capitolul 26

74 4 0
                                    

    Simt cum cineva mă zguduie
,așa că mă trezesc , dar nici nu apuc sa deschid ochii bine , pentru că simt cum palma acelei persoane face contact violent  cu obrazul meu , apoi cum pumnul aceleași persoane dmse izbește  de  abdomenul meu , din instinct mă ghemuiesc , și după dau de durerea îngrozitoare a abdomenului meu și încep să plâng mai rău...

- Ooo, micuța de tine , te simți bine ? "mă întreabă moșul nenorocit care ma adus aici  ,râzând isteric ".

   Cu ultimele puteri, reusesc să-i dau un pumn în burta , cu toată puterea mea rămasă și și-l fac să se clatine puțin și după simt cu mă apucă de gât și mă ridică de jos lipindumă de perete , atât de tare încât simt cum spatele meu se invineteste și el că și restul corpului .

-Târfă nenorocită , cum îndrăznești să dai in mine ?!?

Simt că mă sufoc , că  nu mai am aer , mă strânge atat de tare...

- O să vină  și ziua în  care o să-i   arăt și nenorocitei care te-a facut cum am  suferit eu după târfă aia de mă-ta . Si atunci , vai ce o sa ne mai distram "zice râzând isteric și-mi da drumul , eu căzând în genunchi ,respirând scadat
și încercând să-mi revin.

****

   Stau aici de atat de mult timp,  în fiecare zii vin la mine , își bat joc de trupul meu așa cum vor ei , apoi vine el si mă loveste fara mila , imi aduce câte un pahar cu apa si un colț de pâine uscată , ca la un câine .

   N-am putut face nimic decât să plâng și să îndur tot ce-mi făcea. L-am auzit zicând că astăzi este ziua cea mare , adică astăzi imi gasesc sfârșitul . ' La gândul asta plang și mă gandesc , de ce mi seintamplă mie așa ceva,  de ce merit sa sufăr?? Ce am facut?  '.

.
.
.
.

SMS la 00:00Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum