Capitolul 24

84 6 0
                                    

    Mă trezesc cu o durere îngrozitoare de cap și deja imi apar secvențe din seara trecută cu acel monstru care mi-a lasat cicatrici pe corpul meu firav și mic acum 4 ani . Îmi aduc aminte cum mă loveau , băteau și după cum venea și râdea ca un nemernic ce este de mine , dar îmi aduc amintesc si de momentul in care nenorocitul mi-a distrus viata , mi-a omorât tatăl  , în fața mea , acel nenorocit  . Sunt scoasă din gândurile mele de sunetul asurzitor al uși de metal .

- Ia uite cine s-a trezit ! " a zis monstrul care ma adus aici "

- Dă-mi drumul , monstrule ! "Am țipat la el și după am izbucnit în plâns ."

- Târfă nenorocită ce ești la fel ca mă-ta  , la ales pe cretinul ăla, și pe mine ma lăsat balta , dar  lasă am scapat de el mai avem de uramașii lui ! " zice și se îndreaptă furios spre mine , apucandu-mă de păr și trăgându-mă după el "

-Lasă-mă, mă doare..., dă-mi drumul , care este vina mea ?!?!?

-Vina ta.. , vina ta este că te-ai nascut , dacă nu erai tu m-ar fi ales pe mine , nenorocit-o ! " nu știam asta , ai mei nu mi-au spus niciodată, au zis că nu știu nimic despre acest om ..., ei m-au mințit..."

M-a aruncat pe jos și a început să de-a în mine , nu este vina mea ca ei se iubeau
S-a oprit din dat , simt cum tot corpul mă doare .

-Acum ,  după ce am terminat , o să vină băieții să vă jucați puțin " a zis și a început să râdă isteric , omul asta are probleme cu capul ."

O nu , nu îi poate trimete pe ăia aici , o să-și bată joc de mine .
Unde este Mark cand ai nevoie de el ?...

.
.
.
.

SMS la 00:00Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum