《00:00》
Mark - Iubito , ți-a plăcut surpriza mea ?
- NU , cum ai putut să faci așa ceva?
Mark - Dar ce am facut așa de rău ?
- M-am trezit cu 1000 de trandafiri roși sau naiba stiu câți sunt , cum dracu ai putut să intri ?
Mark - 998 de trandafiri roși , și am intrat foarte ușor , să știi că dormi foarte profund .
- Și eu ce fac acum cu 998 de trandafiri , hai spune tu cum îi ascund de ai mei , ce le zic ???
Mark - Le zici așa " Să știți că am acești trandafiri de la iubitul meu și viitorul vostru ginere "
- ESTI NEBUN , cum să le zic asa ceva , tu nu ești normal la cap ?? Să știi că trandafirii chiar sunt drăguți, dar tu nu...A da , nu te-am văzut niciodată, nu stiu nimic despre tine înafara de cum te chiamă și ochii .
Mark - Ai uitat ceva !
- Ce?
Mark - Că îmi place să fac cadouri .
- Da..
Mark - Să știi că este doar începutul .
- Uimitor , nu o să scap de tine prea curând !
Mark - Și eu te iubesc , Îngeraș!
- Dispari !
Mark - Doar dacă vrei să disparem împreună.
- Nici in visele tale
Mark - Acolo ești deja a mea !
- M-am gândit la ceva..., nu vrei tu să jucăm un joc ?
Mark - Presimt că nu este jocul la care mă gândesc eu !?
- Nu, eww !
Mark- Hai spune odată, chiar m-ai facut curios !
- Eu îți pun o intrebare, tu mie una și tot așa până îl terminăm, avem voIe să refuzam doar de trei ori să raspundem la întrebare , te bagi ??
Mark - Și eu cu ce mă aleg ?
- Te las să vii ca în seara aceea doar să ne uităm la un film și să vorbim , bine ?
Mark - S-a făcut!!
- Eu încep!
Câți ani ai ?Mark - 20 !
- okay, acum tu !
Mark - câți iubiți ai avut ?
- Chiar te intereseaza ?
Mark - Da !
- 3 !
Mark - Bine, acum este rândul tău!
- Ce înălțime ai ?
Mark - 1 85 !
- Wow , eu de abia am 1 63 !
Mark - acum eu !
Ce-ți place să faci ?- Să desenez , să lenevesc , să dorm !
Acum eu .
De unde mă cunoști ?Mark - De la liceu !
- Ok..
Mark - Vei fii a mea ?
- Nu !
Mark - Minți, aici , în jocul asta spunem adevărul .
- Nu mint !
Mark - Daca tu zici !
- Da.. , De ce imi tot dai mesaje ?
Mark - Pentru că te iubesc !
- Nu te cred !
Mark - O să-ți demonstrez !
- Bine...
Mark - Contează cum arată o persoana pentru tine ?
- Nu , cât timp ma iubeste si ma accelta asa cum sunt , nu am de ce să-l judec după cum arată , trebuie să iubim ce este înăuntrul persoanelor nu aspectul fizic!
Mark - Păi și eu te iubesc si totuși , tu nu o faci !
- Ești prost? NICI MĂCAR NU TE CUNOSC!!
Mark - PENTRU ASTA ESTE JOCUL ASTA AMĂRÂT !!
- Aha..
Mark - cine era la rând să pună întrebări?
- Eu !
De ce nu vrei să te vad , și să vorbim față în față??Mark - Nu vreau să răspund la această întrebare!
- Bine , mai ai doar de două ori voie să refuzi să răspunzi la întrebări!
Mark - Da!
Mai ești virgină , știi tu ai facut ceva cu cineva ??- Ce n-am făcut nimic cu nimeni , deci da sunt...
Acum este rândul meu !
Ai zis că mă iubești, de ce o faci , daca o faci..!??Mark - Pentru că de câteori mă gândesc la tine iubito , simt cu inima imi bate mai tare și mi se taie respirația !
- Serios ??
Mark - Da !
- Rândul tău..
Mark - Ai fii în stare să iubești o persoana care chiar dacă ți-a salvat viața, îți aduce amintiri neplăcute ,înspăimântătoare ?
- Nu știu.. , contează ce fel de amintiri, dar cred că i-aș rămâne datoare toată viața mea!Mark - Da?
- Da !
Mark - Ar fii mai bine să te bagi la somn , este târziu , te-am ținut prea mult , maine ai ore !
- Ai dreptate . Noapte bună!
Mark - Wow , este prima dată când mi-ai zis" Noapte bună "
- Nu te învăța!
Mark - Bine , bine . Noapte bună și vise plăcute iubita mea frumoasă !
- Nu sunt "iubita ta frumoasa "!
Mark - O să fi !
Imi dau ochii peste cap și pun telefonul pe pat lângă mine.
....
CITEȘTI
SMS la 00:00
General Fiction《00:00》 Număr necunoscut : - Bună iubito , am vrut să-ți zic doar noapte bună . - Cred că ai greșit persoana... Număr necunoscut : - Ba nu am greșit persoana , pe tine te cheamă Lily Miller, și acesta este numărul tău - Da , eu sunt , dar de un...