Yuward'ın Ağzından
Karpuzu orada bırakıp Tırtırbella'nın yanından uzaklaştım. En çok karpuzu, gözlüklü salak yüzünden kırdığıma üzülmüştüm. Çünkü; karpuz babam Kendal'a, Adana'dan ısırdığı bir adam göndermişti. Şimdi babam ağızımı, yüzümü kıracaktı. Tırtırbella çok çirkin olmasına rağmen hoşuma gidiyordu. Bir anda, ondan çok hoşlandığımın farkına vardım. Gönül işte ota da konuyor boka da, benim ki biraz boka kondu sanırım. Okuldan sonra hemen Alisyu'nun yanına gittim. Alisyu:"Yuward, kız çok güzel soğan kokuyor, dişlerimi geçirmemek için kendimi zor tutuyorum. Konsey bu kızdan hoşlandığını öğrenirse Tırtırbella'yı öldürür." dedi. Bu durum beni çok korkutmuştu. Alisyu'ya dönüp"evet haklısın ama kendimi tutamıyorum, o çok çirkin olabilir ama beni cezbeden de bu zaten." dedim. Daha sonra babamın yanına gittik ve babam her şeyden haberdardı. Karpuz için ağzımı yüzümü kırdı. Eşek sudan geldi ama babam devenin gelmesini bekliyordu. Elinden annem Stephanie kurtardı. Annem:"yeter be adam çocuğun pestilini çıkardın." dedi. Babam ise anneme karşı bir cevap vermedi. Babam doktordu ama beni hem dövüp hem de pansuman yapıyordu. Akşam olunca Tırtılbella'yı görmeye, evine gittim. Odasının camından içeriye baktığımda, Melissa'yla beraber osurarak şişe devirmeye çalışıyorlardı. Tiksindim ama aşkımdan vazgeçmedim. Koku geçene kadar bahçede beklemeye karar verdim. Bahçede beklerken telefonum çaldı, arayan erkek kardeşim Kevin'dı. Telefonu açıp"alo Kevin." dedim. Kevin:"Yuward sana bir şey söyleceğim."dedi. Bende"söyle dostum."dedim. Kevin:"arkadaşlarla birilerini ısırmaya gideceğiz, sen de bize katılır mısın adamım?" dedi. Tırtırbella'yı bırakamadım. Kevin'a"hayır adamım, daha sonra" dedim ve telefonu kapattım. Tekrar odasının penceresine tırmandım. Camdan içeri baktığımda, Tırtırbella'nın tek başına oda da iğrenç bir şekilde horlayarak uyuduğunu gördüm. Ona gerçekten aşık olmuştum.
*****************
Tırtırbella'nın AğzındanOdama geçtikten sonra hep Yuward'ı düşündüm, bir yandan da Acob'u. Ama Yuward'ı daha çok düşündüm. Bu herif canavar mıydı? Aman Tanrım kasları harikaydı! Acob'un saçları uzun olsa bile bu seksi olduğu gerçeğini değiştirmiyordu. Hangisini seçecektim? Canavar gibi olan Yuward mı? Yoksa kedi gibi kokan Acob mu? Bunları düşünürken Melissa bize geldi. Farklı bir şeyler yapmaya karar verdik ve aklımıza osurarak şişe devirme geldi. Oynarken pencerenin önünde birden Yuward'ı gördüm sanki. Daha sonra Melissa gitti, oyunu ben kazanmıştım. Gece uyurken ilginç rüyalar gördüm. Yuward'ı yine görür gibi oldum. Aman Tanrım aşık mı oldum¿?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACAAYDINLIK (Eski Ay)
HumorKARAKTERLER Tırtırbella: Baş karakter/yazarın en yakın arkadaşlarından. Yuward: İkinci baş karakter/vampir ve Tırtırbella'nın aşkı. Acob: Üçüncü baş karakter/kediye dönüşüyor ve Tırtırbella'nın aşkı. Şayna: Yazar ve olayları anlatan kişi/Tırtırbella...