0.2

39 13 28
                                    


Evet yeni bölümle karşınızdayım okurlar. Hatalı yazılardan dolayı şimdiden özür dilerim düzeltmeye çalışıyorum. Yorum ve Beğenileriniz benim için çok önemli. Sizi kocaman öpüyorum ve çok seviyorum. 

Sefa.

Gece yatıp uyurken sabah Busenin çığlıklarıyla uyanmayı planlamıyordum.

''Aman tanrım didiimğğ.''diye bağırıyordu gözlerimi açıp odamın içinde hatta yatağımın üstünde tepinen Buseye bakıyordum. ''Aaa Şerocum uyandın mı?''dedi yüzüme bakarken. ''Yok henüz uyanmadım hadi kız kardeşim sende git uyanmamış gibi uykuna deva et.'' Dedim kafamı yastığa geri koyarken. Buse yataktan inip suratı asık bir şekilde odadan çıkarken belli istediğini alamamıştı arkasından gülmüştüm. O odadan çıkıp giderken bense yatakta dağa çok yayılıp yarım kalan uykuma geri döndüm.

Buse.

Tahmin ettiğim gibi olmamıştı neden mi? Sefa uyanıp yataktan kalkması lazımdı oysaki beni sakin bir şekilde kendi odama gönderdi. Şuan odamda ne yapa bilirim diye düşünüyordum iç sesim işe girene kadar.

İç ses. ''Ne istiyorsun çocuktan hem yat uyusana karga bile bokunu yemedi .'' Dedi

'Pardon ama sana kim gene gel işime burnunu sok dedi! söyle küçükten bir ziktirip gidermisin.' Dedim cevap verirken iç sesime. 'Beni kovuyorsun ama unuttuğun bir şey var Ben senin iç seninim.' Demişti sanki cidden sinsi sinsi güler gibi bende 'Sende haklısın ama Sefa dün akşam kafama kaşık attı bunu ona ödetmemiz lazım.' Dedim orta yol bulmaya çalışırken. Lan o değil insan kendi iç sesiyle orta yol bulmaya çalışır mı? misal ben çalışıyorum.

İç sesimi bir kenara bırakıp Telefonumu elime aldım ve sosyal medya hesaplarıma girip dolanmaya başladım. Milletin hikayelerine bakıp Instagram dan çıkım. En iyisi kendi evime gidip eşyalarımı almaktı. Yataktan kalkıp banyoya gittim ve günlük işlerimi halledip Sefanın odasına gittim.

''Sefa ben eve gidiyorum sen uyumaya devam et akşam gelirim ben.'' Dedim o yatarken tam kapıdan çıkacakken. ''Geleyim seninle.'' Dedi kalkıp yanımda dururken. ''Ne gerek var gidip geleceğim merak etme.'' Dedim ve odadan çıkıp salona indim. Ayakkabılarımı giydim olacaklardan habersiz eve doğru giderken içimde kötü bir his vardı.

Eve geldiğimde kapıyı çaldım biraz bekledikten sonra annem kapıyı açıp yüzüme bakınca şok oldum. ''Lan bu ne?'' dedim biran anneme bakarken. ''Bağırıp durma gel içeri.'' Dedi bende dediğini yapıp içeri geçtim görünüşe göre evde değildi. ''Gene mi vurdu sana o piç.'' Dedim sinirle. ''Biraz tartıştık sonra işte sarhoştu zaten.'' Dedi yüzüme bakarak devam etti. ''Senide evde görmeyince daha çok sinirlendi.'' Deyince ''Beni bulamadı sana el kaldırdı öylemi?'' Dedim sinirle ''Nerede o şerefsiz.'' Dedim deli gibi evde dolanırken. ''Kızım sakin olur musun karı koca arasında olur böyle şeyler.'' Dedi ''Senin kocanın da seninde.'' Dedim kendi odama çıkarken ekledim. ''Bok vardı bizi bu hayatı yaşamaya zorladın lan daha ne kadar susacaksın anne.'' Dedim onu aşağıda bırakırken kendi odama girdim ve masamın üstünde duran bardağı alıp duvara fırlattım. ''Ben böyle dünyanın yaşantının.'' Dedim bağırarak siktir olup gidecektim bu evde bir daha yüzlerini görmeyecektim aklım annemde kalacaktı 'Gel' dersem gelmeyecekti biliyorum ama burada da kalamazdım. Sinirden hem eşyalarımı valize koyuyordum hem ağlıyordum. Bir ara banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım odaya gelince çalan telefon sesini duydu yere attığım poların cebinden telefonumu alıp poları yine odanın bir yerine attım ve telefonu cevapladım.

''Ne var Sefa.'' Dedim ağlamamak için kendimi tutarken bu pek işe yaramamıştı Sefa sesimden ağladığımı anlayıp.

''Ne oldu lan neden ağlıyorsun bekle geliyorum yanına.'' Dedi sinirle ve tedirgin sesiyle tam cevap verecekken alt kattan Annemin ve o piçin bağırma sesleri kulağıma geldi ve telefonda bekleyen Sefaya ''Kapat lan telefonu.'' Deyip koşarak odamdan çıkıp salona indim son basamağa gelince durdum ve anneme kalkan ele baktım. ''O siktiğimin eli anneme bir kez daha değerse seni öldürürüm demiştim.'' Dedim ve koşarak yanlarını gidip annemin üstünden aldım üvey piçi. ''Lan ben sana ne dedim piç herif.'' Dedim suratına yumruğumu indirirken. Onu bırakıp yerde yatan annemin yanına gittim ve. ''Anne iyi misin?'' Dedim tam arkamı dönüp bakacağım esnada suratıma gelen tokatla dudağımın kenarındaki kan tadını almıştım. ''Sen canı namı susadın lan orospu.'' Dedi bir tokat daha atarken kendime gelmem zaman almıştı neye uğradığımı şaşırdım aniden vurunca. Kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve yüzüme iğrenç bir gülücük yerleştirip. ''Bekle.'' Dedim arkamı dönüp mutfağa gittim elime gelen ilk bıçağı alıp annemin üstüne eğilmiş ona bağıran adamın kolundan tuttum kendime çevirdim. ''Seni öldürmemem için tek geçerli neden söyle bana.'' Dedim gözlerinin içine bakarken. Annem yerinden kalkarken ''Kızım yapma kızım ne olur yapma.'' Dedi annemin gözünün içine bakarken ''Valla annem çok zorladım kendimi bu noktaya gelmemek için ama bunun eceli olmak güzel olacak.'' Dedim  Bıçağı adamın karnına sapladım. Adam acıyla inlerken Sefanın nereden çıktığını anlamadığım bir şekilde bıçağı elimden aldı ve. ''Lan sen napıyosun salak mısın sen.'' Diye bağırmıştı bana. ''Rahatladım orospu çocuğu hak etmişti bunu.'' Dedim yerde kıvranan adama bakmada yatak odama yöneldim. ''Bekle beni valizi alıp geliyorum ben.'' Dedim sonra arkamı dönerek. ''Sende bu piçle kalmak istemiyorsan hazırlan.'' Dedim anneme bakarak. Odama çıktım valizi kapatıp kapının önüne koydum ve banyoya gidip avazım çıkana kadar bağırdım. ''Yeter lan yeterrrrr.'' ''Bıktım lan bıktım yeter.'' Karşımda duran aynaya baktım bu ben değildim lan ne ara öfkeme yenik düştüm ne oldu bana ellerime baktım hafif kan izleri vardı tekrar aynaya baktım ve kendi kendime söylendim. ''Bitti her şey bitti bu duyulacaktı ve hayallerim spor hayatım bitecekti.'' Dedim sinirle elimi yumruk yapıp karşımdaki aynaya yumruğumu geçirdim sinirle inlerken kırık olan aynaya baktım. ''İste bu bendim kırık donuk korkak pislik biriydim.'' Dedim kendi kendime. Sakın kalmaya çalışıp ellerimi yıkadım acısı yoktu kafamdaki sesten ve yorgunluğumdan acı hissetmiyordum. Kendime gelip odaya geçtim ve yatakta serili olan çarşafın bir kısmını kesip elime sardım valizi alıp odadan çıktım alt kata indim Sefa adamın yarasını sarmış şimdide adamı iki yakasından tutup silkelerken.''Busede şikayetçi olacak olursan onun yarım bıraktığı işi ben tamamlarım.'' Diyordu Annem annem!! nemi yapıyordu Sefanın kolundan tutup. ''Bıraksana adamı zaten acısı var Allah'ın cezası bırak.'' Diye yalvarıyordu ağlarken. 'Bir kerede değiştiğini inandığıma beni pişman etme' dedim kendi kendime dış kapının önüne gelip Sefaya seslendim. ''Gidelim artık.'' Dedim kısık sesimle. Bana döndü ve. ''Gidelim.'' Dedi anneme son kez baktım ve. ''Bir daha sakın beni arama sana iki günde inandım. Değiştin diye ne aptalım. Seni ve kızını kurtarmaya çalışan adama Beddua ediyorsun YAZIK!'' Dedim Kapıdan çıkıp yürümeye başladım. Sefa arkamdan valizle beraber yanına gelip. ''Sen.'' Dedi susturdum ''Şuan değil Sefa.'' Dedim yürümeye devam ederken.

Akşam üstü Sefanın evi.

''Murat hocam tamam haklısınız ama adam hak etti.'' Dedi Sefa telefonun diğer ucundaki Murat hocaya.

''Hocam anlıyorum ama kız perişan.'' Dedi

''Tamam hocam gelin ben konum atıyorum size.'' Dedi ve telefonu kapatıp yerine koymadan Murat hocaya konum attı. Şuan o olayın verdiği şokla yeni yeni ettiklerim aklıma geliyordu. Sızlayan elime baktım da kesiği derindi herhalde. Düşüncelerimden beni alıkoyan Sefanın sesi oldu. ''Murat hoca geliyor sinirli değildi daha çok tedirgindi.'' Dedi yerimden kalkıp. ''Kimseyle konuşmak istemediğimi biliyorsun ne bokuma gel diyorsun adam kırk defa aradı açmadım.'' Dedim sinirle yerimden kalkıp odama çıktım ve elimi güzelce sarıp spor eşyalarımı giydim polarımı giyip telefonum ve kulaklığımı alıp alt kata indim Sefa elinde sigarası ile tekli koltukta oturuyordu beni görünce. ''Lan nereye gidiyorsun otur oturduğun yerde.'' Dedi ayağa kalkıp. ''Biraz dolaşıp geleceğim sende ben gelmeden Murat hocayı gönder çünkü konuşacak durumda değilim ben ararım onu.'' Dedim spor çantamın içindeki cüzdandan bir miktar para alıp evden çıktım.

Sahil yolu.

Evden çıkıp sahile inmiştim buraya gelmeden bir paket sığara almıştım. Şimdi Akşamın karanlığında taşlıkta oturup sigaramı içime çekiyordum ve bu günü sorguluyordum bir yandan da cevaplıyordum.

Ben kimin için bunu yapmıştım? (Annem)

Değdimi peki? (Hayır)

Ve sonuç? Kaybettim. Spor kariyerim maçlarım lisansım her şeyim gidecekti elimden ne varsa. Okulu pek umursamazdım ama bu olay duyulursa belki okul hayatım bile bitecekti. Son senemdi okulda birinci dönem bitecekti. Kafam boşalsın diye şarkı açıp dinlemeye başladım tekrardan bir sigara yakıp. Telefonum saatlerce susmamıştı. Bende açmıyordum zaten. Arayan kişiler belliydi zaten.

Sefa.

Murat hoca.

Neredeyse iki saat kadar dağa oturduğum yerde oturup sigara içmiştim bir paket bitmişti. Paket bitince yerimden kalkıp eve doğru yürümeye başladım. Bir saat üzerine eve geldim ve yatak odasına çıkıp banyoya girdim ve duş aldım. Bu iyi gelmişti. Duştan çıkıp giyindim ve elimi temizlemek için ilk yardım çantasını koridordan alıp odama girdim yatağın üstüne oturup pisli olanı çıkarıp temizini sarıyordum o sırada odamın kapısı açıldı ve içeri sefa girdi. ''Geldin sonunda.'' Dedin yanıma otururken. ''Ver ben sarayım.'' Ekledi ve elimdeki sargıyı alıp sarmaya başladı zaten kremi sürmüştüm. İşini bitirince gözümün içine bakıp. ''Yat uyu sabah konuşacaklarımız ver Murat hoca çok korktu ve sinirlendi.'' Dedi bende ''E yani haklı benimde gözde öğrencim piç bir adamı bıçaklarsa ve lisansını gözünün önüne almada hareket edecek olsa bende sinirlenirdim.'' Dedim bitkin bir sesle ve ekledim. ''Diyecekleri belli.'' Dedim ve yataktan kalkıp yorganın altına girdim. Gözümden yaşlar akıyordu durduramıyordum. Bir günde hayatımın içine sıçmıştım ve sonuçlarını bekliyordum.

Evet kısa bir bölümün sonuna daha geldik. Ee nasıl buldunuz hadi bunu benimle paylaşın. Beğeni ve yorum yapmayı unutmayın. Bir daha ki bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın. 

Sevdiğim Sevdiceğim ''NAYİNO''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin