Als ik bij kom lig ik op een bed, ik kijk om me heen. Niemand. Witte muren, een kastje naast mijn bed, een grotere kast, waarschijnlijk voor mijn kleren, en een stoel, voorderest is er een deur die naar de badkamer leid, denk ik. Oh ja, er is ook een aanrechtje met een kraan en bekers. In de hoek van de kamer zie ik mijn tas staan. Ik sta op uit mijn bed en word duizelig. Ik grijp me vast aan het kastje naast mijn bed. Oke, rustig blijven. Het komt goed. Mijn blik word wazig en ik voel me misselijk. Ik blijf een paar minuten staan tot mijn blik weer scherp is. Ik schuifel naar de tas toe. Snel trek ik de tas weer mee naar het bed en gooi het op bed, zelf ga ik ernaast zitten. Ik pak mijn mobiel eruit en chek mijn berichtjes. Heel veel berichten in de klassen app, maar dat was t verwachten. Een stuk of 10 mensen die me beterschap wensen en een berichtje van Lisa.
Lisa: Heyy Emma
Lisa: ik hoorde wat er was gebeurd, app me snel terug, ik mis je en maak me zorgen. luf joeex
Emma: het gaat wel, ik voel me misselijk, dus ik ga weer, ik app je sel weer, doeggx<3.
Ik leg mijn mobiel weg en kijk naar mijn pols, helemaal in verband. Ik gooi alle spullen van mijn bed af en ga liggen. Wat doe ik met mijn leven? Dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Mijn ogen vullen zich met tranen, ik draai me om en val in slaap
-1 week later-
Ik stap de auto uit. Op de deur zie ik een tekening hangen. Ik pak mijn koffers en loop naar de tekening toe. Ik zie 2 mensen staan. VAN: JE ZUSJE. Staat er in koeienletters onder. Ik kijk er naar. 4 mensen. Samen. Een boerderij. Gezellig met z'n allen. Ik pak de tekening en loop naar binnen. Ik pak mijn tas en loop naar boven.
Met een zucht laat ik me op mijn bed vallen, waarom lukt het me niet om gewoon een nomaal meisje te zijn. Snel pak ik mijn mobiel uit mijn tas en chek mijn berichtjes. Alleen maar onnodige berichten uit de klassenapp. Verder een paar berichten van Sascha.
S: heyy
S: ik hoorde dat je in het ziekenhuis bleef voor een tijdje?
S: Kom je morgen naar school?
E: Hey, ik kom net uit het ziekenhuis, ik kom morgen wer nar school. Ik ga nu ff huiswerk enzo maken. :(. doeggx
Ik leg mijn mobiel weer weg en leg hem op mij nachtkastje. Ik pak de tas en loop naar de badkamer. ik gooi de vieze kleren in de was en leg een handoek vast klaar. Ook vul ik het bad. Terwijl het bad volloopt pak ik een setje lingerie, een lekker warme trui, een joggin broek en hele hoge sokken. Lekker warm. Ik leg alles op een kastje op de badkamer en kleed me uit. Snel stap ik in het warme bad en ga liggen. Eindelijk weer even rust.
Sorry voor de late update. Ik heb het erg druk met school en heb daardoor wenig tijd om te schrijven, helaas heb ik ook weinig inspiratie. Hierdoor kan het dus wat langer duren voor er nieuwe hoofdstukken op komen te staan. Ik zi eraan te denken om de eerste paar hoofdstukken te herschrijven, want ik vind die persoonlijk wat minder goed dan de laatste paar. Hopelijk begrijpen jullie dit.
x
carlijntjuh
JE LEEST
wat nu..
RandomIedereen heeft er wel eens van gehoord. Mensen die thuis worden mishandeld. Een van die mensen is Emma, haar vader mishandeld haar en niemand weet het. Op een gegeven moment gaat het zo ver dat Emma wegloopt en bij haar beste vriendin, Lisa, gaat wo...