Merhaba bugün sizlere kendi binam olan Gryffindor binasını tanıtacağım. Umarım beğenirsiniz.
"Seni Gryffindor'a yollarım belki. Zamanla olursun aslanın teki. Yiğittir orada kalan çocuklar. Hepsinin yüreği nah, mangal kadar..." -Harry Potter ve Felsefe Taşı
Gryffindor'un Kurucusu Kimdir?
Godric Gryffindor. Kendisi oldukça cesurdur. Mugglelar ile sorunu olmayan nadir büyücü ailelerinden birine mensuptur. Ne yazık ki kurucumuz hakkında pek bilgi verilmiyor :/
Gryffindor Binasının Özellikleri Nelerdir?
Eğer, cesur, gözüpek, sevdikleri için herşeyi yapabilecek, asil davranan, gururlu ve başına buyruk biri iseniz, Gryffindor size gayet iyi bir yuva olur. Çoğu zaman insanlara saçma gelen 'deli cesaret' ile hareket ederiz. Sevdiklerimiz elimizden alınırsa tabiri caizse gerçekten birer aslan gibi olabiliriz. Gururluyuz, hem de fazlaca. Asiyiz kuralları pek dinlemeyiz. Rekabeti severiz. Gelgör ki, affetmeyide biliriz. Evet biraz egoistiz. Gryffindor Binasının hayaleti Neredeyse Kafasız Nick, Sör Nicholas'dır. Binamızın hayvanı ise aslandır. Binamızın renkleri ise, Altın ve Kırmızı'dır.
Gryffindor Binası Hakkında Ne Düşünüyorum?
Bu benim binam olduğu için tarafsız olmak baya zor :) Ama yinede diyebileceğim şu var, Marge hala demişti Azkaban Tutsağında, "Hep bozuk bir cins olur. Bunun aile ile alakası yoktur." Evet burada haklıydı. Binalar hakkında baz alırsak eğer. Nitekim, ben lafı Kılkuyruk'a getireceğim. Ondan kesinlikle NEFRET EDİYORUM Ki beni tanıyan kişiler film bile olsa kolay kolay insanlardan nefret edemeyeceğimi bilirler. Ah pardon, Kılkuyruk aptal bir su yosunu. Bu nedenle nefret ediyorum. Cidden seçmen şapka onu Gryffindor'a koymakta hata yaptı. Onun dışında bence bizde bozuk cins yok :')
----------------------------------------
Ne yazıktır ki, Gryffindor binasını sırf 'Golden Trio" olduğu için seven kişiler var... Ve bizi de öyle sanan, Slytherinler, Hufflepufflar ve Ravenclawlar var. Mesela tanıdığım kişilerden birisi üstüne basa basa testlerde, değerlendirmelerde kısacası heryerde Gryffindor olduğumu söylesem de hala benim Golden T. İçin Gryffindor olduğumu sanıyor '_' Ve bizi yeni nesil pek sevmiyor. Neden mi? Güya kendimizi üstün gibi görüyormuşuz da, o yüzden imiş. Kıskanıyoruz diyemiyorlar da... Neyse ben baya sinirlenmiş olabilirim ^^ taraf tutmayacaktım ama :)
Birde özellikler bölümünde sevdiklerimiz uğruna yaptıklarımızı yazmıştım. Bunu her binadan yapanlar var ama bizim azıcık daha baskın bu nedenle yazdım. Kendinize iyi bakın. Sırada Ravenclaw var...
Lumos!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wizarding World
FantasyPotterheadler Buraya! Potterkafa olmasanızda gelin! Neden mi? Çünkü, Harry Potter hakkında bilgiler, kendinizi bulabileceğiniz sohbetler, eğlenceli yorumlar, hepsi var! Kısacası Wizarding World burada! Hadi siz de gelin, biz Potterheadlerin bu zevkl...