste.
Jimin mergea pe strada zâmbitor cand auzii ca hyung ul sau il va ajuta.
---
Era ora 14:34 iar Jimin isi astepta prietenii la cafeneaua de langa universitate. Astepta acolo de mai bine de 10 minute , lungi si parca nesfârșite. Uitandu-se in sus vede o pereche de ochi cunoscuti . Frica il cuprinde pe Jimin , caci nu avea de gand sa sa vada cu hyung ul sau astăzi , si isi ascunse fata , asa cum putu.Ii era rusine cu faptul ca acesta ii cumpărase înghețată si nici nu ii mai scrise in legatura cu meditațiile. Dacă ar fii venit chiar acum totul ar fii si mai stînjenitor pentru blond care dorea doar sa isi bea cafeaua si sa audă barfele nefolositoare se lui Jin.
Clopotelul argintiu dela intrare se face auzit ca un ecou în magazin , in ciuda gălăgiei ce mai anima micuța cafenea. Ochii lui Jimin se luminara cand isi vazu prietenii , bine dispuși , intrând în magazin si uitandu-se dupa blond.
Jimin isi ridica usor mana facundu-le semn celor doi , aceștia indreptandu-se spre Jimin.
- Hei , ChimChim ! isi salută Jin prietenul , trăgând usor de unul din scaune pentru a se aseza pe el.
- Hei , Hyung! saluta Jimin inapoi , apucanu-si ceasca de cafea in mana.
- Nu am mai vorbit de mult. spuse Jin zâmbitor spre blond.
Jimin zambise rușinat , caci cu adevarat acesta nu a mai vorbit cu Jin , a fost ocupat cu scoala si cu ora sa preferata , ora de "Consiliere Matematica".
Taehyung se tot agită pe scaun , uitandu-se in spate , in stanga si in dreapta.
- Taehyung , esti bine? îndrăzni blondul sa isi intrebe prietenul ce părea din ce in ce mai agitat.
-Uite , trebuie sa va spun un lucru important. ofta brunetul.
- Daca cumva o sa spui sa Hoseok te-a batut iar la jocuri si esti trist o sa te dau afara. oftase , uitandu-se la prietenul sau.
-Amnn nu nu asta. Uitati , Yoongi hyung are un prieten superb! spuse Taehyung agitandu se si mai tare .
-Asa , si? rupse Jin tăcerea ce se lăsase intre ei , caci stia ca blondul nu avea de gand sa o faca.
- Si l-am chemat aici, cu el , ca sa imi faca cunoștință.
Jimin oftase cand realiza pentru ce se uitase prietenul sau. Jin oferindu-i o încruntare dezamagita , caci acesta se aștepta la o dramă , nu ma problemele de dragoste a lui Taehyung.
-Doar...Du-te acolo. Spune-i sa ai venit sa il saluți si vai ce surpriza si dupa ramai la masa si ne spui cum merge , la final. spuse blondul , gesticuland din maini spre masa unde se află Yoongi si un baiat intr-o camasa alba , vizibil mai inalt ca Yoongi.
-Superba idee! spuse Taehyung.
De o data Jimin se simtii tras cu putere de mana si târât dupa el pana la masa celor doi
- Ce faci?! tipa , șoptit , Jimin spre prietenul sau.
-Esti scuza perfecta pentru a sta acolo! Compoarta-te natural! ii spuse brunetul prietenului sau agitat.
-Jin! Min hyung ajuta-ma! mima speriat Jimin spre hyung ul sau.
Or cat de mult incerca sa mimeze pentru ajutor spre Jin , acesta doar zambea uitandu-se la el , facandu-i cu mana.
In cele din urma Taehyung si prietenul sau erau in spatele lui Yoongi , iar baiatul cu camasa se uita la aceștia.
- Hei Hyung! spuse Taehyung de o data .
- Oh hei, Taehyung! Ce surpriza! spuse Yoongi.
Vocea lui Yoongi il blocase pe Jimin total. Dupa cum a mai spus , acesta se putea îneca in vocea sa joasă , sau ar putea-o ascukta ore intregi.
Se îneca in ea caci inca nu o cunoștea. Nu cunoștea misterul din spatele acelei voci puternice , iar Jimin ura misterul , dar totus o putea asculta pe repeat caci era o voce calma , era un mister placut ce il facea pe Jimin sa isi dorească să ii descopere misterul , incet cu încetul pentru ai nu distruge misterul.
Iar Yoongi , Yoongi se scufunda in ochii blondului.
Se ferea să facă contact vizual caci se pierdea în galaxia din spatele ochilor sai , nu dorea sa se pierda de o data , nu dorea nici sa piardă acei ochii .
Ochii blondului erau adânci ca o apa nedescoperita , iar Yoongi ar da or ce pentru a fii primul ce descoperă ce ascund acei ochii.
Fara sa realizeze Yoongi statea împietrit pe scaun , uitandu-se doar in ochii blondului , iar Jimin se uita in ochii lui Yoongi , doat ca gândul sau repeta iar si iar fiecare cuvânt rostit de acesta.
- Jimin , aseaza-te. intrerupse Taehyung tensiunea dintre prietenul sau si varul sau.
- Oh sigur. ofta Jimin.
Stia ca daca se aseza langa Yoongi si ar fii pierdut toata concentrarea iar daca s-ar fii așezat lângă celalalt baiat ar fii primit bataie. Ce avea de ales? Pana la urma s-a așezat lângă baiatul cu voce misterioasă si piele de portelan.
Trecuse cateva minute bune , in care Taehyung si , Jungkook se pare , vorbeau. Între timp Jimin era atent la cafeaua sa iar Yoongi il analiza.
Yoongi analiza fiecare detaliu a blondului , de la ochii micuți ce dispăreau o data cea zambetul ii acapara fata blondului , pana la zambetul de aur ce iti facea ziua mai buna.
Jimin simtea ca hyung ul sau avea ochii pe el , doar ca nu il deranja. Se simțea bine ca este analizat si se simtea bine ca cineva si-a luat din timp pentru a-l analiza. Ii era frica ca Yoongi sa nu ii observe defectele?
Da.
Ii era frica ca Yoongi sa nu observe parul dezordonat , ochii putin obosiți sau pielea plină de imperfectiuni. Pentru Yoongi , Jimin era un baiat perfect , nu putea sa ii vada imperfecțiunile or cat a incercat sa isi i-a gândul de la ochii , vocea si zambetul acestuia.
- Jimin. spuse Yoongi brusc.
Vocea groasă și serioasă a lui Yoongi ii provocare lui Jimin un nod in gat si un fior.
-Poti venii maine la meditatii? Iti voi trimite adresa. spuse Yoongi.
Yoongi avea ochii nedeslipiti de pe blond iar cu acele cuvinte ce păreau neînsemnate, spuse , Ochii blondului fu fixați pe cei a hyungului sau , un zambet aparandu-i in fata.
Aceștia doi ignorata privirile serioasă ale lui Tae si Jungkook , caci dupa putin timp cei doi se întoarse la discuția lor.Fix atunci. Era doar Jimin si Yoongi. Nimeni altcineva ce sa le distrugă contactul.
CITEȘTI
𝐌𝐚𝐭𝐡 𝐓𝐮𝐭𝐨𝐫 // Yoonmin
FanficPark Jimin , un student de 23 de ani la universitatea de Arte din Seoul ramane in urma la matenatica. Accesta se gandeste sa inceapa cursuri suplimentare de matematica. In cele din urma acesta gaseste un profesor de matematica, bineinteles necunosc...