- 14 -

1.4K 147 25
                                    

Kedd, 05:22, Louis háza

"Hé! Louis! Nyisd ki bassza meg!"

Louis lerohant a lépcsőn pizsamájában, szemeit arra kényszerítve, hogy nyitva maradjanak. Kinyitotta az ajtót, "Mi van?"

A fiú Harry-re számított, de helyette három srác volt ott nagy dzsekiben. Louis felismerte őket, azok a tizenhat évesek voltak, akik Harry-vel beszéltek.

"Hé! Szaros - ébresztő!"

"Mi-mit akarasz?" Louis összerezzent a válaszoló éles hangtól.

"A barátod - a göndör hajú picsa" vicsorgott az egyik, miközben leszállt a biciklijéről. Louis szemei kitágultak......biztos, hogy nem Harry-ről besz-

"Harry. Így hívják." mondta egy másik.

Egy kis nyöszörgés hagyta el Louis száját, mielőtt visszaszaladt a házba, belebújt cipőjébe, majd megkérdezte, "Mi történt vele?"

A biciklis srác ránézett a barátaira, mielőtt elmotyogta, "A folyónál volt, és mi beledobtuk."

"Mi a fasz!? Kibaszottul nem tud úszni!" kiabálta Louis. Azonnal beszélni kezdett mindhárom fiú, de Louis annyit hallott, hogy 'Csak egy vicc volt' és 'Mi nem tudtuk!'.

"Mindenesetre, életben van. Lehet a picsa tudja a kutyaúszást." horkant fel az egyik a végén. Louis elveszítette az önuralmát, nem pazarolta az időt, behúzott egyet a fiúnak, elvette a biciklijét és elhajtott.

Egy fehér trikóban és pizsama alsóban rohant el, lábain pedig egy pár, kopott edzőcipő volt. A hideg levegő szemből csípte kezeit és arcát. A fiú könnyei olyan gyorsan potyogtak le, mint amilyen gyorsan mozogtak lábai.

A park csak öt percre volt, és Louis odaért kettő alatt. Felmászott a domb tetejére és meglátta, amiről Harry beszélt a múlthéten.

"Harry!" kiabálta, majd a víz széle felé kezdett botladozni. Újra a fiú nevét ordította, de nem kapott választ.

"Harry!" kiabált megint, könnyei még mindig lefelé folytak arcáról. Nyöszörgött, körbenézett, mielőtt beleugrott volna a jeges vízbe.

Louis feje felszökött a víz alól, keze valami olyanért nyúlt, ami nem volt ott. Lábaival kétségbeesetten rugdalózott, még egyszer vett egy mély lélegzetet, aztán visszamerült. Nehéz volt bármit is látni, de Louis olyan mélyre merült, hogy egy kicsi, de ismerős ábra megjelenjen.

Előrébb úszott, megragadta Harry kezét és a felszín felé kezdte húzni. Louis fellélegzett a víz fölött.

Mikor Harry már a part szélén feküdt, Louis segítségért kiáltott. Öt óra körül lehetett csak, de ő akkor is ordított. Fejét lehajtotta, hogy ellenőrizni tudja lélegzik-e Harry. Nem lélegzett.

Louis gyorsan visszaemlékezett az iskolában tanultakra. Elkezdte az újraélesztést, harmincszor lenyomta mellkasát.

Utána befogta Harry orrát, ráhelyezte ajkait övéire, és minden tőle telhetőt megtett, hogy levegőhöz juttassa Harry-t.

"Gyerünk Harry......kérlek." sírt csendesen és hüvelykujjával simogatta a fiú rózsaszín orcáját.

Megérkeztek a srácok, akik beledobták Harry-t a tóba, "Szent szar!" kiabálták, amint mindannyian leértek a dombról, "Nekem van telefonom!" mondta valaki.

Louis ott ült Harry mellett, kezei védelmezően tartották fejét, homlokát ráhelyezte a fiúéra.

"Nem veszíthetlek el!"

HOLD YOUR BREATH // louis y harry - befejezettWhere stories live. Discover now