103. Cytat for you

1.1K 27 31
                                    

from: Fred and George

Baran: „Nie płacz Ginny, przyślemy ci sedes z Hogwartu"

Byk: „Może jest, a może go nie ma, ale pozostaje faktem, że potrafi się poruszać szybciej niż Severus Snape, gdy mu się zagrozi szamponem."

Bliźnięta:
„– Oh, jesteś prefektem Percy? Dlaczego nam nie powiedziałeś? Nie mieliśmy pojęcia.
– Daj spokój, przecież pamiętam, że coś o tym wspominał. Raz...
– Albo dwa...
– Chwilę temu...
– Przez całe lato..."

Rak: „Próbowaliśmy zamknąć go w piramidzie, ale mama nas nakryła."

Lew: „A ja i Fred to co, jesteśmy tylko sąsiadami?"

Panna:
„ – Przejście dla dziedzica Slytherina, potężnego czarnoksiężnika!
– To wcale nie jest powód do śmiechu.
– Zjeżdżaj Percy.
– Harry się spieszy.
– Tak, zasuwa do Komnaty Tajemnic na filiżankę herbaty ze swoim jadowitym sługą."

Waga: „Zawsze uważałem, że my z Fredem powinniśmy dostać ze wszystkiego P, bo sam fakt, że pojawiliśmy się na egzaminach, był powyżej oczekiwań."

Skorpion: „Uroczyście przysięgam, że knuje coś nie dobrego."

Strzelec: „Ale my nie jesteśmy tacy głupi, wiemy, że nazywamy się Gred i Forge."

Koziorożec: „Kiedy ja się będę żenił, nie będzie żadnych takich bzdur. Możecie się ubrać w co chcecie, a ja spetryfikuję mamę na czas wesela."

Wodnik: „Mi to przypomina śpiew Percy'ego. Może będziesz musiał zaatakować go pod prysznicem?"

Ryby:
„ – No i w tym miejscu nasz plan się wali, to fakt, bo przecież nie zdobędziemy paru twoich włosów bez twojej zgody.
– No jasne, jest nas tylko trzynaścioro na jednego faceta, któremu na dodatek nie wolno używać czarów, nie mamy szans."

𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 || 𝐇𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐏𝐎𝐓𝐓𝐄𝐑Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz