Louis követte a doktort a szobába. A szobába, ahol Harry feküdt egy kórházi ágyon.
Az ajtó megnyikordult, mikor Louis belépett rajta, de az ágyban lévő fiú meg sem hökkent. Szemei csukva voltak és a hátán feküdt. Harry arca sápadtnak tűnt, ajkai pedig kékes-lilás színűek voltak.
Louis leült a Harry mellett lévő ágyra, és gyengéden kisöpört néhány fürtöt az arcából. Egy remegő sóhaj hagyta el ajkait, mikor meglátta, hogy szemei pislogva kinyitódnak.
"Szia Lou." suttogta Harry.
Louis meg sem próbálta letörölni szeméből hulló könnyeit, olyan szélesen mosolygott, majd kiengedett egy megkönnyebbült sóhajt, "Sz-szia Harry."
Harry szemeiből is kicsurdolt egy könnycsepp, meglepetésére Louis lehajolt és lecsókolta azt. Hazz érezte, hogy arca melegebb lesz és elpirosodik.
A másik megfogta a göndör hajú arcát, és hüvelykujjával lassan simogatni kezdte azt.
"Lou? V-vagyis Louis?"
"Nem." megrázta a fejét, "Hívj Lou-nak."
Harry ráharapott ajkára, hogy visszatartsa mosolyát, "Lehet elkéstem azzal, hogy ezt elmondjam, de........É-én nagyon kedvellek."
Louis szipogott egy kicsit, de arcára még nagyobb mosoly került, "Tényleg?"
Harry ismét elpirult, mikor bólogatott. Louis megölelte a fiút, kezeit olyan szorosan fonta köré, amilyen szorosan csak tudta.
"E-ez azt jelenti, hogy te is kedvelsz engem?" Louis majdnem felnevetett - hallotta a reményt hangjában.
Egyenesen Harry szemeibe nézett, "Igen. Kedvellek."
És mielőtt a fiú kitudta volna nyitni a száját még egy francos alkalommal, Louis előrehajolt és megcsókolta őt. De, mondhatni ez csak egy puszi volt.
Fiatalok voltak és tele volt ártatlansággal, minthogy Louis, ujjaival a rövid fürtök között babrált Harry nyakának hátsó részénél.
Mikor Louis kicsit felhajolt látta, hogy Hazz még mindig csukott szemmel ül. Felkuncogott, míg a másik félénken elmosolyodott.
"Akkor most a barátom vagy Lou?" kérdezte Harry izgatottam, szívecskékkel a szemeiben, arca pedig még mindig Louis kezeiben volt.
Lou felkuncogott, mert a válasz igen. Úgy gondolja együtt tud élni ezzel a gondolattal.
Este hozom az utolsó részt.
All the love, xx
YOU ARE READING
HOLD YOUR BREATH // louis y harry - befejezett
FanfictionHarry azt akarja, hogy Louis megtanítsa úszni. Louis nem akarja. •larrystylinsonfanfiction• !!fordítás!! eredeti író: verifiedlarry