Ajunși la Mall , blondul si prietenul sau mergeau în fața lui Yoongi , râzând si facand glume despre diverse.
Yoongi , in schimb statea putin mai in spate analizând blondul din cap pana in picioare. De ce nu a acceptat el sa faca meditatii cu el? Nici el nu stie , blondul era pur si simplu prea frumos , iar Yoongi facea de abocei meditatii doar cu fete , din motive personale.
Putea profita de blond cat ai zice peste iar Yoongi observase faptul ca Jimin este intimidat in preajma sa. Doar ca ce va din el nu il lasa sa profite de acesta.
- Hei baieti! spuse Yoongi atrăgând atenția celor doi prieteni. Hai sa mergem aici!
Yoongi arătase cu privirea spre un supermarket mai micuț din mall. Baietii se uitase unul la celalalt si pleca spre magazin , in ciuda faptului ca Jimin si Taehyung erau mai departe de magazin , au ajuns tot in fata lui Yoongi.
Mergand prin magazin Taehyung vede o cutie de înghețată foarte mare , arătândui-o lui Jimin.
- Hei Hyung! tipase Taehyung spre Yoongi.
-Hm? e Yoongi , luînd o sticlă de lapte.
-Imi poti cumpara ce va mie si lui Jimin? intrebase brunetul.
Auzind numele blondului, Yoongi imediat si-a întors ochii tintindu-i pe cei a blondului.
- Taehyung , nu este nevoie. ii soptise Jimin lui Taehyung cand simtii iar acea perèche de ochii intensi.
- Ce vreti sa va cumpar? intreba intr-un final Yoongi venind spre acestia.
Taehyung arata fericit spre cutia mare de înghețată din frigiderul transparent a supermarketului , fiind extrem de nerăbdător pentru raspuns ul Hyung -ului sau.
Între timp , cu cat Yoongi se apropia mai tare , cu atat Jimin se ascundea mai bine in spatele brunetului , nerăbdător.
-Stiti ca sunt mai multe arome nu? oftase Yoongi uitandu se la fața confuză a vărului său.
- Oh...Pai eu am vazut ca este doar de menta , dar... oftase Taehyung.
-Dar?
-Lui Jiminie nu ii place menta. ofta Taehyung. Scuze , Jimin , am uitat.
-Nu este nimic , voi mânca menta doar nu il deranja pe Yoongi. spuse Jimin , rușinat , când din maini usor in aer.
- Jimin.. spuse Yoongi serios. Ce aroma vrei?
-Huh?
- Ce aroma vrei? Pot cumpara doua , nu e mare lucru. continuase Yoongi , deschizând usa frigiderului de înghețată , luînd -o pe cea de vanilie.
-Mi trebuie sa te deranjezi, Hyung...spuse Jimin.
"Hyung? Ce bine suna sa aud hyung din partea lui." se gandii Yoongi si zambii la propriul gand.
-Spune. oftase Yoongi.
-Capsuni...spuse blondul timid.
"Capsuni? Ce drăguț. Stan nu , nu e dragut e ceva normal. " se gandii Yoongi din nou.
Isi întinse mana spre cutia de înghețată , oferind-o blondului , primind un zambet timid.
-Hai sa plecam. spuse Yoongi intr-un final.
Jimin si Taehyung daduse din cap afirmativ indreptandu-se spre ieșire , in spatele lui Yoongi , cu cutiile de înghețată in maini.
Într-un final toti urcase in masina , indreptandu-se spre ieșirea mall ului.
CITEȘTI
𝐌𝐚𝐭𝐡 𝐓𝐮𝐭𝐨𝐫 // Yoonmin
FanficPark Jimin , un student de 23 de ani la universitatea de Arte din Seoul ramane in urma la matenatica. Accesta se gandeste sa inceapa cursuri suplimentare de matematica. In cele din urma acesta gaseste un profesor de matematica, bineinteles necunosc...