2

582 46 35
                                    

Tae pov:

Taehuyng a intrat intr-o casă , nu , nu , asta e nu e casă, asta e ditamai vila .

Jk: Deci iubire , îți place ?

Tae: ăăă.... da , e drăguț *zice cu capul în jos *

Jk: hai să mergem să îți arat camera NOASTRĂ  *zice acesta , accentuând ultimul cuvânt *

Tae: a noastră ?

Jk: da iubire , a noastră

Tae : dar eu nu vreau sa dorm cu un străin

Jk: un străin ? Dacă nu ai înțeles până acum , tu ești IUBITUL meu , și imediat cum faci 18 ani , vei fi soțul meu .

Tae: s-soțul tău ??

Jk: da , iar acum , că ești cu mine , deabea aștept sa ne construim o viața  plină de iubire* se apropie de el și îl miroase *(cringi 🤦‍♂️)  

Tae: dar asta e pedofilie știi?

Jk: oh iubire , nimeni nu va afla de asta , știi? *zice acesta sarcastic *

Tae: de ce zici ca nu se va afla ?

Jk: crezi ca o sa te las sa spui cuiva despre toate astea ?

Tae: pot sa te dau la poliție .

Jk: *chicoteste sarcastic *

Tae : ce e așa amuzant ?

Jk : offf iubire * se apropie încet de el * chiar nu înțelegi * îl pune pe pat și se pune peste el, se apropie de urechea lui și spune * ești al meu , iar dacă o sa spui cuiva un lucru oricât de mărunt despre ce se întîmpla , o sa te pedepsesc așa de tare , ohhh, doar ma gândesc la asta și ma excit * îi linge lobul urechii*

Tae: t-te rog , lasă-mă

Jk: *acesta se ridica de pe bietul Tae și îi șoptește la ureche * prințesa , ți-aș recomanda să nu ma superi sau enervezi dacă nu vrei sa Primești o pedeapsă.

Tae: p-pedeapsa ?

Jk: da iubire , pedeapsa , acum ești obosit , mâine o sa îți arat lista cu pedepse și cu reguli , acum hai sa facem o baie și sa ne culcam .

Tae : b-bine

Jk: sa mergem iubire *acesta îl ia pe Tae in brațe și îl cară până în baie , îl pune pe chiuveta și dă drumul la apa . După ce sa umplut cada cu apa Jk începe sa se dezbrace *

Tae: c-ce faci ?

Jk: *chicoteste* ma pregătesc sa fac o baie cu iubitul meu .

Tae: a păi eu o sa plec și o sa te las cu iubitul tău * acesta încearcă sa fuga dar e prins *

Jk: una din regulile mele , niciodată sa nu mi te împotrivești , ai înțeles ? * întreabă cu o privire serioasă *

Tae: d-da * oftează și își pune capul in jos *

Jk își da și ultima piesa vestimentara de pe corpul lui. Tae încă stătea cu capul in jos din cauza rușinii . Jk se apropie de Tae , dar Tae se da in spate * acum Tae mai nu începea a plinge din cauza fricii ca va fi violat , însă pe cealaltă parte Jk murea de nerăbdare sa ii ia puritatea îngerașului din fata lui , sa îi atingă fundul acela mare și pufos , adică serios , e normal ca un baiat sa aibă așa un fund mare ? * acesta chicoteste la gindurile lui , și se gindeste la momentele in care se va trezi cu Tae peste el , gol golut , cum acesta gemea de placere * și încetul cu încetul , se creea o erecție mare , însă Jk înțelegea ca Tae e un copil , și o vor face doar cind va fi pregătit , sau cind va simți ca cel mic îl iubește , saaauuuu.... dacă cineva se da la puiul lui * .

Acum sincer , Jk era așa de gelos și de posesiv , încât l-ar tine pe Tae doar in casa , ca cineva sa nu se uite la el .

Jk se apropie de Tae și vrea sa îl dezbrace , însă Tae îi ferește mâna .

Jk îi prinde mâna in a sa și o stringe puternic , Tae începând sa geamă de durere.

Jk: asculta prințesa, facem tot ce zic eu , ai înțeles ?   * Tae doar a dat din cap ,fiindu-i prea frica ca sa vorbească .

Jk începe încet sa îl dezbrace . După ce termina , il admira , se uita ca un pedofil la corpul frumos al lui Tae . Ahh cât ar fi vrut sa sara pe el , dar se abținea ( cam greu ) 

Jk îl ia in brațe pe Tae și îl pune in cada , atent , punându-se in spatele lui .

Tae doar stătea și nici nu respira normal .

Jk a inceput încet sa îl spele , îi mingie atent brațele , apoi , partea lui preferata , picioarele .

A început sa îi sărute atent spatele și gitul , nu voia sa ajungă departe , dar dorea sa îl marcheze , sa stie al cui este .

După ce au terminat baia , Jk și-a luat niște pantaloni scurți , lăsându-și la vedere abdomenul , iar lui Tae ia dat un tricou cam mare , îi ajungea pina la genunchi .   

Jk: iubire , hai sa mincam .

Tae: hai *spune șoptind *

După ce au mincat , sau pus la somn . Tae a vrut sa stea cit mai departe de Jk , dar el nu a acceptat asta , și la pus peste el , punându-și miinile pe fundul lui , și începând sa îl maseze atent . Pina adormi .


❤️❤️❤️Ce părere aveți ?Are rost sa mai continui ? ❤️❤️❤️

Obsessed to you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum