Po pěti letech opět do Bradavic. Vyrazím ze svého bytečku hned na Kings-Cross. Vydím Em jak tam jen tak postává určitě čeká na nás. Přiběhnu k ní a obejmu jí. Po chvíli se k nám připojí i holky a tak vyrazíme na nástupiště. Tam si rychle nasedneme do vlaku do prvního kupé které je volné. Když v tom se ozve hlášení:
Prefekti ať se neprodleně dostaví do jejich kupé.
Tak mi s Caly budeme muset řeknu. Do příjezdu se určitě ještě uvidíme.
Jdeme tady s Cal do lrefektského vagónu kde už čeká profesorka Mcgonnagallová a další dvě žačky.
Řekne nám pouze pár slov a rozdá nám papír na hlídky.
Potom tedy jdeme s Caly do kupé ale cestou se zastavíme u paní se sladkostmi. Caly si koupí pouze dýňovou šťávu ale já si koupím 15 čokoládových žabek. Miluju žabky.
Když dojdeme do kupé začne vlak pomalu zastavovat. Já se tedy pomocí hůlky převléknu do hábitu. A vystoupím z vlaku za Em.
Společně s naší partou si sedneme do jednoho kočáru a pozorujeme učitele. Všimneme si i jednoho nového s turbanem na hlavě. Vypadá velmi ustrašeně.Když dojedeme do Bradavic tak holky vyrazí k Nebelvírskému stolu a já k Havraspárskému těsně před ním to ale zahnu a dojdu k učitelskému stolu. Přímo k Brumbálovi. Pane profesore chci se vás zeptat jestli si mohu sednout k nebelvírskému stolu. ,,Máte pádný důvod slečno?" Zeptá se mě po chvíli však mus ízačít s proslovem takže mě už nevnímá takže si v klidu sednu ke kamarádkám. Když Brumla domluví odvedu Havraspárské do společenky. Poté už jenom zalehnu do postele a usnu. Zítra bude určitě perný den.
Ahojky vítám vás u mého nového příběhu tento příběh má jistou spojitost s příběhem u EllenorLolo
Jinak ty kamarádky z Nebelvíru jsou EsterkaBarunka
a Elishabethandbooks
dvě dokonalé osůbky. Tyto kapitoly budou vycházet tak 2× týdně.
Doufám že se vám tento příběh bude líbit
Mango vaše Ang💫
ČTEŠ
Tanec u jezera [BEEA]
RandomJeden vesmír. Jedna planeta. Jedny Bradavice. A jedna holka s drdůlky obklopená těmi nejlepšími lidmi.🥴 (Příběh na motivy Bradavického RPG)