Part (3)

372 22 11
                                    

Alisyu'nun Ağızından

Yuward'ın aşık olmaya başladığını, geleceği görme  gücüm sayesinde sezmiştim. Ailede ki herkese bunu söylemiştim. Konsey de beni çağırmıştı. Onlara da açıklayacaktım. Giderken arabamın benzini bitmişti. Benzinliğe daha vardı, bende koşarak gittim. Çok terlemiştim, leş gibi kokuyordum. Konseyin yanına geldiğimde Şero" hoş geldin Alisyu gerizekalısı" dedi. Dedeme benziyordu, belki de dedemdi, ama o bir kadındı. Yine de dedem gibiydi her neyse"hoş bulduk" dedim. Şero'nun bıyıkları, Yuward'ta bile çıkmamıştır. Konseyin başı Bülo, gülerek"Alisyu bize ne söyleyeceksin ya da dur ben tahmin edeyim, Yuward Tırtırbella adında bir kızdan hoşlanıyor ve biz o kızı öldüreceğiz."dedi. İçimden sövdüm"be mal konsey, madem biliyonuz niye çağırıyonuz bu kadar yolu koşarak geldim" dedim. Konsey kızdı"lan mal, ıhlamur getirttik baban seviyo onu vericez"dedi Şero. Ben de"hee öyle desenize neyse verin"dedim. Ihlamurları yeni doğan vampirler getirdi. "Görüşürz beyler" dedim. Şero bozuldu."Hoşçakal alisyucum" dediler ve gittim. Giderken arabalarını çaldım. Çok salaklar anahtarları üstünde unutmuşlar. Giderken radyoyu açtım en sevdiğim şarkı Ajdar-Şah Damar çalıyordu . Sonra eve gittim.

                 ************
Yuward'ın Ağızından

Okula gidip Tırtırbella'yı göreceğm için heycanlıydım. Arabamı park ettim ve gözlüğümü taktım. Çok malım havada güneş yok, olsa erirdim. Cidden malım lan. Birden Tırtırbella'yı gördüm. Arkadaşları Melissa ve Şayna ile görünce birden tiksindim. Dünkü osurukla şişe devirme geldi aklıma. Sonra yanına gidip"merhaba" dedim. Kızlar gitti. "Merhaba Yuward"dedi ve beraber okula girdik. Dersten sonra Tırtılbella birden önümü kesip"sen nesin lan" dedi. Ben de" neyim ben" dedim. Tırtırbella da"ne biliyim tövbe lan, cin misin, mal mısın bir şeysin sen" dedi, güldüm" gel benle" dedim ve onu kucağıma alıp ormana götürdüm. Giderken 3 defa osurdu. Sonuncu osurmasıyla kolum delindi sandım. Sonra geldiğimizde ona her şeyi anlatmaya karar verdim." Tırtırbella ben bir...."dedim ve lafımı kesti."Sen, buldum Harry Pottersın"dedi. Kızdım" bak köpek dişlerim uzun, Harry'nin köpek dişleri uzun mu mal?"dedim. O da"tamam buldum sen köpeksin"dedi. Ben de bunun üzerine "ya cidden gerizekalısın lan vampirim"dedim.Tırtılbella"oha hiç benzemiyosun. Bu beyaz ten, dişler, kırmızı gözler, hızlı hareketler, refleksler falan resmen köpek sandım"dedi. Ben de"neyse ben vampirim işte" dedim ve güldüm.

               *************
Tırtırbella'nın Ağızından

Sabah uyandığımda direk bilgisayara geçtim ve Yuward'ı facebooktan buldum. Profil resmi ise beni şok etti. Çünkü; profil resmi bir kızı, ısırırken çekilmiş. Sevgilisi olduğunu düşündüm. Sonra hazırlanıp okula gittim.

                ~~~~~~~~~~~~~

Okuldan çıktıktan sonra Yuward beni ormana götürdü ve bana vampir olduğunu söyledi. Ondan korkmuştum"beni öldürecek misin?"dedim, korkarak. "Hayır asla sen bana emanetsin artık, kimse sana zarar veremez"dedi. Sonra başıma ağaçtan bir şey düştü,  kafam kanadı. Kafamı yaladı ve beni evime bıraktı. Eve gittiğimde Acob'u gördüm.

Yuward" burası kedi kokuyor, kedi mi yedin lan?"dedi. "Hayır Acob böyle kokuyor"dedim. Sonra ikisi de tanıştı ve kaşlarını çattılar kavga çıkacak sandım. Neyse, onlar tanıştıktan sonra Yuward bana sarıldı ve gitti. Acob yanıma geldi." Tırtırbella sana söylemem gereken şeyler var" dedi. Ben"yoksa sen de mi vampirsin"dedim."Hayır kediyim" dedi ve birden tişörtünü çıkardı ve kıllı vücudunu gösterdi "ıyy,  giy şunu çabuk" dedim ve eve girdim. O da evine gitti. Sonra babamın yanına gittim.

ALACAAYDINLIK (Eski Ay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin