Vzbudila jsem se velmi brzy. Kouknula jsem se na budík. ,,Půl šesté?” Veděla jsem, že už neusnu, a tak jsem se vyhrabala z postele a udělala vše potřebné, k tomu abych únavný den strávený v učebnách přežila. Ostatní obyvatelky jsem nebudila. Přeci jen měli ještě čas.
Vešla jsem tedy do společenky, která se zdála na první pohled prázdná. Zamířila jsem na gaučík u krbu, když jsem si všimla, že tam již někdo je. I tak jsem tam však zamířila. Chlapce sem si nevšímala a pouze jsem si sedla na křesílko vedle. Po čtvrt hodině jsem zvedla oči od knihy a zjistila jsem, že mě chlapec pozoruje. ,,Ehm co to děláš?" zeptala jsem se ho, přičemž sebou trhnul. ,,Dnes je krásně, že ano?" řekl rychle a malinko nabral červeň do tváří. ,,Venku je bouřka." zasmála jsem se. ,,Ty jsi tu nový?" otázala jsem se ho a on kývnul. ,,Jmenuji se Kevin, Kevin Walsh." ,,Angelika Clee" potřásu mu nabídnutou rukou. V tom mi zakručelo v břiše. ,,Nemáš hlad?" zeptal se. ,,Jako vlk" zasměju se. ,,Půjdeme na snídani?" přikývla jsem a chytnula mu nabízené rámě.
Stáli jsme před učebnou lektvarů spolu s Vic.
Snape rozrazil dveře a pustil nás dovnitř.
Na katedře stál kotlík s velmi hezky vonící tekutinou. ,,Kdo mi řekne co to je?” řekne velmi rázně, až se půlka třídy zalekne. Zvednu ruku. ,,Amorův šíp, nejsilnější nápoj lásky, který existuje.” Snape se ušklíbne a dá mi tři body.
Pracujeme na svém lektvaru celou dobu a jen pár z nás ho má dokonalý. Snape se ušklíbne a vypustí nás.Dojdeme s Vic mlčky k jezeru a já jí začnu učit mou novou choreografii. Celou dobu jsem však cítila, že nás někdo pozoruje.
Kevin tam seděl a mlčel. Jen koukal. Koukal na mě. Když jsme dotančily přesunula jsem se na trávník vedle něj. ,,Ahoj” ,,Ahoj Kevine budeš dneska na astronomce hrát s námi flašku?” ,,Klidně” řekl a odendal mi vlasy z tváře. Začal mi prsty přejíždět po křivkách na obličeji a naklánět se ke mě. Nakrčil mi malinko pusinku, a poté naše rty propojil.
Vyšla jsem mu vstříc a objímala ho. „Miluji tě” šeptal mi slova lásky. Já mu však nic takového neřekla. Nedokázala jsem se rozhodnout mezi Chrisem a Kevinem. Ale jelikož jsem se teď s Chrisem rozešla, šla jsem Kevinovy svými rty vstříc.
Převléknul se pomocí kouzla do plavek. Skočil do jezera a začal na mě cákat. Začala jsem se smát a byla jsem celkem u kraje. Toho Kevin využil a stáhnul mě tam taky.
„Kevine!” smála jsem se a taky na něj cákala. Strávili jsme tam celkem hodně času, a tak jsme šli rovnou na astronomku.,,Kde jste tak dlouho?” zeptala se Tess a ušklíbla se. ,,Nikde” sednu si a pozoruji lahev. Usmála jsem se a laškovně se na ní podívala. Po té jsem si z ní "malinko" upila. Začala se mi malinko motat hlava, ale nějak extra jsem to nebrala na vědomí. Po pár otočeních a nudných úkolech začala Adell ušklíbajíc se točit. Padlo to na Kevina. Adell se škodolibě usmála a řekla na první pohled prostý úkol. „Polib holku kterou miluješ.” Řekla potichu a nakonec zesílila. „Ehm no okej." Tak a teď se ukáže, jak si to myslel vážně. Pomyslela jsem si a koukala jsem se kam se Kevin dívá. Zamířil k Annie. Zůstala jsem sice sedět, ale vědela jsem, že kdyby ji políbil, asi bych utekla. Annie se celkem děsila. Prakticky s Kevinem ani moc nemluvila. Pak se ale Kevin energicky otočil a políbil mě.
Už tak jsem byla dost na mol z toho alkoholu,a tak jakmile mi začal malinko docházet vduch omdlela jsem. Víc už si z tohoto dne nepamatuju.
Aleee vy tu ještě jste. Mnom takže důvod proč víc než dva měsíce je jednoznačný tu kapitulo jsem sepsala přes blok a psala jsem jo asi měsíc mno pak jsem čekala měsíc na korekci ups. Takže díky že tu stále jste. Měla jsem v původním plánu udělat kalendář ale ten asi nubude takže nic. Ale napíšu pro vás Drarry fanfikci. Pokud by měl někdo zájem udělat mi cover napište do zpráv či komentů.
Mějte se fajn
Ang
ČTEŠ
Tanec u jezera [BEEA]
RandomJeden vesmír. Jedna planeta. Jedny Bradavice. A jedna holka s drdůlky obklopená těmi nejlepšími lidmi.🥴 (Příběh na motivy Bradavického RPG)