Dvakrát za jeden den

115 10 16
                                    

  Ráno jsem se probudila trochu svižněji než bych měla. Zamotala jsem se do peřiny a spadla na zem. ,,Auuu'' zaúpěla jsem. Byla to kostrč. Po chvíli jsem se zvedla vzala si hůlku a udělala vše co bylo potřeba. Oblečená a učesaná vyšla z ložnic a mířila na snídani. Cestou jsem potkala Em a tak jsme šli spolu. V síni jsem jen letmo prokoukla celý učitelský stůl a posadila se k Nebelvíru. Když přiletěli sovy tak Em vzala od výra noviny. V tom okamžiku přišla i Beth.
Hned první titulek hlásal:

Loupež u gringgotových v trezoru 713. sice se skutečně zloděj do toho trezoru úspěšně vloupal nic však neodnesl trezor byl totiž ještě ten den majitelem vyprázdněn.

,,Kdo myslíš že by se pokoušel vykrást Gringgotovy? Nejbezpečnější místo v celé anglii když pominu Bradavice. Blázen" všechno jsem to vyhrkla najednou a hlavně až moc nahlas. Už si to k nám hned šinula Minnie. No super. ,,Slečno Clee byla by jste tak laskavá a nekřičela přes celou síň?"
Ano paní profesorko. Radši jsem rychle vstala. Em s Beth však byli už taky najedené takže jsme mohli jít všechny.

Zamířili jsme do sklepení. Hádáte správně lektvary. Holky se tvářily zmučeně a já neutrálně. Né že bych měla Snapea ráda ale lektvary mi šly. Vstoupili jsme do třídy a já si sedla sama. Tašku jsem si položila na místo vedle mě. Naštěstí si tam nikdo nechtěl sednout. Celou hodinu jsme měli vařit Amorteniu (lektvar lásky). Mě se celkem povedl(Jako vždycky).
Když Snape kontroloval třídu a ptal se jich co cítí tak většině nebelvírců vytkl malé chybky. Samozřejmně nejvíce zazářil Zmijozel. Ti měli nejukázkovější lektvary podle Snapea. Haha. Mě stačilo že u mého lektvaru řekl skvělé a nic mu nevytkl.

Když zazvonilo hůlkou jsem vyčistila kotlík a všechno okolo. S holkama jsme zamířily na hodinu OPČM(obrana proti černé magii). Když jsem vstoupila tak už tam ten česnekáč čekal. ,,Do-dobrý d-den" řekl velmi bázlivě profesor. Ani ne polovina třídy mu pozdrav oplatila.

Mluvil dál a dál když se něco stalo Liz. Přihlásila se že je jí špatně a jestli by mohla na ošetřovnu. On řekl pouze ano a posunky mi naznačil abych šla s ní. Zamířila jsem tedy s Liz na ošetřovnu a tam jí Poppy řekla že tam bude muset do večera zůstat. Já se s ní tedy rozloučila.

Zamířila jsem zpět do třídy. Měli jsme probírat zrovna expelliarmus jelikož jsem ale asi na čtvrtině hodiny chyběla tak se mi nepovedlo zrovna nejlépe tak jsem odletěla asi půl metru a zvláštně mi křuplo v ukazováčku.

Opět jsem tedy zamířila na ošetřovnu né však jako doprovod ale jako pacient. Když jsme tam z Beth přišly tak se Poppy trochu divila co tam děláme v zápětí jsem jí to však vysvětlila. Vzala si můj prst do ruky kouzlem ho spravila a řekla že sice bude bolet ale hýbat s ním půjde sice s obtížemi ale půjde.

Mezitím na ošetřovnu za námi dorazily i Em a Karol a tak jsme spolu dorazily na oběd. Em mi dala čokoládovou žabku. Je tak milá. Rozbalila jsem jí a byla tam Rowena jedna z těch epických co jsem ještě neměla. ,,Půjdeme k vám do společenky?" Optám se holek. Souhlasí a tak vyrazíme k nim mám tam přístup jelikož jsem prefektka. Povídáme si a rozbalujeme moje žabky z vlaku. Zjistím že už mi chybí jenom 8 žabek do celé kolekce. V tom dostanu nápad. Když trávím tolik času s holkama tak...Holky mám skvělý nápad. Řeknu jim to a odcházím. Projdu obrazem a zastavím se až u chrliče. ,,Hejno švábů" postavím se před dveře a zaklepu. ,,dále" ozve se z ředitelny a tak vstoupím. ,,Dobrý den slečno Clee co vás ke mně přivádí?"
,,No já mám takový menší dotaz."řeknu
,,Povídejte'' vyzve mě.
,,Já moc se nebavím se svými spolužačkami z Havraspáru. Sice tam povahově patřím ale jsem jiná než ostatní proto bych vás chtěla požádat jestli bych nemohla spát a tak dále v Nebelvíru.''dopovím a tajně doufám.
,,Asi vás sklamu slečno ale boužel to nepůjde."
Rozpláču se ,,víte jak jsou v čoládových žabkách ty ultramegavzácné kartičky?"zeptám se a vyčkávám na odpověď
Brumbál odpoví že ví a že je hrozně rád zbíral a dokonce že ty ultramega vzácné má dvě.
,,No já i když jsem vášnivou zběratelkou stejně jako vy tak bych svojí jedinou ultramega vzácnou kartičku vymněnila za to abych mohla být s nimi"
,,Chápu to slečno ale boužel to nejde. Nechcete lékořicovou tyčinku?"
Odmítnu. Brumbál tedy ukáže na velkou modrou krabici. ,,Nebo krabici těch vašich nejoblíbenějších čokoládových žabek?" Na žabky nikdy neodmítnu vezmu si krabici poděkuji Brumbálovi a řeknu že chápu rozhodnutí. Odejdu z ředitelny.
(Doufám že jste zento rozhovor mezi Ang a Brumbálem pochopili)

Dojdu do společenky nebelvíru a položím tam na zem tu velkou krabici.
Začneme z holkama rozbalovat žabky.
Když je všechny rozbalíme je moje zbírka kartiček konečně kompletní.
Je však už noc a tak zamířím do Havraspáru a usnu.

Doufám že se vám tato kapitola líbí teď je zde už zapojená i EllenorLolo děkuju že se ta první kapitola tak rychle čte. 12 přečtení za den 😍 miluju vás
Mangoo
Vaše Ang🌸

Tanec u jezera [BEEA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat