#1 bezoek

878 27 3
                                    

Larissa:

*triiiiiiiiiiiiiiing* eindelijk het laatste lesuur is voorbij.Ik stop mijn spullen in mijn rugzak en loop snel naar mijn kluisje.Na wat sleuren en trekken aan het slot gaat het kluisje eindelijk open.Bah, deze school is zó oud.

Oh sorry,ik ben Larissa Maria Rose.Maar noem me maar Lara.Ik ben 17(bijna 18 yeey) en ik woon in Philadephia in Pennsylvania.Ik ben geboren in Housten.Mijn allerbeste(en enige) vriendin heet Megan.Ah daar komt ze al.

"Heeeey Lara!"Megan gaf me een knuffel.

"Hey.Hou dit even vast." Ik geef haar mijn wiskunde boek en kijk of ik nog iets uit mijn kluisje mee moet nemen.Toen ik klaar was sloeg ik het kluisje dicht en we liepen samen naar de schoolingang.Onderweg kwamen we Liam, Megan's vriendje tegen.

"Hey Megan"hij gaf haar een kus op haar wang.Ook al pest Liam mij,hij is heel lief en goed voor Megan en daar ben ik blij voor.

"Ga je mee naar de voetbal training?"

"Ik kom later misschien.Ik wil nog samen met Lara naar huis lopen." zei Megan.Liam gaf me een rare blik en ik zei:"Euhm,ik ga wel alleen hoor.Ga jij maar met Liam mee."

"Weet je het zeker?" vroeg Megan.

"Ja ja, het is niet erg"

"aww dank je,pas toch maar op!" ze gaf me een knuffel, pakte Liam's hand en ze gingen naar de sporthal.Terwijl ze liepen keek Liam nog eens vies achterom.

Ik loop naar buiten en daar wordt ik verrast door Niall en Harry die stonden te roken.Ik probeer zo snel mogelijk voorbij te lopen,maar ze hebben me al gezien.Opeens krijg ik een steen tegen mijn hoofd.Echt waar? Een steen?Ik stap nu nog wat sneller.

"Hé bitch niet zo snel!"zei Harry.

"noem me niet zo." zei ik.

"Hoorde je dat? Ze zei iets.Ik was al vergeten hoe je klonk." zei Harry.Ik keek naar de grond.

"Hoe moeten we je anders noemen?Of durf je je naam niet te zeggen."zei Niall.Ze weten best wel hoe ik heet.

"Laat me met rust."zei ik.

"Zeg ons niet wat we moeten doen." zei Niall die dichter bij me kwam staan.

" I i i ik moet weg"ik wou weg gaan maar Niall pakte mijn arm vast.Ik draaide me om en hij blies een rookwolk in mijn gezicht.Ik begon te kuchen.Smerig.Ze begonnen allebei te lachen.De stomkoppen.Niall liet me los en ik liep snel weg.

*******************

"Ik ben thuis" zei ik toen ik de voordeur opendeed.

"Hallo schat.Hoe was school?" vroeg mijn moeder.

"Goed" zeg ik elke dag.Mijn ouders weten niet dat ik gepest wordt.De enige die het weet is mijn kat.Ja ik praat tegen mijn kat.Ik vertel het niet omdat ze zeiden dat ik het niemand mag vertellen en omdat ik toch nog maar 2 maanden op deze school zit daarna ga ik hopelijk naar Yale.

"Ah ja,Larissa.Doe iets mooi aan, we krijgen bezoek vanavond.Ik ga spaghetti maken."zei mama.Ik noem mijn moeder "mama" in plaats van "mam" omdat het ombeleeft klinkt voor mij.

"Ohh lekker! Wie komt er?" vroeg ik.

"de andere bazen van het bedrijf." zei mama.Mijn ouders hebben samen met nog iemand een bedrijf.Het was eerst van mijn grootvader en zijn vriend,maar die zijn allebei dood.Dus hebben mijn vader en die andere het geërfd.

Ik loop de trap op en ik trek een blauw kleedje aan.Ik kam mijn haar nog even en laat het los.Daarna ga ik op Facebook.

Ik kom uit de jongenskleedkamer die te veel naar deo stinkt.We hadden net voetbal trainig en ik ben moe.

"Hey Niall goed gespeeld" zei Mells de hoofd cheerleader en school slet.Ze is wel lekker maar ook vervelend.We hadden een paar keer seks en nu blijft ze me lastigvallen.

"Het was een training Mells, geen wedstrijd" ha faill.

"Haha je bent zo grappig Niall."ze strook haar hand onder mijn T-shirt."daar hou ik van" fluisterde ze met haar lippen dicht tegen de mijne.

"De training is al afgelopen, ga maar naar huis tortelduifjes!" riep coach Harmel toen Mells me bijna ging kussen.

"Doei Niall" ze kuste mijn nek en ging weg.Ik veegde mijn nek en ging naar mijn auto.

*********************

Toen ik thuis aankwam zei mijn moeder dat ik me klaar moest maken want we gaan iemand bezoeken .Ugh ik haat op bezoek gaan.Het enige leuke is het eten.Ik wil gewoon gaan slapen.

Ik trek een blauw hemdje en een jeansbroek aan.Ik doe wat gel in mijn haar en ga naar beneden waar mijn ouders al klaar zitten.

"Moet ik echt mee?" vroeg ik.

"Ja we hebben belangrijk nieuws te vertellen." zei mijn vader.

Ik hoor de bel beneden gaan en iemand doet open.Ik hoor mensen praten.Ik zet mijn computer uit, kijk nog even in de spiegel en ga naar beneden.

Als ik van de trap kom zie ik in de living 2 onbekende mensen zitten en Niall Horan.Oh nee.Ik ga dood.

A.N.

Zo dit is mijn ander verhaal.Wat vinden jullie?Lara wordt gespeeld door Miranda Kerr.Dat is een Victoria Secret angel.

Dag!

arranged marriage to my bully/Niall horan ffWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu