Merhaba, canlarım nasılsınız?
Saolun,bizde iyiyiz. 💜
Siz okudıkça,biz daha çok yazmak istiyoruz.
İki bölüm, bir gün ve 25 okur mütüşmel.
teşekkür ederiz. Destekleriniz için.
Evet hikayeye başlıyoruz.
¤¤¤
Bugün,normal bir gün. Gine oturmuş elime telefonumu almış yeni açılan wp. Grubuna bakıyorum. Tuhaf çok erkek var. Evet erkellerden nefret ediyorum, hayatımda hiç iyi erkek görmedim.
Telefonuma iyice odaklandım. Birden içerki odadan gelen ses ile irkildim.
"Dilara gine odana kapandın. Ne yapıyorsun tek başına o odada" evet bu babannemin sesi. Babannem ile aunı evde kalıyoruz. Evi yaptırdığımız için halaml yanına geldik. Annem ile babam ben küçük yaştayken ayrıldı. Bizde babannem ile kalmaya başladık. Babannemi çok seviyorum.
"Tamam babannecin geliyorum." Dedim.
***Babannemin bana söylediği işleri yaptıktan sonra tekrar elime relefonumu aldım. Sabah giremedigim grup a girdim. Çoğunlukla ses alatarım. Sesim wp dekilere göre çok güzeldi. En azından onlar bana öyle diyorlardı.
Grup a girdigimde ses attım.
Zehra:"merhaba beni kim aldı grup a" dedim seste.
Kaan:"ben aldım knks"
055..:"merhaba adın ne" yazdı attıgım sesi işaretliyerek.
Zehra:'ben zehra ya sen kimsin ' dedim gine ses atarak.
055..: 'bende mertcan tanıştıgıma memnun oldum ' yazdı.
Zehra:' bende memnun oldum mertcan' dedim memnun ve güven verici bir tonda.
Sonrada telefonumu kapattım. Ve birazcık uyumak istedim.
***
Uyandıgımda içimde değişik bir his vardı.tekrar elime telefonumu aldım.Tekrar grup a girdim.
Zehra:' merhaba yine ben geldim' dedim enerjik ama bir kadarda çökük sesimle.
0544..:" meraba hoş geldin" yazdı mertcan.
Biz mertle konuşurken araya birden bi kız girdi.
056..: 'aaa gine mi sen fake kız' yazdı.
Evet bir sürü kız sesimden dolayı beni kıslanırdı ve beni sürtüklük veya kötü işlerle uğraşan insan rolüne sokarlardı. Ama ben hiç erkek elini tutmayı bırak gerçek bir erkek bile görmemiştim.
Sinirlerime hakim olamaya çalıştım.
Zehra:' evet canım gine ben geldim ama bu sefer ecelin olmaya' dedim sakin bir tonla.
Beklemeden hemen bir ses daha attım.
Zehra: ' yaaa ne oldu biliyormusun senin şu sevgilin var ya fırat az önce bana yazıp senden nefret ettiğini ve benimle birlikte olmak istediğini söyledi. Sen bana laf atacağına sevgiline sahip çıksana...' dedim çıldırtıcı bir tonla. Biliyordum sinirden çıldırmıştı.
Bi anda bir bildirim geldi.
055..: 'sakın gruptan çıkma benden habersiz.' Yazmıştı.
Numaraya baktığımda mertcan ın olduğunu anladım. Ve hemen mesajının üzerine tıklayıp sohpetine girdim.
Zehra: ' tamam çıkmam.' Diye ses attım soğuk bir ses tonumla.
***
Aradan 2-3 gün geçti grup iyiydi. Ama canımı sıklmaya başlamıştı. Bende grup a girdim. Güzel bir veda konuşması yaptım ve gruptan çıktım. Gruptan çıkar çıkmaz bir mesaj bildirimi geldi. Bu Mertcan ın numarasıydı...
¤¤¤¤
Yaaaa bence çok güzel gidiyor.
Eve soruları alalım.
Sizce mertcan ile zehra ney?
Mertcan zehraya ne demiş olabilir?
Evet bölümü heycanlı bıraktım az merak edin.😂😂😂😂
Karantina nasıl gidiyor?
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere♡
Kendinize iyi bakın
Bu arada karakter arıyoruz.
Wp grup u için yazabilirsiniz.
Goygoy yaparız iyi olur
Dc de sunucumuz var gelmek istiyen de yazabilir.
Sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ GÖRMEDEN SEVDİM
Romancebir genç kız hayatından kopmuş,ilerisini düşünmeyen,isyankar,kendini sevmeyen, karşısındakine saygı duymayan bir kız. yanında Ailesi olmayan;En azından onun olmadığını düşünen bir insan. bir yandan da bir erkek hayatında onu seven kimseyi bulamayan...