Şayna'nın Ağzından
Okula gittiğimde, Tırtırbella ve Yuward'ı el ele okula girerken gördüm. Çok şaşırdım. Ama onlardan daha çok Alisyu'nun saçları gözüme takıldı. Dümdüz olan saçları iğrenç bir hal almıştı. Melissa yanıma geldi ve Tırtırbella'yı işaret ederek"inanamıyorum! Yuward, bu salakla nasıl çıkar?"diye sordu. Ben de"Tırtırbella senden daha güzel ve daha akıllı."dedim sonra da güldüm. =) Melissa:"Hadi lan ordan, beni ne kediler, ne köpekler istedi de ben gitmedim."dedi. Ben de"neden?"dedim. Melissa:"Çünkü; çok tüy döküyorlar, bir de babam bana erkek arkadaşın insan olsun, dedi."diye üsteledi.
******************
Yuward'ın AğzındanBugün Tırtırbella'yı okuldan sonra bize davet ettim. Annemler onunla tanışmak istiyordu. Tırtırbella'yı bulmaya sınıfa gittim ve hemen buldum. Kolundan tutup, ona benimle gelmesini söyledim. Sonra"sırtıma bin."dedim. O da"tamam aşkıw"dedi. Hemen yola çıktık. 10 dakikalık yol boyunca, her dakikasında osurdu. Bir süre sonra eve vardık. Tırtırbella:"Oha lan! Eviniz harika."dedi. Ben de"Eyvallah gülüm."dedim ve içeri girdik. Annem, Tırtırbella'yı görür görmez kustu. Durumu annemin midesi bozuk diye geçiştirdim. Tırtırbella'nın osuruk kokusu evin her yerine yayıldı. Sonra muhabbet etmeye başladık. Ailemi çok sevdi sanırım. Muhabbet sırasında, Tırtırbella babama"vampirlikte artış nasıl?"diye sordu. Babam artist bir şekilde"Artist mi? Ne artisti? Artist ne arar la, bu vampirlerde?"dedi. Sonra Tırtırbella düzeltti"artış lan, mal"dedi. Ben de bunun üzerine sessizliğimi bozup"Lan deme lan! Babam kızıyo."dedim. Babam da muhabbete benim anımı anlatmaya başlayarak, devam etti."Yuward daha yeni vampirdi. Çocuk daha alışamadı tabii. Okudan geldi bir gün. Baba diyi sınıfta 1.oldum diyi. Hayret, okulda kaçıncısın diyim. 40.oldum diyi. Neden 1.olmadın? diyim. Baba diyi, okulda başka çocuklar da var diyi."dedikten sonra hunharca gülmeye başladı. Aşkımın yanında çok utandım. Tırtırbella:"Evet, çok tembel. Mat dersinde de hep benden kopya çekti, gerizekalı."dedi. Babam Tırtırbella'nın bu sözünden sonra yine güldü. Çok utandım ama bir yandan da aralarının iyi olmasına sevindim.
*****************
Tırtırbella'nın AğzındanYuward'ın ailesiyle tanışmak, harikaydı. Babası Bay Kendal bana Yuward ile ilgili anılarını anlattı. Çok eğlenceliydi. Yuward'la çok mutluydum, taa kii Alisyu'nun sevgilisi kendini tutamayıp üstüme atlayana kadar. Çok korkmuştum. Zachey'ın üstüme atlamasını gören Yuward, hemen beni alıp duvara fırlattı. Ve kolum kanamaya başladı. İyice işler zorlaşıyordu. Herkes saldırmaya başlamıştı. Yuward bunu görünce beni sırtına alıp, oradan uzaklaştırdı. Çook aşıktım. Beni ormana götürmüştü. Elimi tuttu ve gözlerime bakıp"seni seviyorum ama ayrılmak zorundayız. Çünkü; sana zarar gelmesini istemiyorum."dedi. Ağlamaya başladım ve "ama beni bırakamazsın, seni seviyorum."dedim. Victoria belasının ve bizimkilerin sana zarar vermesini izleyemem. Zorluk çıkartma git işte!"dedi. Ben de"tamam gidiyim de yolu bilmiyom lan! Habire ormana getirip duruyon, bir eve bırakı ver."dedim. Yuward:"peki, tamam abi"dedi ve beni evime bıraktı. Son sözü ise"hoşçakal"oldu. Hoşçakal, diyip yanımdan gitti. O gitti, ben bittim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACAAYDINLIK (Eski Ay)
HumorKARAKTERLER Tırtırbella: Baş karakter/yazarın en yakın arkadaşlarından. Yuward: İkinci baş karakter/vampir ve Tırtırbella'nın aşkı. Acob: Üçüncü baş karakter/kediye dönüşüyor ve Tırtırbella'nın aşkı. Şayna: Yazar ve olayları anlatan kişi/Tırtırbella...