7 - Nane Jölesi

434 59 15
                                    

7. Bölüm - Nane Jölesi

1800'lü yıllar
Kediler Krallığı

Dahyun, Chaeyoung ve Yoonji'yi Chaeyoung'un kraliçeyi ilk gördüğündeki gibi ilkel bir arabaya bindirmişti. Hafif esen rüzgarla birlikte saraya doğru gidiyorlardı. Aynı zamanda önlerinde bir grup kedi yine kraliçeyi ilk gördüğü günde olduğu gibi ellerindeki garip enstrümanı çalıyordu.

Chaeyoung etrafı incelerken gördüğü uçan göz benzeri şeylerle titredi ve Yoonji'ye hitaben konuştu:

"Şunlar da ne? Çok ürkütücü görünüyorlar."

Ancak kafasını çevirmesiyle başı öne düşmüş uyuklayan bir Yoonji görmek onu hayal kırıklığına uğratmıştı.

Kraliçe Chaerin ise özel odasında yardımcısı Sandara ile oturmuş, kameralarıyla gelenleri izliyorlardı. Kraliçe Chaerin kocaman bir sırıtmayla koltuğuna yayıldı ve hınzırca mırıldandı:

"Müstakbel gelinim sonunda burada." Ardından hızla doğruldu ve üstünü düzeltti. "Onu bizzat karşılamam gerek."

Kraliçe Chaerin'in odadan çıkmasıyla beraber Sandara kayıtları geri sardı ve ekranda müstakbel gelinin yanında gördüğü tombul beyaz kediye baktı. Düşünceli bir şekilde mırıldandı:

"Ben bu kediyi daha önce nerede görmüştüm?"

•°•°•°

Chaeyoung Dahyun'un onu kolundan tutup oraya buraya çekiştirmesine alışmış gibiydi. Yine de sordu:

"Yine nereye gidiyoruz acaba?"

"Kraliçe Hazretleri'nin karşısına çıkmadan önce üzerinizi değiştirmelisiniz."

Chaeyoung Dahyun'un dedikleriyle üzerine baktı ve ona hak verdi. Okul elbisesinin etekleri çamurlanmış ve fırfırları koparak sarkmıştı.

Dahyun'un onu sürüklemesine izin vererek perdelerle kaplanmış bir odaya girdi. Yoonji de Chaeyoung'un peşinden giderken bir hizmetli onu tuttu.

"Lütfen dışarıda bekleyin."

"O niyeymiş?"

Chaeyoung kıkırdayarak onların yanına geldi ve Yoonji'nin burnuna hafifçe vurdu.

"Laf dinle."

"Neden böyle yapıyorsun?"

Dahyun araya girdi ve Yoonji'yi kolundan çekiştirdi.

"Buyurun lütfen, sizin için ikramlarımız var."

Yoonji'nin gözleri parladı ve omuzları gevşedi.

"Tamam ben beklerim."

•°•°•°

Chaeyoung büyülenmişçesine kendisine bakıyordu, bu elbise ona inanılmaz derecede yakışmıştı. Kendi etrafında dönerek gülümsedi.

"Bunu çok beğendim."

Hizmetliler aynadan ona bakarak kıkırdadılar ve ona yaklaştılar.

"Bu elbise güzelliğinizi ve zerafetinizi ortaya çıkarttı."

Diğer hizmetliler de tacı alarak Chaeyoung'a yaklaştılar.

"Diğer hanımlar Prenses Jennie'ye hayranlar."

Başka bir hizmetli diğerinin lafını tamamladı.

the cat returns, chaelisa ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin