from: Albus Dumbledore
Baran: „Kiedy patrzymy na śmierć albo na ciemność, lękamy się tylko nieznanego, niczego więcej."
Byk: „Nie żałuj umarłych, Harry. Żałuj żywych, a przede wszystkim tych, którzy żyją bez miłości."
Bliźnięta: „Będziemy na tyle silni, na ile będziemy zjednoczeni, i na tyle słabi, na ile będziemy podzieleni."
Rak: „Obojętność i lekceważenie często wyrządzają więcej krzywd niż jawna niechęć."
Lew: „Uśmiech losu można zobaczyć nawet w tych najciemniejszych chwilach, jeśli tylko pamięta się, żeby zapalić światło."
Panna: „Ach, muzyka. To magia większa od wszystkiego, co my tu robimy!"
Waga: „Nie musisz się wstydzić tego, co teraz czujesz. Przeciwnie... to, że odczuwasz taki ból, jest twoją największą siłą."
Skorpion: „Prawda to cudowna i straszliwa rzecz, więc trzeba się z nią obchodzić ostrożnie."
Strzelec: „Trzeba być bardzo dzielnym, by stawić czoło wrogom, ale tyle samo męstwa wymaga wierność przyjaciołom."
Koziorożec: „Konsekwencje naszych działań są zawsze tak złożone, tak różnorodne, czasem wręcz sprzeczne, że przewidywanie przyszłości jest naprawdę bardzo trudnym zajęciem."
Wodnik: „Każdy z nas wierzy, że to co ma do powiedzenia, jest o wiele ważniejsze od tego, co mógłby powiedzieć drugi!"
Ryby: „Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą."