3

569 38 9
                                    

Jk pov:
Mam trezit cu o mică pufosenie peste mine care dormea dusa.

Muream practic la cât de adorabil era ,dar zimbetul m-ia dispărut imediat , când a văzut câte vânătăi avea pe micul lui trupușor.

Acesta și-a promis ca va avea grija de el și ca ii va oferi toată iubirea lui , dar ,cu toate ca parea o ,, persoana fără inima ,, acesta nu a avut deloc parte de iubire , deoarece el a fost pregătit încă de cind era mic sa fie capul mafiei , deci era tratat ca un adult , cu toate ca acesta era doar un singur copilaș care doar avea nevoie de iubire .

Acesta și-a căutat iubirea , însă a fost doar folosit pentru bani , așa ca a decis sa își construiască o relație cu un minor , ei nu doreau bani , ei aveau nevoie de iubire ( minorii) și le plăcea sa ofere iubire , iubire pura ,exact ce caută jungkook .

Jungkook a decis că Tae nu are nevoie de reguli , dar de pedepse , da . Ei bine face mai mult asta pentru el , a decis totusi sa șteargă cele mai sexuale reguli și sa nu își sperie puiul așa de tare .

Acesta a coborât jos sa facă micul dejun . După ce micul dejun a fost gata acesta începe sa tipe ca descreieratul prin casa .

Jk: Taeee!!!!! Vino jos .!

În 5 secunde acesta la văzut pe Tae jos cu o fata pufoasa de dimineața . Sa apropiat ușor de el și a început sa îi sărute ușor ochii , fruntea , năsucul iar apoi buzele . Ahh buzele alea pufoase și pline , le-ar fi sărutat toată ziua .

După ce și-a sărutat puiul , acesta ia vorbit calm

Jk:hai iubire sa Papam clătite

Tae: Yeeyyy clătite , clătite , TaeTae îl adora pe Kookie pentru ca ia făcut clătite .

Jk: Și Kookie îl iubește mult pe Tae .

Tae pov :
Când am auzit ce a zis , am rămas masca , el ? Ma iubește ? Pe mine ? O persoana așa de urita și slaba ? Îmi urăsc corpul , ma urăsc pe mine pentru ca sunt eu . Chiar ma bucur ca măcar Jungkook ma acceptat și ma iubește , cred .

Și doamne când ma sărutat , a fost așa bine , mam simțim iubit , și in siguranța .

Trezirea Tae , nu ești in cărțile pe care le citești , se folosește , trezește-te , e doar in imaginația ta , dar sa simțit așa bine .

Atunci , am decis sa îmi iau inima in Dinți și sa îl intreb

Tae: jungkook

Jk: da iubire

Tae : de ce te comporți frumos cu mine și de ce îmi spui ca ma iubești cu toate ca nu e așa ?

Jk: iubire , te iubesc pentru ca tu ești tu , te iubesc , pur și simplu , te iubesc foarte mult . Când te vad fericit și eu sunt fericit , vreau sa te simți iubit , dar ..... vreau și eu sa simt iubire , măcar odată *ofteaza , iar lui Tae i sa rupt inima *

Tae: c-ce vrei sa zici?

Jk: Tae ești doar un copil , nu ai înțelege oricum .

Tae : Kim Taehuyng e un baiat mare , haide kookie , spune.

Jk: bine *spune oftând * Vezi tu , eu sunt capul mafiei , de mic am fost antrenat și nu am primit iubirea și afecțiunea de care are nevoie un copil . Am nevoie de iubirea ta , Tae , te rog , iubestema , sunt nebun după tine , și dacă ai pleca as înnebuni . *spune acesta plingind *

Tae era in soc , capul mafiei Jeon Jungkook , sa deschis in fata lui ? Dar , avea dreptate , Jk avea nevoie de iubire . Adică din câte a înțeles , a fost tratat exact ca el . Dar , știa ca Jk doar îl ca folosi și nu dorea sa devină jucăria nimănui , deoarece așa e lumea din ziua de azi.

Tae: kookie...nustiu ce sa zic , scuze , eu ... eu .... nu te iubesc . *zice acesta cu lacrimi in ochi*

Jk: de ce nu ma iubești !! *Urla acesta și se ridica de pe canapea , începe sa strice toate lucrurile pe care le vede in fata lui *

Tae: scuze .... *ofteaza*

Jk: știi ceva , ma gindeam sa nu îți dau regulile și pedepsele , pentru ca credeam ca ne vom împăca , dar se pare ca ai fost un baiat rău .

Tae: c-ce?

Jk: de azi , fac doar ce zic eu , înțeles !!? *stiga acesta *

Tae doar dă din cap in semn afirmativ și începe a plinge . Atunci el și-a dat seama ca a încurcato .

Jk: Ține *acesta îi întinde o hârtie pe care erau scrise diferite reguli și pedepse * Citește

Tae:b-bine... r-regula numărul u-unu...

Ce părere aveți ? ❤️❤️🍑🍑🍥

Obsessed to you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum