Jk a baut vreo 5 de sticle de soju.
A doua zi ,namjoon a venit la el , doară așa , ca un simplu prieten .
Când la văzut in acea impostaza , a alergat repede la el , la ridicat de jos și a văzut ca e mort de beție .Și-a adus aminte de Tae , la lăsat pe Jk pe canapea , și sa urcat repede sus la Tae . Nu-l găsea nicăieri .
Sa dus la Jk , la trezit .
Joon: Jungkook , unde e Tae ? *zice agitat*
Jk: nustiu *zice mort ,se putea simți Tristețea din vocea lui . *
Joon: cum adică nu știi ? Ce i-ai făcut ?
Jk: namjoon , nu iam făcut nimic , a plecat , ma părăsit și el .*incepe a plinge*
Joon: șșș, e Ok , totul va fi bine .
Jk: mulțumesc pentru susținere hyung, dar eu nu voi fi bine pana nu-l am aici , lângă mine .
Joon: gata , gata , shhhh, calmeazate .După o jumătate de ora de lacrimi , jungkook sa liniștit .
Namjoon a plecat acasă, iar Jk sa apucat de treaba.
Ce treaba ? Ei bine , în timp ce Tae dormea , acesta ia implantat un CIP , un dispozitiv de urmărire , rezistent , care poate fi dezactivat și activat doar cu amprenta lui Jk . Tae nu știa de acel CIP , deci era pana cind fără griji .
Jk a căutat jumătate de ora , până , a dat de el . Uhh... și cum urma sa-l pedepsească , pentru ca la lăsat singur , și ia încălcat regula , plus , la rănit , foarte tare .
Jk urca in mașina și merge încet , și calm spre adresa . Acum ca știa unde îi este prințesa , sa liniștit , și știa ca nu-l va lăsa niciodată sa plece , fie ca Tae vrea sau nu . Va activa camere de supraveghere , și va avea grija sa nu-i scape nici un detaliu .
Ajuns acolo , ciocaneste ușor la usa .
Apare un baiat scund , cu parul blond .
Când la văzut, a devenit atât de gelos , crezând ca Tae e cu el , voia sa îi smulgă capul , dar a decis ca după ce își va lua prințesa îl va împușca sa vadă cat a suferit Jk fără el.Jk: buna ziua , Kim Taehuyng este in acest apartament , as dori sa mi-l returnați .
Yoongi : iubire, Vino pina aici !!
Când Jk a auzit cum a strigat acel tip, credea ca explodează , crezând ca ia strigat așa prințesa . Dar sa ușurat când a văzut un tip scund , cu parul roz .Jm: Cine ești ?
Jk: am venit sami iau prințesa , și cred ca știi la ce ma refer *ranjeste *
Jimin se panicheaza și Închide repede usa și o încuie .Jk înnebunea acolo , mai avea puțin și o spărgea .
Jm: Tae , repede , pe fereastra , acum .
Tae nici nu a mai aștepta și a sărit geamul cu Yoongi și jimin in spatele lui .Au început sa alerge pana la mașina , însă o voce cunoscuta pentru Tae ia strigat .
Se întorc pe călcâie încet încet , și vad un Jk cu un pistol in mina .
Jk:dacă nu te opresti și vii cu mine , poți SATi iei adio de la iubiții tai prieteni .
Tae a rămas blocat , nu voia sa se întoarcă , dar , dacă nu se întorcea , prietenii lui sufereau .A luat cea mai buna decizie , trebuia sa plece .
Jimin la prins de mâna
Jm: Tae , nu face asta *zice cu lacrimi in ochi *
Tae: Jiminie , trebuie , vreau sa va zic , ca va iubesc mult , și va Mulțimesc pentru tot , mi-ați fost adevărata mea familie, îmi aduc aminte , cât de Fericiți eram , când râdeam , dar acum a venit momentul sa ne despartim .
Jm: NU!! Nu pleca * zice plingind * (eu de ce plâng )?
Tae : jiminie , îți mulțumesc , dar ai un viitor mare cu Yoongi împreuna , nu vi-l pot strica eu .
Jimin plângea așa de tare .Tae : Yoongi hyung , îți mulțumesc pentru sfaturile tale bune , pentru ca mi-ai fost tatăl pe care nu lam avut . Va iubesc mult băieți * sau îmbrățișat *
Yoongi: o sami fie dor de tine micutule * zice și o lacrima se scurge pe fata lui *
Yoongi nu e tipul de persoana plângăcioasă , dar in momentul asta, nu se putea controla .
Sau mai îmbrățișat o ultima data , și Taea plecat .
Jk privea toată scena din fata lui cu lacrimi in ochi .
A lăsat pistolul jos , a căzut in genunchi și a început a plinge .
Voia sa fie iubit , voia și el o mica raza de soare in tot infernul ăla . Voia chiar așa de mult ?
Tae a fugit repede la el și la îmbrățișat , cu toate ca îl rănise , mult , acesta intelegea prin ce trece Jk , voia doar iubire , dacă nu îl avea pe jimin și pe Yoongi , probabil , era intr-o stare mai deplorabila ca Jk .
Plang așa de tare 😭😭💔
CITEȘTI
Obsessed to you
Action,,Nu îți face griji prințesă, ești cu mine , nimeni și nimic nu mi te poate lua , pentru ca Kim Taehuyng este al meu,, - cu astea fiind spune Jungkook , Închide ușa , și îl lasă pe Taehuyng confuz , dar și înspăimântat .