Ravenclaw💎

161 27 25
                                    

Hoşgeldiniz. Bugün sizlere Hogwarts Cadılık ve Büyücülük okulunun dört evinden Ravenclaw'ı tanıtacağım.

"Ravenclaw kısmetin belki. Oradakilerin hiç çıkmaz sesi. Mantıktır onlarca önemli olan. Böyle kurtulurlar tüm sorunlardan..."-Harry Potter ve Felsefe Taşı

Ravenclaw Binasının Kurucusu Kimdir?

Rowena Ravenclaw. Kendisi oldukça güzel ve zeki bir bayan olarak soylu ve iyi bir aileden gelmektedir.

Ravenclaw Binasının Özellikleri Nelerdir?

Ciddi anlamda zeki, soğukkanlı, gerekince gayet mantıklı olan öğrencilerin evidir Ravenclaw. Yerine göre gayet iyi ve akıllı birer arkadaş olurlar. Sessiz kişilerdir. Zekalarını konuştururlar. Her konuda zekalarını konuşturmayı herkesten iyi bilirler. Mantığı çok iyi yönetecek kişiler her zaman Ravenclaw binasına uygun kişilerdir. Hayvanları kartaldır. Ravenclaw binasının hayaleti Gri Leydi'dir. Hayaletleri bile güzel :')

Ravenclaw Binasını Hakkında Ne Düşünüyorum?

Ben kendi açımdan oldukça seviyorum Ravenclaw binasına sahip kişileri. Nedenini bilmem. Ama baya havalı geliyor bence kulağa. Şöyle, "Ravenclaw, Ravenclaw,ravenclaw..." Gerçi Slytherinde baya asil geliyor şöyle, "Slytherin, Slytherin, Slytherin..." Neyse her binada böyle kulağa gelmeler oluyor. Ama yani bazen Ravenclaw'a göre nötr olabiliyorum. Aptal Cho, Koca Kafa Michael Corner sevmediğim Ravenclawlardan. Ve inanabiliyor musunuz? Lockhart Ravenclawmuş! :O Onu cidden sevmiyorum ya.

-----------------------------

Evet siz Ravenclaw hakkında ne düşünüyorsunuz? Yazmayı unutmayın! Sizi seviyorum :)

Lumos!

Wizarding World Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin