-Çınar Erkek Koleji-

31 1 0
                                    

  Yanımda yürüyen Naz'ın kulağına eğildim ve solumuzda Çınar erkek Kolejinden Mert'lerin ve Mehtap kız kolejinden yağmur'ların olduğunu söyledim. Söylememle hemen sola döndü. Bende onunla beraber kafamı tekrardan sola çevirdim ve gözlerim direk Mert'in gözleriyle buluştu. Masadan kalktı ve buraya doğru gelmeye başladı. Ben yanımda ki, yani demin yanımda olan SEVGİLİ KUZENİME, döndüm ki artık yanımda olmadığını gördüm. Resmen beni satmıştı. Mert yanıma geldiğinde dudakları yukarı doğru kaydı ve gözlerini benim gözlerime kilitledi. "Ne oldu Esra? Yoksa sevgili Kuzenin seni sattı mı?" Dediğinde içimdeki volkan hareketlenmeye başladı. "Mert mert mert... benim senin gibi yanımda birinin durmasına gerek yok! Ben kendi işimi kendim halledebilirim. SENİN AKSİNE!!" Dediğimde gözlerinden alevler çıkmaya başlamıştı bile ve onun bu hali benim kıkırdamama sebeb olmuştu. Gözlerim Mert'in arkasındaki yağmura kaydığında bana nefret dolu bakışlarını yolluyordu. "Bakıyorum sevgilin arkada seni bekliyor. İstersen bekletme sevgilini. Çünkü biraz daha beklerse öfkeden deliye dönebilir ve öfkeden deliye dönen bir sevgili senin işine yarayacağını hiç sanmıyorum!" Dedim yağmuru göstererek. "O benim sevgilim değil." Dedi sıktığı dişlerinin arasından. Bende onun bu sinirinin bana verdiği hazdan yararlanarak dudaklarımı araladım. "Hah, öyle mi? Bende sizi hep birlikte  gördüğüm için sevgili zannettim. Eh tabi kız sana yapışmış salyongoz gibi kim görse sevgili sanar." Dedim alaya vurarak. "Düşünsene sevgili değilken böyleyse sevgiliyken hiç ayrılmaz heralde" Dedim ardından bir adım yaklaştım ve kulağına fısıldayarak "sana bir tavsiye, avını seçerken iyi seç. Sarışınları herkes sever ama buna aldanmamalısın. Benim bildiğim Mert kaya kolay lokmalardan hoşlanmaz." Dedim ve geri çekildim. "Ben hiç bir zaman kolay lokmaları sevmedim ve sevmicem. Ben zor lokmaları severim." Dedi aramızdaki mesafeyi kapatarak. Onu umursamadan arkamı döndüm ve bizim kızların oturduğu masaya doğru ilerlemeye başladım. Birden biri benim kolumu tuttu ve arkama dönmemi sağladı. "Dikkat ette cazibeme kapılanlardan biri olma." Diyip sırıttı ve sıktığı kolumu bıraktı. "Emin ol, ASLA sende olmayan cazibeye kapılmayacağım!" Dedim ve hemen ardından "asıl sen dikkat ette bana aşık olayım deme." Diyip arkamı döndüm ve kızların yanına gittim. Kızların yanına geldiğimde Ceren'nin yanında tanımadığım bir kız ve bir erkek vardı. Kabul ediyorum çocuk taş gibiydi ama Çınar erkek kolejinde bundan daha iyileri olduğu apaçık bir gerçekti. Naz'ın oturmam için boş bıraktığı yere oturdum. "Ee ceren tanıştırmayacak mısın arkadaşlarınla?" Dedim cerenin yanında oturan kıza bakarak. Şahsen erkek olan umrumda bile değildi. "Bu arkadaşım İrem, İrem Doğan." Diye kızı gösterdi. "Bu da Alper, Alper Doğan. İrem'in kuzeni."diye de erkek olanı gösterdi. "Tanıştığıma memnun oldum İrem. Ben Esra, Esra Yılmaz." Dedim, yüzüme samimi bir gülümseme yerleştirerek. Ardından, kabalık olmasın diye de, Alper'le tanıştım. Kızlar zaten ben gelmeden önce tanışmışlardı. "Ee Kuzen, seni en son Mert'in yanında görmüştüm. Ne oldu, ne dedi?" Diye Naz sorunca diğerleri de bana döndü. "Mert'le mi konuştunuz, hani şu Çınar erkek kolejindeki mi?" Diye sordu Açelya. Gözüm birden gizem'e kaydı. Gizem sanki bir şeylere sinirlenmiş gibiydi. "Evet" dedim emin bir şekilde. Ardından "Sevgili kuzenim tarafından satıldım." Diye de Naz'a döndüm. Naz kendini oturduğu sandelyeye teslim ederek kollarını göğsünde birleştirdi. "Bunun için özür dilemeyeceğim." Dedi eğmiş olduğu kafasından bana doğru sırıtarak. "Turnuva hakkında konuştuk" dedim arkadaşlarıma yalan söyleyerek. Konuştuğumuz şey onların bilmesini gerektirecek kadar önemli bişi değildi. Ceren tam ağzını açıp bir şeyler söylicekti ki Ceren'nin dikkatini, arkamda ki bişi, biri dağıttı. Bende dikkatini ne dağıttığını görmek için arkamı döndüm. Can ve çetesi buraya doğru geliyordu. Can, ceren'nin eski sevgilisiydi, iki hafta çıkmışlardı ama Ceren okulun, çınar erkek kolejinin, önünde başka bir kızla öpüşürken görmüştü onları, zaten çınar erkek kolejinden ne hayır gelirdi ki?

Bu bölümde adı geçen İrem Doğan DÜŞMAN OKULLAR (DİLARA KESKİN) kitabındaki en sevdiğim karakter olduğundan dolayı adını kullandım. Ama hikayemdeki İrem doğanın kitaptaki İrem Doğanla bir bağlantısı bulunmamaktadır. Ayrıca size Düşman Okullar kitabını tavsiye ederim. Çok güzel bir kitap. Yazdığım bölümü okuduğunuz için teşekkür ederim.

Düşman KolejlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin