-6-

336 38 2
                                    

-Taehyung , eu nu urc in masina asta! Arat de parca pot sta in asa ceva? ii sopti Jimin lui Taehyung,  panicat.

-Da , Jimin , arati ca un model international frumos si sexy , acum urca! ii spuse Taehyung prietenului sau si il impinse in masina.

Cand acesta fu impins in masina, o pereche de ochii negrii ii urmareau fiecare miscare. Acel gen de ochii ce iti taie rasuflarea si te lasa in panica "Am facut ceva?" sau "Oare este bine?". Jimin nu a suferit niciodata aceea pereche de ochii margelati doar ca acum, s-ar fii uitat in ei ore intregi.

-Yoongi , trebuie sa il lasam pe Jimin la o statie de autobuz. intrerupse Taehyung toata tensiunea.

-De ce? intrebase Yoongi.

Atunci când Jimin ii auzise vocea aproape se inecase, sigur era acelas nesimtit de acum 5 ani? Jimin i-ar fii putut da vocea pe repeat ore intregi. Daca Taehyung avea o voce hipnotizanta , Yoongi avea o voce ce te putea ucide.

-Yoongi , accepti sa faci meditatie cu Jimin? spuse Taehyung .

-Ahhh ma mai gandesc. spuse baiatul.

Un oftat iesii pe buzele lui Jimin , acesta fiind din ce in ce mai prost dispus.

-Oh! spuse Jimin.  Ma puteti lasa aici , continuase Jimin cand vazu o statie de autobuz.

-Sigur? intreba Taehyung.

-Baieti...incepuse Yoongi sa vorbeasca.Eu ma gandeam sa merg la...Mall.

Bineinteles ca Yoongi nu avea de gand sa nearga la Mall , doar voia sa mai stea cu Jimin si sa il cunoasca.

-Oh? spuse Jimin.

-Si ma gandeam daca vreti sa veniti caci aveam de gand sa măvad si cu Namjoon. spuse Yoongi schimband viteza mașinii.

Pentru o secunda a fost o liniste oarva , pana cand Yoongi s-a uitat in oglinda masinii , ochii lui intalnindu-se cu cei au blondului.

-Jimin , ce zici?il intrebase Yoongi pe blond.

-Ah..Ah Sigur.

Sincer , Jimin era intimidat de acea voce , ce ii dadea fiori.

𝐌𝐚𝐭𝐡 𝐓𝐮𝐭𝐨𝐫 // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum