2 - Kedilerin Kraliçesi?

1K 83 28
                                    

2. Bölüm - Kedilerin Kraliçesi?

1800'lü yıllar
Seoul

Chaeyoung o gece uykusundan naif bir melodi duyarak uyandı. Kalkıp penceresinden baktığında sokağın başında mavi bir ışık süzmesinin olduğunu ve sesin o taraflardan geldiğini fark etti. Öte yandan tüm sokak kedileri hırlayarak ışığa doğru ilerliyorlardı.

Işık ona doğru yaklaşımca Chaeyoung ışığı tutanın ayakta duran bir kedi olduğunu gördü. Sadece bu da değildi, bir değil tüm kediler insanlar gibi ayakta durarak yürüyüş yaparcasına yürüyorlardı. Diğerlerinden daha iri olan kedilerse yürüyüşe saldıran kedileri engelliyor, gerekirse dövüyorlardı.

Yürüyüş yapan sürünün ortasında ise başında kubbe şeklinde mor cama benzer bir şey takan dişi bir kedi tekerlekli ilkel bir araba ile ilerliyordu. Onun bir yanında elinde fermana benzer bir şey taşıyan ve sürekli gülümseyen bir kedi, diğer yanında ise gülümseyen kedinin aksine tamamen sert bir yüz ifadesiyle karşısına bakarak ilerleyen bir kedi vardı.

Chaeyoung aşağıya indi. Mor taşlı dişi kedinin arabası Chaeyoung'un evinin tam karşısına gelince yürüyüş durdu.

Mor taşlı kedinin yanındaki sert yüzlü kedi yavaşça öksürdü ve tam elindeki tablete bakarak konuşacaktı ki Chaeyoung'un duvarın arkasından yüzünün sadece yarısını çıkartarak onlara baktığını gördü.

"Öhöm, lütfen buraya gelin efendim."

Chaeyoung biraz daha kafasını uzatarak eliyle kendisini işaret etti ve 'Ben mi?' demeye çalıştı. Kedi ise onaylar mırıltılar çıkartarak başını aşağı yukarı salladı.

Chaeyoung nihayet korkusunu biraz yenebildiğinde kediyi can kulağıyla dinlemeye koyuldu.

"İşte karşınızda Kediler Krallığı Kraliçesi. Kraliçelerin kraliçesi Lee Chaerin."

Yattığı yerde biraz daha dik bir pozisyona gelen kraliçe konuştu.

"Evet, o benim."

Tabletli kedi tekrar konuşmaya başladı.

"Hayatını kurtardığınız kedi Kraliçe Hazretlerimiz Chaerin'in kızı Prenses Jennie idi. Krallığa olan bu önemli hizmetinizden dolayı Kraliçe Chaerin size minnettarlığını sunmak istiyor."

Chaeyoung yavaşça başıyla onayladı.

Kraliçe Chaerin ise derin bir soluk alıp konuştu.

"Çok sağ ol."

Chaeyoung kıkırdarken sürekli gülümseyen kedi elindeki ferman benzeri şeyi ona uzattı. Ardından elinde tablet olan kedi konuştu.

"İşte programınız."

Chaeyoung zarifçe rula haline getirilmiş ve eski olduğu her halinden belli olan fermanı eline aldı.

Sürekli gülümseyen kedi konuştu:

"Yarından itibaren sınırsız saadet sizin olacak."

"Teşekkürler." Chaeyoung başını yavaşça eğerek teşekkür etti. Kraliçe tekrar konuştu.

"Hoşça kal."

Sürünün arkasında elinde garip enstrümanlar olan kediler tekrar o hoş parçayı çalmaya başladı, ardından kraliçenin önündeki elinde mavi lambalar tutan kediler elindeki uzun çubuğa bağlı mavi lambalarını sallayarak ilerlemeye başladı.

Chaeyoung ise onların ardından öylece bakakaldı.

•°•°•°

the cat returns, chaelisa ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin