capitolul 25

76 5 0
                                    

    ( continuarea capitolului anterior) .

- Ia te uita cine s-a  întors la noi , așa  de dor ți-a  fost de noi , păpușă " zice unul din nenorociții ,idiotului".

-  Cretin , idiot ce ești   "zic , și îl privesc cu scârbă  " .

- Ooo , am căpătat curaj ,maimuțico  , stai cuminte și no sa te doară asa de rău ! " zice altul cu două capete mai înalt ca mine ".

-Maimuță-i mă-ta n..."Nu mai apuc sa termin ca sunt întreruptă "

- Târfă nenorocită,ce ești "zice același  tip care ma facut maimuță ".

Nu apuc să-i  mai zic ceva ,pentru că  mă trezesc pe jos și el peste mine , și în jur se mai aud decât înjurăturile și rasetele celorlalți "prieteni "ai să-i.

Mă apucă de rochia  de seara trecută , și  dintr-o  mișcare îmi este smulsă de pe mine , incerc sa ma inpotrivesc , dar degeaba este prea puternic pentru mine . Simt dar cum  acul ascuțit al unei siringi imi penetrează pielea din zona abdomenului ,după singurul lucru pe care îl mai aud este " Vai , dar ce o sa ne mai distrăm " și cad într-un somn profund .....
.
.
.

  Mă trezesc cu o durere îngrozitoare de cap și abdomn. Încerc să mă ridic dar nu pot,mă  doare prea rău  ca să mă pot mișca,  mă uit la mine și-mi amintesc tot , cum am fost drogata , și cum matahalele alea și-au bătut joc de mine....

Mă simt murdară,  atât  de murdară....,de ce trebuie să mi se întâmple totul mie , de ce , plâng , plâng fara a ma pot opri ,  ce mi se întâmplă,  n-are cum sa fie real , visez , am un coșmar, și  vreau să mă trezesc din el , nu are cum sa fue real , nuuu

-Nenorociților "țip cu glasul stins , dar mai mult a sunat ca o șoaptă ."

Reusesc sa mă ghemuiesc , chiar dacă doare și  mai rau , stau si plâng . Sunt murdară ,  goală,  îmbrăcată doar în lenjeria intimă de acum 2 zile, și  simt că n-o să mai dureze mult și așa o să-mi găsesc sfârșitul , într-un subsol murdar și uzat,  în care se află doar un scaun de metal și un fel de saltea aruncată pe podea, fără haine , fără mâncare, fără familia mea , fără prieteni , fără Mark . La gândul ăsta izbucnesc mai rău in plâns.

.
.
.

SMS la 00:00Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum