8

497 37 1
                                    

Jk își da seama ca este slab , și trebuie sa fie puternic , cu toate ca in suflet , moare , nu trebuie sa arate asta .

Atunci când ia zis lui Tae ca e îndrăgostit de el , acesta nu la acceptat, asta la rănit cel mai mult .

Da ,el înțelege perfect , la cumpărat de la părinții lui, dar ia făcut un bine totusi nu ?

Dar Tae , a făcut ceva ce Jk nu poate accepta , la părăsit , cu toate ca stie ca sentimentele lui Tae nu sunt la fel ,acesta nu poate tolera ca a fost dus de nas , a fost mințit , și a plecat o persoana pentru care și-ar da și viața.

Poate e puțin prea ciudat , sa îndrăgostit nebunește de un copil timp de aproximativ o luna , dar , asta simte .

Îl puteți învinovăți ? Adică , Tae e o perosana dulce , care iubește cu adevărat , un copil cu inima pura , dar distrusă .

Jk a incercat sa fie cât mai dulce cu Tae , el nu stie cum este sa dărui iubirea cuiva , însă chiar încearcă , nu-l puteți judeca , timp de atâția ani , deabea acum este și el îndrăgostit cu adevărat .

A avut multe partide , cu multe persoane , dar , nu ia oferit nimeni placere adevărata, dar Tae , doar zâmbește iar Jk se excita . (Ce ciudat suna )😂🤦‍♂️🤦‍♂️

Jk a decis sa îl îndepărteze pe Tae . Sa ridicat și ia zis :

Jk: Tae , sa mergem .
Tae:bine*spune șoptind , cu larcimi in ochi și cu capul in jos*

Aceștia au pornit spre mașina , după ce au pornit , Tae sa uitat pe geam la familia lui , lacrimi au început sa ii inunde fata .

Jk la tras la el in poala , Tae a incercat sa se îndepărteze , chiar nu dorea sa fie atins de Jk .

Jk:nu te îndepărta Tae .

Tae a rămas nemișcat și a tăcut , doar a tăcut și își ștergea lacrimile ocazional .

Jk nu arată nici o emoție in acel moment .

Jk:de ce ai plecat ?
Tae:......
Jk:spune de ce ai plecat ?!!*zice acesta puțin mai tare *
Tae:....
Jk:SPUNE DRACULU DE CE AI PLECAT ?!
Tae...*a început a plânge , dar in acel moment , era dus draculu , iar el știa bine asta *

Tot drumul , Jk clocotea de nervi , dar a decis sa se descarce acasă , nici el nu stie cum , dar a juns sa fie și excitat .

Ajunși ,,acasă,, Tae a coborât primul , încercând sa scape , accentuez cuvântul încercând .

Ajunși in living , Jk se pune pe canapea , iar Tae credea ca scapă , a început sa miște pasul spre camera LOR , știa ca va dormi cu Jk , dar dacă se preface ca doarme , nu-i va face nimic .

Dar , Tae , nu știa ce planuri are Jk .

Acesta sa asigurat ca nimeni nu-l va deranja sa își cumințească micuțul .

Jk: de ce ai plecat ?
Tae sa oprit din mers , știa ca no sa scape , a decis ca dacă va încerca ceva , va fi și mai dat draculu , dacă e posibil .

Tae:doar ..... nu voiam sa mai stau aici *zice cu capul jos *
Jk: de ce ? Ai tot ce îți trebuie , bani , casa , haine , ma ai pe mine , nu îți trebuie altcineva . *zice acesta aproape mârâind *
Tae:scuze , eu doar ...... voiam sa plec .
Jk: o sa te învăț eu bunele maniere , și sa știi de acum in colo ca dacă o sa te mai joci cu sentimentele mele , va fi rău .
Tae:c-ce v-vrei sa f-faci ? *incearca acesta sa își ia mâna din strânsoarea lui Jk .
Jk: prințesa , o sa vezi acum , ce se întâmpla dacă ma superi .

Zice acesta și îl trage pe Tae până in dormitor și îl arunca pe pat. Încuie usa și se pune peste el .

Jk: oh iubire, nu îți face griji , in seara asta și pentru toate serile de azi înainte , vei fi al meu*zice in timp ce începe sa ii sărute gâtul *


Deci doamne , sa scriu smut ? Sau sa trec peste el? Șiii..... cum vinde pare capitolul ???
Pupici , va iubesc ❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕💕💕💕☀️☀️⛅️

Obsessed to you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum