Jimin statea in pat astept un mesaj de la "viitorul sau profesor". Ii era frica deoarece stia ca Yoongi era rece si fautacios dar notele lui ii plangeau in catalog de mila.
Jimin se hotaraste ca e timpul sa se trezeasca din pat caci in mai putin de o ora avea sa fie in curtea universitatii , sa se intalneasca cu Taehyung si sa suporte morala prifesoarei de matematica cu privinta notelor lui Jimin si a altora , caci azi...Azi era ora de consiliere matematica.
Dupa profa de matematica este o ora de relaxare si incredere unde ne revedem greselile matematice supuse in ultimul timp si le corectam.
Dupa Jimin si colegii lui era mai mult "Ora in care Jimin este facut prost si amenintat de profa de mate".
Jimin ofta si se duse sa se imbrace simplu pentru scoala. Brus acesta se gasise in fata dulapului incercand sa aleaga haine , se trezii din transa sa la auzul telefonului
Ce curva visezi , bro?
YoonIDIOT 🖕🏻
Stai adica nu esti
Una din tipele cu care am
Dormit?Ahh nu
Sunt sigur ca nuYoonIDIOT 🖕🏻
De unde esti atat de sigur? Poate
Vrei doar sa mai ajung in pantalonii
Tai iar hm...Pai..sunt desur de sigur ca am
un penis si sunt prieten
Cu Taehyung...YoonIDIOT 🖕🏻
Ohhh deci tu doar vrei un profesor de
Matematica?Da.
----
Jimin era usor amuzat de comportamentul baiatului mai in varsta."Deci el se culca cu cineva in fiecae seara" se gandii Jimin.
"Ce idiot"Uitandu-se la ceas acesta realiza ca orele v or incepe iar el trebuia sa ajunga in statia de autobuz la timp.
Grabindu se la scoala acesta isi simte telefonul vibrand , semn ca a primit o norificare.
Asezandu se pe un scaun din autobuzul plin cu persoane de diferite varste , in general batrani.
Scoala lui Jimin era una cunoscuta dar si plini de persoane cu bani. Jimin dabea reusise sa intre in Universitatea din cauza ca acesta nu vine din cea mai inzestrata familie.
Auzindu si statia acesta coboara indreptandu se spre curte.
---
Sunt geloasa pe Yoongi wth
CITEȘTI
𝐌𝐚𝐭𝐡 𝐓𝐮𝐭𝐨𝐫 // Yoonmin
FanfictionPark Jimin , un student de 23 de ani la universitatea de Arte din Seoul ramane in urma la matenatica. Accesta se gandeste sa inceapa cursuri suplimentare de matematica. In cele din urma acesta gaseste un profesor de matematica, bineinteles necunosc...