5 - Şifon Kek

569 63 11
                                    

5. Bölüm - Şifon Kek

1800'lü yıllar
Seoul

Baron Lalisa'nın eve girmesiyle beraber Chaeyoung da onun arkasından gitti. Eve girdiği anda gördüğü dekorasyon onu eve aşık etmişti.

Ev tek katlıydı ancak yerden tahmini iki buçuk metre yükseklikte bir balkon vardı. Solunun ortasında kocaman bir kanepe, onun hemen sol tarafında neredeyse tüm duvarı kaplayan mavi-beyaz mutfak dolapları ve küçük bir musluk vardı. Kanepenin karşısındaki duvarda devasa bir kitaplık, kitaplığın önündeyse bir çalışma masası bulunuyordu. Kanepenin sağ tarafındaysa kapıya yakın olan kısım bir ayakkabılık ve askılık, hemen yanında altın kaplama bir ayna ve önünde bir şifoniyer bulunuyordu.

Chaeyoung nihayet dilinin işlevini hatırladığında konuştu:

"Burası harika!"

"Hadi gel otur."

"Tamam."

Baron Lalisa elinde oldukça pahalı görünen porselen bir çaydanlıkla ona döndü.

"Çayın sütlü mü olsun limonlu mu?"

"Süt, lütfen."

Chaeyoung tavandaki, evin kalanı gibi oldukça pahalı gözüken avizeye bakarak söylendi:

"Bu tarzı çok sevdim."

O konuşa konuşa küçük musluğun yanındaki sandığın üzerine oturdu. Hâlâ evi incelerken Baron Lalisa elindeki kupayla ona doğru geldi.

"Buyur, çayın."

"Teşekkürler."

O çayını yudumlarken Baron Lalisa dikkatle onu izliyordu.

"Bu özel karışımım. Garanti edemem, her seferinde farklı."

Chaeyoung koca bir yudum aldıktan sonra gözleri hayretle açıldı ve resmen bağırdı:

"Bu iyi, gerçekten çok iyi."

Baron Lalisa ukalaca sırıttı ve konuştu:

"Şanslısın."

Onlar konuşurken kapı açıldı ve içeri Yoonji girdi.

"O acı şeyi nasıl içiyorsun?"

Yoonji her zamanki gibi söylenirken balkonun kapısı dışarıdan açıldı ve içeri Tato girdi.

"Senin gibi biri için fazla ince bir zevk."

"Sen git solucan ye, kuş bozuntusu!"

Baron Lalisa elinde çayıyla kendine ait tekli koltuğa oturdu ve asilce bacağını diğerinin üzerine koydu.

"Yoonji, bana Kediler Krallığı'ndan tekrar bahset."

Yoonji koca kanepeye oturdu ve yayıldı. Göz devirerek konuştu:

"Orası tamamen sahte. Nereye ait olduğunu bilmeyen kediler için."

"Nereye ait olduğunu bilmeyenler mi?"

Chaeyoung söze atladı:

"Bana bir kedi dedi ki; kraliçe kızıyla evlenmemi istiyormuş."

Yoonji gerinerek konuştu:

"Neden evlenmiyorsun?"

"Asla!"

"Belki iyi olur."

Tato sertçe konuştu:

"Bu mümkün değil, saçmalık."

"İlginç olabilir."

the cat returns, chaelisa ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin