Gizemli bir şey seni rahatsız ettiğinde, ya da çözemediğin bir derdin olduğunda gidebileceğin bir yer var. Öyle bir yer ki...
1. Bölüm - Kediyi Kurtarmak
1800'lü yıllar
SeoulChaeyoung aynada kendine bakıyordu. Sabah kalkmış, yüzüne annesine zorla aldırttığı el yapımı şifalı kremleri sürmüş, saçlarını özenle yapmış, son olaraksa hangi küpesinin kolyesine daha çok uyacağını seçmeye çalışıyordu.
Nihayet karar verdiğinde çantasını ve şapkasını alarak aşağıya indi ancak aşağıya indiğinde ders saatinin başladığını gördü. Annesi ise yeni kalkmış haliyle kahvaltı hazılarken şakacı bir sitemle ona seslendi:
"Tatlım biraz daha süslenseydin, saat daha çok erken."
Konuştuktan sonra tereyağlı ve ballı ekmeğini yemeye başladı.
Chaeyoung inanamazcasına annesine baktı. O ballı ekmekleri çok severdi ve şu an yemeği çok istiyordu ancak zaten derse geç kalmıştı. Çıkmadan önce annesine seslenmeden edemedi:
"Anne, çok kötüsün."
•°•°•°
Ayağındaki alçak topukluları ve üstündeki annesinin diktiği dönemin modasına uygun fırfırlı elbisesiyle koşmak çok zordu ancak derse zaten geç kalmıştı ve daha da geç kalmak istemiyordu.
Hızla çalıların arasından geçeyim derken elbisesinin eteği çalılara takıldı ve bu ona zaman kaybettirdi. Zar zor çalıların arasından çıktı ve koşmaya devam etti.
Okula az kalmıştı ancak koşarken alçak topuklu ayakkabısı taşa sıkıştı ve ayağından çıktı. Tam ayakkabısı almaya gidecekken önünde uzun bir sosyete kuyruğu belirdi. Kadınlar son çıkan elbiseler, yeni mücevherler, ev dekorasyonu ve daha nicesini konuşurken Chaeyoung grubun artık bitmesi için Tanrı'ya yalvarıyordu.
Sıra nihayet bitti ve Chaeyoung ayakkabısını giyerek okula koşmaya devam etti.
•°•°•°
"Krallık yok artık, ama dağlar ve nehirler akmaya devam ediyor. Baharın yeşil bitki örtüsü arkasında saklanan kale görkemli günlerin anısıyla... Bayan Park, aramıza katılmanız ne güzel. Lütfen yerinize oturun."
Sıraların arkasından öğretmeni Bayan Lee'ye görünmeden geçmeye çalışan Chaeyoung öğretmeninin sesiyle derin bir nefes alarak ayağa kalktı. Tüm sınıf ona gülüyordu, Irene dahil. Irene Chaeyoung'un uzun süredir hoşlandığı kızdı. Bu Chaeyoung'un kalbini biraz kırdı ve bükük başıyla dersi dinlemeye başladı.
•°•°•°
Okul bitiminde Chaeyoung en yakın arkadaşı Mina ile okuldan çıktı ve söylenmeye başladı.
"Bundan nefret ediyorum. Bütün sınıfın önünde rezil oldum. Irene bana gülüyordu."
"Bende fark ettim."
"Neden? Benim sorunum ne?"
"Bir uğursuzluk alameti olmalı. Bundan daha beteri de olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the cat returns, chaelisa ✓
Historia CortaGenç Chaeyoung bir kediyi ezilmekten kurtarır. Ancak kısa süre sonra onun sıradan bir kedi olmadığını öğrenir. O, Kedilerin Prensesi'dir. düzyazı ©rozeixs | 20.04.20 - 11.06.20