Öncelikle, bundan yaklaşık on sene kadar evvel ben üç yaşımdayken, nasıl hatırladığımı sorarsanız ben de bilmiyorum, Harry Potter ve Azkaban Tutsağını izlemiştim. Elbette, DİKKAT SPOILER İÇERİR! Remus John Lupin isimli kurtadam'ımızın kurta dönüştüğü sahneden epey tırsmıştım. Ve bunun etkisini hala görüyorum. Çapulcularda iğrenç Kılkuyruk dışında en az sevdiğim olabilir. En çok Sirius Black'ı seviyorum. Her neyse, beş yaşımda birinci sınıfa başladığım için beş yaşımdayken Harry Potter ve Felsefe taşını okumuştum. Çok uzun süre de evet. Daha sonra yıllar geçince ilkokulu bitirdiğimde, seride ki ilk üç kitabı okumuştum. Her sene bu ilk üç kitabı okudum. Bu nedenle replikleri, ikonik sözleri hala aklımdadır. Ablamda ilk seri vardı. Yani şimdi ki yeni seri değil. Rowling'in kendisinin ilk tasarladığı seri. Fakat, ablam bir antikacıdan aldığı için, sadece Felsefe Taşı, Sırlar Odası, Azkaban Tutsağı, Ateş Kadehi ve Ölüm Yadigarları vardı. Bende yaşım dokuz olduğu için henüz 4. Ve 7. Kitapları okumamıştım. Yıllar geçtikçe Harry Potter çılgınlığımı kaybedeceğim sanılsa da tam tersi olmuş, ben aşırı bir şekilde Yaralı Kafa'ya bağlanmıştım.
Geçtiğimiz yaz, yeni tanıştığım dayımın eşi harika yengem -umarım Watpadd'i yoktur :D- bana tanışma hediyesi olarak kutulu bir yeni seri Harry Potter serisi almıştı. Tabii ki de aşırı mutlu olmuştum. Tam yirmi gün seriyi her gittiğim yere kucağımda taşıdım.
Ve yine geçtiğimiz yaz herkes bana Harry Potterlı birşeyler almaya başladı. Sınıf arkadaşlarımdan Sherlock fanı, anime fanı, ve japon alfabesinin tamamını bilen çılgın polisiye roman üstadı iki arkadaşım, bana Harry Potterlı anahtarlık aldılar. Bu cidden harikaydı! Ve böylece bende siftah yapmış oldum. Daha sonra Potterhead bir arkadaşımla çarşıdan gryffindorlu rozet aldım. Şey yani sırf golden trio gryffindor oldukları için değil ben her testte gryffindor çıkıyorum bu nedenle doğal olarak kendi binamın rozetini aldım✌
Sonra ablam bana Harry Potterlı defter aldı. Annem bana kolye aldı. Ve yine annem bana hogwarts mektubu aldı. Ve yine annem bana gryffindor aslanı çizdi ki annemin çizimleri mük gerçekten. Sonra DİKKAT SPOILER İÇERİR! Ben evde kendi kendime Felix Felicis yaptım. Yani Sıvı Şans. Yine okuldan bir arkadaşım bana asa yapmaya söz verdi. Kendisi Slytherin ve Draco Malfoy'a bayılıyor. Sonra Harry Potterla pek ilgisi bulunmayan bir Army arkadaşım, kendisi Suga'ya bayılıyor *umarım doğru yazmışımdır* bana Harry Potter çizecek...
Yani şimdi size küçük halli Harry Potter koleksiyonumu anlattım. Bu ay tam bir yıldır HP koleksiyoncusuyum. Heyecan verici!
Unutmayın önemli olan, Potterhead olup bilgi sahibi olmaktır. Herhangi bir eşyaya sahip olmak değil. Tabii isterseniz koleksiyon yapabilirsiniz. Mesela ben Mösyö Taha'nın on üç doğru yaptığı testte on yedi doğru yaptım. Asla şöyle düşünmeyin 'Tüh! Benim hiç eşyam yok! Gerçek bir Potterhead değilim!' Çünkü siz bilgi sahibi iseniz ve HP'nin çocuk kitabı olmadığını biliyorsanız, aramıza hoşgelmişsiniz!
-------------''''
Evettt klasik kapanışı yapıyorum... Anket yapacağım Harry Potter la ilgili. Katılımlarınızı beklerim....
Lumos!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wizarding World
FantasyPotterheadler Buraya! Potterkafa olmasanızda gelin! Neden mi? Çünkü, Harry Potter hakkında bilgiler, kendinizi bulabileceğiniz sohbetler, eğlenceli yorumlar, hepsi var! Kısacası Wizarding World burada! Hadi siz de gelin, biz Potterheadlerin bu zevkl...