106. Cytat for you

1K 23 16
                                    

from: Severus Snape

Baran: „Mogło istotnie nie umknąć twojej uwadze, że życie ma gorzki smak, twój przemiły ojciec o tym wiedział i starał się abym i ja o tym nie zapomniał!"

Byk: „Jednak sława to nie wszystko, prawda panie Potter?"

Bliźnięta: „To żałosne, kłócicie się jak stare, dobre małżeństwo."

Rak:
„– ... Gdzie jest Snape?
– Może jest chory?
– Może sam odszedł?
– Albo może go wylali! Przecież nikt go nie znosi, więc...
– A może... czeka aby usłyszeć, dlaczego wy dwaj nie przyjechaliście pociągiem razem z innymi."

Lew:
„– Przez te wszystkie lata?
– Zawsze."

Panna: „Możesz mi powiedzieć Potter, co twoja głowa robiła w Hogsmeade? Twojej głowie nie wolno przebywać w Hogsmeade. Żadna część twojego ciała nie ma pozwolenia na przebywanie w Hogsmeade."

Waga: „Głupcy, którzy mają serce na wierzchu, którzy nie panują nad swoimi emocjami, którzy nurzają się w smutnych wspomnieniach i pozwalają łatwo się sprowokować... innymi słowy, ludzie słabi... nie mają żadnych szans przeciwko jego mocy!"

Skorpion: „Umysł nie jest książką, którą można otworzyć i przeczytać w wolnym czasie. Myśli nie są wyryte wewnątrz czaszki, gdzie mógłby je przejrzeć jakiś intruz. Umysł to rzecz złożona i wielowarstwowa, Potter...w każdym razie większość umysłów"

Strzelec: „Pan Potter nasza nowa wielka gwiazda"

Koziorożec: „To ja jestem księciem półkrwi!"

Wodnik: „Mogę was nauczyć jak uwięzić w butelce sławę, uważyć chwałę, a nawet powstrzymać śmierć, jeśli tylko nie jesteście bandą bałwanów, jakich zwykle muszę nauczać."

Ryby:
„– Więc ukryj ich gdzieś. Ukryj ją. Ich wszystkich. W jakimś bezpiecznym miejscu. Błagam.
– Co mi dasz w zamian, Severusie?
– W zamian? Wszystko."

𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 || 𝐇𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐏𝐎𝐓𝐓𝐄𝐑Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz