Evet canlarım nasılsınız?
Sağolun bizde iyiyiz.
Yeni bir bölüm daha
Hadi iyi okumalar
¤¤¤
Birden babamın sesiyle irkildim. Kapıda durmuş bana bakıyordu.
"Neye gülüyorsun öyle"Dedi.
Bende cevap olarak;
"Hiçbirşeye gülmüyorum."
Diyebildim. Ona Mert den bahsedemezdim çünkü daha önce hiç erkek arkadaşım olmamıştı. Heycanlanıp her şeyi batıra bilirdim. Ya da bana kıza bilirdi. Belki de telefonumu alırdı. Hayır! Olmaz. O zaman Mert ile nasıl konuşucaktım. İçime birden ürperti geldi. Birden babamın odamda olduğu geldi aklıma. Kapıya baktım ama babam çıkmıştı. Derin bir nefes aldım. Tekrar Mertin sohbetine girdim.
Hey bu çocuk kiminle konuşuyordu. Benden başkaları da vardı onlarala mı konuşuyordu. Yoksa ben kıskanmışmıydım? Hayır ne kıskanması o benim arkadaşımdı. Kafamdaki düşünceleri bir kenara attım ve hemen ona yazdım.
Zehra:" hey benden başkalarıyla da mı konuluyorsun?"
Atar atmaz mavi tik oldu. Benim sohbetimde mi bekliyordu? Aniden yanaklarım kızardı.
Mertcan:" hayır."
Mertcan:"sadece çevrimiçi oluşunu izliyordum"
Aman allahım!! Artık cidden eminin bu çocuk romantik bir film den fırlamıştı. Ne kadar romantikti. Yoksa, yoksa o beni...
Hayır. Yok artık o benim arkadaşımdı böyle düşünemezdim. Sakin olup geç olmadan baktım.
Zehra:"a... anladım. Şey birazcık utandım."
Mertcan:" tamam balım"
Balım mı? Bana balım mı dedi. Bana. Balım. Balım dedi bana. Bu kelime çok güzeldi. Hemen yazdım.
Zehra:"balım mı?"
Yanaklarım hiç bu kadar kızarmamıştı.
Mertcan:"evet balım. Sana balım diye bilirmiyim?"
İzin mi istiyor? ah... tabiki diyebilirsin. Neden diyemesin ki. İçim gidiyor. Bana balım diyince.
Zehra:"tabiki bana balım diye bilirsin."
Azına eminim ki çok yakışıyordur. Birden aklıma o bana lakap takmışken benim de ona lakap takasım geldi. Ben düşünürken Mert bana yazdı.
Mertcan:"tamam balım :)"
Ah.. şimdi öleceğim.
Aklıma birden çikolatalı sütü çok sevdigim geldi. Ve birden ona çikolatalı sütüm demek istedim. Ama herkes derdi bunu, benim bi özelliğin olması gerekirdi. Aa.. buldum.
Birden yazmaya başladım.Zehra:" sen bana balım dersen bende sana; çikolatalı milk im derim."
Evet çok güzel bir lakaptı. Kendimle gurur duymaya başladım. Aslında ilk defa kendimle gurur duymuştum. Kendimden nefret ediyordum. Şu hastalık yüzünden çok çirkinletim. Aa.. hastalık demişken hastahaneye gitmem gerekiyordu yarın. Birden Mert in mesajıyla irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ GÖRMEDEN SEVDİM
Romancebir genç kız hayatından kopmuş,ilerisini düşünmeyen,isyankar,kendini sevmeyen, karşısındakine saygı duymayan bir kız. yanında Ailesi olmayan;En azından onun olmadığını düşünen bir insan. bir yandan da bir erkek hayatında onu seven kimseyi bulamayan...