Ta holka je snad všude!

56 7 11
                                    

Ráno jsem se probudila i k mému podivu jinde než na ošetřovně. No což jsem holt nešika a malérista. Každopádně rychle jsem proběhla společenko ua rovnou na snídani. Dnes opravdu brzy. Víte proč? Dnes je návštěva prasinek.

Zamířila jsem rychlým krokem do síně a sedla si rychle k Emily a Beth. (Liz byla ještě na ošetřovně) ,,Holkyyy
taky se mega moc těšíte do prasinek?" vychrlila jsem a ještě si ani nenabrala pudink. ,,Jo a hlavně na spoustu sladkostí." oplatila mi větu Beth.

Dojedli jsme a zamířily na nádvoří. Filch už tam byl a tak jsme mu jen dali povolení a zamířily do prasinek. Holky mě při tom nutily ať promluvím s Chrisem. Zbláznily se?

Když jsme dorazily do prasinek tak jsme samozřejmě nemohli odmítnout návštěvu tří koštat. Ale jako naschvál koho jsme tam nepotkali? Karol hrozně nabádala ať si s ním jdu promluvit. Já však nešla(kupodivu).
Vyšli jsme a zamířily do medového ráje. To bych nebyla já kdybych až moc dlouho nevybírala své milované čokoládové žabky ale z nové kolekce. Vzala jsem jich na konec patnáct a jedny bertíkovi fazolky.
Teď si říkáte jak jsi to mohla Ang ksakru uníst. No neunesla. Na půlce cesty k pokladně jsem o něco zaškobrtla a už se válela na zemi. Nakonec jsem všechno posbírala a s nadšením zamířila ven kde jsem čekala na holky. Karol sice vyšla z obchodu ale šla si povídat s Chrisem.

V tom Liz rychle vyběhla z jednoho obchodu a běžela k Bradavicím. Em za ní a já za Em. Liz zmizela. Em šla tedy k jezeru. Sedla si pod strom a začala si číst. Sedla jsem si vedle ní.
Přišla Tessa. Emily protočila očima. Zmijozelka zareagovala okamžitě. MÁŠ NĚJAKÝ PROBLÉM WEASLEYOVÁ?! Začli po sobě pokřikovat, až Tessa hodila nůž Emily k prstům. Taky po zmijozelačce hodím nůž těsně vedle přesně jak jsem chtěla. Vytáhla jsem hůlku. Levicorpus! Tessa se vznesla. Pouze jsem jí pustila na zem. Tessa šla pryč a něco si šeptala. Šla jsem plavat. Doplavala jsem na malý ostrůvek když přišly dva lidé. Soudě takhle z dálky to byl kluk a holka. Plavala jsem blíž. Když jsem byla tak 100 stop od nich a viděla jsem kdo to je, dali si polibek. Zařvala jsem jen na Chrise že je zrůda a na Karol jsem se radši ani nepodívala.

Přesuneme se o pár chvil později. Na astronomickou věž...

Běžela jsem velmi rychle. Sedla jsem si na prostydlé zábradlí a koukala do dáli. V tu chvíli přišel Chris. Neotočila jsem se stála jsem na zábradlí. On nic neřekl a postavil se vedle mě.  ,,Co tu děláš?" řekly jsme souměrně. Slezli jsme. Ta Tessa je snad všude! ,,Vypadněte" osopila se na nás. Hodila jsem k ní opět nůž. Ona mi to oplatila stejnou ranou akorát se schválně trefila. Vyběhla a já za ní. V chodbě mi zmizela a já se skácela k zemi. Ztrácela jsem hodně krve.

Dostala jsem smysly až kdesi v něčem měkkém a pohodlném. Cítila jsem povědomou vůni takovou která se během méně než 24 hodin stala naprostým puchem. Já jsem však cítila i něco jiného v této vůni. Včera ani nikdy jindy to tam nebylo. Byla to láska. ,,Chrisi" zašeptala jsem.
Jemně mě hladil a říkal ,,neboj jsem u tebe." Otevřela jsem oči a pohlédla na něj. ,,Chrisi miluji tě"zašeptala jsem. ,,Já tebe taky" odpověděl. Pak mi dal pusu. ,,Zůstanu tu s tebou do rána." Chvíli jsem si ještě srovnávala myšlenky než jsem usla...

Mango lidičkyy,
Taky vám přijdou hrozně divný moje přímý řeči? Kdybych byla čtenář této knihy asi bych to nepochopila😅. Jinak tuhle kapitolku jsem měla vydat včera ale no neměla jsem wifi🙁.No vlastně tohle píšu offline ale neřešíme. Myslela jsem že to aspoň včera dopíšu no což 21 minutek pane jo. Moje počty.. Tuhle poznámku píšu 3 minuty pane jo před 24 minutama odbyl můj dnešní narozeninovy den.🎊 No v karanténě asi to asi bude zajímavý den
😜Jak vy žijite v karanténě? Líbí se vám tenhle příběh? Svěřte své názory v komentářích ráda si je pročtu.
A teď zbívá jediné

Mám vás ráda
Vaše Ang🎉

Tanec u jezera [BEEA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat