M İ S A F İ R

1.3K 58 6
                                    

Arkadaslar yorumlarinizı bekliyorum bolumle ilgili begendiyseniz
vote vermeyi unutmayalim henizi seviyorum ♦️♦️♦️

"Rastgele yürürken aklına geleyim sızlasın için"

  Evet oydu annemin yaninda onu kaçırdığım günkü gibi sert bakışları vardı gözlerinde, aklima bir neden geliyordu bu eve gelmesi için savas bitirmek , annemin sesiyle irkildim

"Oğlum gelsene buraya ordan oyle bakma "

Şaskınligimı fark etmisti herhalde ama niye bu kadar mutluydu , niye yüzunde gülücükler açiyordu , yanindaki kız düsmanimızın yiğeni idi, çokcuklarının katili nin yiğeni , kalktim koltuktan onlara dogru vücudumu çevirdim

" Ne işi var ana bunun burda "

Flashback

" Hoş geldiniz fadik hanım "

" Hos buldum "

"Karaca kızım sen bize bir kahve yap hadi"

KARACA
bu kadını taniyordum amcam getirmişti tanri misafiri diyerek ama sonradan anladım bu kadın azer kurtuluşun annesiydi buraya niye gelmisti, kahveleri hazırladim tepsiyle iceri geçtim, kahve sini uzattiğimda çok icten bir sesle teşekkür etmisti, duşmani gibi gormesini beklemistim beni ama cok içten soylemişti,babanneme de kahve sini uzattım tesekkur bile etmedi kafasiyla dışarı yı gösterir gibi yaptı hizli adımlarla kapıya doğru ilerledim,bu kadının niye buraya geldiğini merak ediyordum, kapının dibine yanaştım dinlemeye başladım.

" Sultan hanim buraya artık bu savaş ı bitirmek için geldim, biliyorum haberini aldım oğlum mahallenizden birini öldürmüs"

" Dogrudur fadik hanım oğlunuz mahallemden oğlum gibi sevdiğim birini aldı bizden"

" Sultan hanim acınızı anliyorum ama sen duymamışsın galiba yamaç oglumu canımı kopardı aldı benden bir hafta oluyor cenazesini kaldirdık"

Fadik teyzenin sözleriyle yerimde dondum kaldım ikiside durmayacaktı babaannem mahcup bir sesle konuştu

" Başınız sag olsun fadik hanım bilmiyordum nasi bitirecez biz bu savaşı bir yolu varmı "

Daha fazla dayanamadım kapının önünde , göz göre göre birinin daha ellerimin arasından gitmedini kaldıramazdım,cesaretimi toplayıp içeri geçtim.

" Var babanne var bir yolu var "
iki kadinda bana saskın gözlerle bakmaya devam ediyordu

" Ben fadik hanimlara misafir olarak gideceğim ne amcamlar oraya gidebilir nede azer buraya gelebilir, daha fazla kan akmasın,izin ver babaanne gidiyim"

Biraz konuştuktan sonra babaannemin izniyle kurtuluslarin evine yola çıktık.

Flashback son

Karsimdaydı beni kacırdiği günkü halinden eser yoktu azer kurtuluş çökmüş bir durumdaydı gözlerinin altı mora çalıyodu benim düşuncelerimi fadik teyzenin sesi böldü.

" Bundan sonra karaca kızım misafirimiz,burda kalacak"

Azer ne derse desin ben bu savaşı bitirecektim yanımdaki bu kadınada çok güveniyordum.

Azer kurtuluş

Annemin dediği cümleyle deliye dönmüştüm benim canımi koparan ailenin bir ferdi annemin rızasiyla benim evimde kalacaktı, böyle bir şey olamazdı.

"Ana sen ne diyorsun çocuklarının katili nin kızı  nasıl senin evinde kalabilir,  a-anne  beni daha fazla delirtmeden bu kızı evine bırakacak yılmaz, bu iş de burda bitmeyecek "

Anneme bağırmak su hayatta isteyeceğim en son şeylerden biridir ama konu böyle birsey olunca sesim yükselmişti

" Azer bu savasi sana bitirecem dedim sizin başlattiğınız savaşı bu kız bitirecek hiç bir yerede gitmiyor gideceksen sen git, sana da dediklerimi unutma"

Normal bir zaman olsa çıkıp giderdim ama bu kapıdan çıkarsam bi daha onların yüzünü göremeyeceginide biliyordum, yüzumün gerildiğini hissediyordum, annem söylediklerinden sonra yanimdan gecip salona dogru ilerledi , artık karşımda sadece o vardı benim kadar sinirli bakıyordu gözlerimin içine , birden sinirli bir ses tonuyla konusmaya basladı.

"Merhaba azer kurtuluş beni biliyorsun zaten,karaca kocovalı ben , eğer bana zarar vermeye kalkarsan fadik teyzenin hatrına bakmam kafana ben sıkarım senin"

Ben bir şey diyemeden yanımdan  salona dogru ilerledi,   sinir küpüne dönmüstüm ne yapacağımı şaşırdım kendimi odama attım,böyle olmayacaktı bir yolunu bulup bu kızı evine göndermem lazımdı, kendimi banyoya attım suyun altına geçtim, en azından kafam biraz dağılırdı.

Karaca

Bayağı bir zamandır fadik teyzeyle salonda oturuyorduk ne benden ses çıkıyordu nede ondan, bir şeyler düşünüyor gibiydi biraz dogruldu

"Kızım hadi gel seni odana götürüyüm yorulmuşsundur" dedi

Kafamı tamam anlamında salladım fadik teyze önde ben arkada merdivenlerden yukarı çıktık bir kapının önünde durduğumuzda

"Geç kızım burası senin odan ben yan odadayım bir ihtiyacın felan olursa seslenirsin"

" Tamam fadik teyze çok sağol" dediğimde bana gülümsedi ve kendi odasına girdi bende bana gösterdiği odanın kapısıni açtım, içeriye biraz göz gezdirdim sade bir odaydı iki kişilik bir yatak, baş ucunda bir lamba vardı, yatağın üstüne oturdum biraz bekledim yorulmuştum  erken kalkmıştın bu gün ama tedirgindim burda uyumak için, ayağa kalkıp kapıya doğru yöneldim anahtarin üstünde olması beni mutlu etti kapıyı kilitleyip telefonun ekranina baktım saat sekize geliyordu şimdi uyusam gece bir iki gibi kalkardım ama çok yorgundum daha fazla duşunmeden yataga yavasça girdim ve uykuya bıraktim kendimi
                                   .........

Gözlerimi hafifçe araladim ama her yer çok karanlıktı sonradan aklima saat sekizde uyuduğum geldi, gözlerimi biraz ovduktan sonra telefonu elima aldım ne birinden arama ne de mesaj vardı saat te bir bucuğa geliyordu ailemin burda olduğumdan haberi yoktu herhalde olsada bişey degişirmiydi beni burdan almak için gelirlermiydi, haberleri olsa en azından aralardi diye düşünüp telefonu yatağa fırlattım ayağa kalkıp camdan dışarı baktım,dışarısi karanlik bile olsa manzara çok guzeldi,biraz dışarıyı seyrederken aşağıda birinin oturduğunu gördüm,bu omuz genişliğinden bile belli olacak biriydi orda oturmuş bir şeyler yapıyordu, kaşlarım çatıldı insanları zehirleyen biriydi, ailesini korumak için bile olsa katildi,benim ailemde ondan farksiz değildi,gidip konuşacaktim ben burdayken aileme zarar veremezsin diyecektim, yavaşça kapıyı araladım aşağı merdivenlerden alt kata indim, balkon un kocaman kapısina dogru ilerledim kapının yarısı açıktı sesler geliyordubu sesi nerde olursa tanırdım ağlama sesiydi, azer kurtuluş ağlıyormuydu kafamda sadece bu soru dönmeye başlamışken sesi gelmeye başladı.

Arkadaslar hepinize selaaaaam hikayem 500 okumayı geçti hepinize cok tesekkur ederim yazmaya basladigim zaman 100 kisiyi bile gecmez diyordum bölumler nasi dahami kisa yazmaliyim yoksa böyle iyimi yoksa komple bırakmalımıyım  yorumlarınızı bekliyorum ♦️💓💓
Vote vermeyi unutmayalim 💓💓
Twitter:kingsizexxxl

DEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin