Okul güzel bir yaz tatilinden sonra açılmıştı. Sınıfa geçtim, bu arada ben Şayna okulun iyi kızı. Sınıfımıza bu yıl yeni bir kız geldi. Yemekhane de onunla tanıştım. Duru bir güzelliği vardı. Gerçekten duruydu, kız bir yılda hareket ediyordu. Rengi solmuş kuru soğan gibiydi, ağzıda öyle. Saçlarını hacı şakir ile yıkamış gibiydi. Bu gizemli kızın adı Tırtırbellaydı. Daha sonra birden kapı aralandı başta içeri kötü kız Alisyu ve erkek arkadaşı Zachey girdi. Daha sonra ailenin yanlız ferdi, Yuward girdi okulun bütün kezbanları ondan hoşlanıyordu, hatta arkadaşım Melissa bile. İçeri girdiğinde bordo rengi hırkası, bebek poposuna benzeyen bembeyaz teniyle dikkatleri üstünde topladı ve leş gibi bir koku ortalığa yayıldı. Tırtırbella gözlerini Yuward'a dikti, saçıyla ve gözlüğüyle oynadı, tiksindim. Hatta kustum. Yuward Tırtırbella'ya sert bir bakış attı ve Tırtılbella bu bakış üzerine gözlüklerini sildi.
************
Yuward'ın Ağzından (Sınıf)Sınıfta yerimde oturuyordum. Birden kapı açıldı burnuma gelen soğan kokusu beni benden almıştı. Bu ne biçim bir tip, bu gözlüklerde ne?¿ olsun bu sene bununla idare ederim. Yanıma oturdu"ben Tırtırbella"dedi. Soğan rengi elini bana uzattı bende iki elimi burnumla kapattığım için ona ayağımı uzattım ve "bende Yuward"dedim. Sonra zil çalmadan sınıftan çıktım. Bir süre sonra yemekhaneye gittim, yemekhanede Tırtırbella'yı gördüm. Yanına gittim"bugün için kusura bakma canım soğan çekmişti, sen geldin soğan bulup kırmamak için kendimi zor tutttum sonra sınıftan çıktım"dedim. Gözlüğünü düzeltti. "Önemli değil, olabilir sabah soğan yemiştim o kokmuştur"dedi. Gülüştük birden tabağında ki soğan yere düştü, ayağımla bi kodum sonra elimle tuttum ve sonra soğana bi kodum parçalandı. Tırtırbella buna bayıldı. Ve oradan gülüp gittim.
**************
Tırtılbella'nın AğazındanYuward gerçekten çok yakışıklıydı, özellikle de saçlarını çok beğendim. Yemekhanede soğan kırması beni benden almıştı. Tam son ders bitmişken yanıma Alisyu geldi"Yuward'dan hoşlandığını biliyorum"dedi ve yanımdan uzaklaştı. Bu ne manyak bir aile böyle. Sonra şahin görünümlü doğan arabama doğru ilerliyordum, gözüme Yuward takıldı. Daha sonra arabama geçecektim ki, kafamı çevirdiğimde karşıdan gelen arabanın bana çarpacağını fark ettim. Bir anda Yuward elindeki karpuzla karşıdan gelen arabayı durdurmuş bana bakıyordu. Şok olmuştum. Konuşamadım Yuward paramparça olmuş karpuza bakarken birden yok olmuştu. İyice ürkmüştüm. Daha sonra eve giderken hep bu olayı düşündüm. Eve gittiğimde babamın arkadaşı ve oğlu Acob'u karşımda gördüm. Aman Tanrım bu Acob çok yakışıklı. Sonra yanına gittim ve bir süre sonra kalktılar bende odama geçtim ve bugünü düşündüm Yuward bir canavar mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACAAYDINLIK (Eski Ay)
HumorKARAKTERLER Tırtırbella: Baş karakter/yazarın en yakın arkadaşlarından. Yuward: İkinci baş karakter/vampir ve Tırtırbella'nın aşkı. Acob: Üçüncü baş karakter/kediye dönüşüyor ve Tırtırbella'nın aşkı. Şayna: Yazar ve olayları anlatan kişi/Tırtırbella...