Slytherin 🐍

258 32 19
                                    

Evet bu bölümde, iftara az kalmış bir halde size Slytherin'i tanıtacağım. Eğer aranızda Slytherin olanlar varsa ya da sevenler varsa ne düşündüğünüzü yazmayı unutmayın.

"Düşersin Slytherin'e belki sen. Bir başkadır sanki oraya giden. Amaçları uğruna ne yapmazlar, Anlatsam bitmez sabaha kadar..." -Harry Potter ve Felsefe Taşı

Slytherin'in Kurucusu Kimdir?

Salazar Slytherin. Ailesi muggleları seven safkan bir aile. O zamanın 'cadı avcıları 'tarafından yakalanarak öldürülüyorlar. Ve Salazar için evlatlık diyorlar o da ölmesin diye. Sonra Salazar bir muggle aile veriliyor. Baba Salazarı hiç sevmiyor. Bir keresinde ise Salazarı bir yılanla konuşurken yakalıyor. Ve Salazar evden kaçıyor.

Slytherin Binasının Özellikleri Nelerdir?

Slytherin, zeki, iyi planlara sahip, amaçları için iyi savaşan, kuşkucu hareket etmeden önce iyice düşünen kişilerin binasını temsil eder. Hayvanları yılandır. Slytherin, en çok kara büyücü çıkarmasına karşılık her Slytherin kötü değildir. Mesela Slughorn gibi iyileri de var. Aynı şekilde Hogwarts savaşından sonra bu kötü unvanları kalkıyor. Ve zaten baş karakterin oğlu bile Slytherin. Slytherin renkleri yeşil ve gümüştür. Bir bakıma asaleti de temsil eden bir renk çiftidir. Slytherin binasının hayaleti Kanlı Baron'dur.

Slytherin Hakkında Ne Düşünüyorum?

Benim sevmediğim Slytherin kişiler var, ama yine sevdiklerim de var. Ben bina testlerinde Gryffindor çıkıyorum evet ama, ilk tercihlerime en yakını seçince de Slytherin oluyorum. Ve herhangi bir önyargı düşünmüyorum. Açıkçası çataldili bana bayağı havalı geliyor...

-----------------------------

Siz Slytherin Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Yazmayı unutmayın. Kendinize İyi Bakın! Bu arada diğer binalarda gelecek. Bu ilk oldu.

Lumos!

Wizarding World Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin