Următoarea zi :
Tae adormise cu lacrimi în ochi , oar Jk îl obligă, sa doarmă peste el . Tae plingea așa de tare , cu lacrimi așa de amare , dar , pe cine interesa ?Bine poate Jk nu iubește sa își vadă puiul suferind , dar acele tatuaje , chiar îl fac mândru , mândru ca el are așa un înger ca Tae.
Jk sa trezit primul și a văzut chipul frumos al lui Tae . Plin cu lacrimi uscate . Poate grăbea lucrurile prea tare , dar , Tae este al lui , și toți trebuie sa stie asta .
Acesta a decis sa facă micul dejun și a coborât ușor din pat . Ajungându la Bucătărie a decis sa ii zica unui bucătar sa facă dejunul .
Acesta la chemat pe Tae ,iar , spre marea lui uimire , Tae nici măcar un ,, Hei,, nu ia zis .
Ei bine , avea și motive , dar nu va lăsa asta așa , fie ca Tae vrea sau nu .
A decis sa aștepte ca micuțul sa termine micul dejun și sa urce sus în camera lui , iar de acolo se începea scena .
Jk: prințesa , nu crezi ca îți permiți prea multe ?
Tae: la ce te referi ?
Jk: de ce nu mai salutat, măcar o privire ?
Tae: nu te-am văzut *spune cu capul jos*
Jk se enervează și începe a striga
Jk: cum dracu sa nu ma vezi când stăteam exact în fața ta ?
Tae se uita direct în pământ. Nu voia sa plângă și sa îi arate celui mare ca este slab . Voia sa îl ignore , pentru ca ia făcut tatuajele alea stupide , însă se pare ca nu prea i se primește .Jk: RĂSPUNDE ! *urla aceea *
Tae doar stătea și mai avea puțin și începea a plânge , dar se stăpânea , cu greu .
Jk: bine , dacă nu vrei sa vorbești , te fac eu sa vorbești .
Tae: c-ce vrei sa f-faci?
Jk: acum ai prins la glas da prințesa ?
Tae:scuze *sopteste*
Jk: prințesa , avem planuri mari în camera asta *se ridica și încuie usa* o sa înveți sa ma respecți și sa nu ma ignori , o sa-ti arat eu . *zice rânjind *Tae murea de frica , frica ca ar putea fi violat in următoarea secunda . Așa credea și el , însă nu a fost sa fie pentru Jk .
Namjoon a ascultat toată discuția lor , i se parea foarte stupid faptul ca Jk sa violeze un copil doar din simplul fapt ca nu la băgat in seama .
A avut și el așa situații cu Jin , însă ei au vorbit , ca oamenii Civilizați , dar se pare ca lui Jk ia cam plecat demult acoperișul .
Joon:Jungkook , ieși , ai o misiune importantă .
Jk: ce misiune , du-te dracu , am treaba .
Joon: Jungkook, dacă nu îl lași in momentul asta pe Tae , îți jur , îți zbor creierii .
Poate ca era Jk mafia boss , însă Joon îi era șef, cu toate ca nu arată asta , ii este foarte frica de el .Odată a văzut cum ia scos inima unui om cu propria mâna , pentru Ca la atins pe Jin.
Nu s-ar mira dacă iar scoate creierii cu mâinile alea mari.
A decis sa se oprească .
Jk: da Joon, ce este *zice relaxat *
Tae stătea și plângea într-un colț .
Joon: jos , acum .
Jk: nam terminat încă prințesa *zice și pleacă jos*
Joon: ești un pedofil violator , tu îți dai seama la ce era sa ajungă asta ? Era sa te urască mai mult decât o face deja .
Jk: el nu ma urăște , nu are dreptul sa facă asta .
Joon: tu te auzi ce zici ? I-ai făcut tatuaj cu numele tău , i-ai pus reguli și pedepse , mai aveai puțin și îl violai , ce este in capul tău ? Du-te dracu la curve , dar nu viola un copil nevinovat și inocent . El tia dat o șansa , sa fi văzut cu ce privire de pisica te privea ,cu ce scânteie , însă tu ai ruinat totul . *zice acesta dezamăgit *
Jk plângea ,pentru prima oară in 5 ani , plângea , îi parea rău,dar nu avea ce face ,așa era el,dar nici nu voia sa îl Lase pe Tae . Acesta a creat o mică (mare) obsesie pentru el .
In timp ce Tae doarme , acesta se holbează la el și la fundul lui ca la felul 14 .
Acesta îi face poze când Tae este la baie , le scoate la xerox și le pune pe un perete , din ,,camera jucăriilor ,, și se masturbeaza privindu-l . Exact , aceasta obsesie a fost creată pe parcursul a 2 săptămâni .
O intrebare și mai buna , oare cât de departe va ajunge Jk pentru mica lui prințesa ? Cât de obsedat va ajunge de Tae ?
Deci , ce părere aveți , e cam sec , și penibil , dar sper sa va placa , va iubesc mult ❤️❤️❤️🐻🐻❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕🌥💕🌥💕🌥💕💕💕💕🌥🌥🌥🌥
CITEȘTI
Obsessed to you
Action,,Nu îți face griji prințesă, ești cu mine , nimeni și nimic nu mi te poate lua , pentru ca Kim Taehuyng este al meu,, - cu astea fiind spune Jungkook , Închide ușa , și îl lasă pe Taehuyng confuz , dar și înspăimântat .