İngilizce deyimler beni öldürüyor... Umarım doğru çeviriyorumdur. Bazı kısımlar saçma geliyor ama nereye bakarsam bakayım veya sorayım öyle gözüküyor
Tanıdık hastane kokusu ile koridorda yürüdüm. Bu koridorda kaç kez yürümüştüm? Hyunjoon'un durumu kötüye gitmiyordu, ama iyileşmiyordu da. En ufak bir parça bile daha sağlıklı olsaydı, biri 7/24 izlemeye devam ettiği sürece onu taburcu etmeyi düşünürlerdi. Önceden yakın bir arkadaşımla konuşmuştum ve yardım etmeyi umursamadılar. Evden çalışabildiği için sonsuza dek minnettarım.
Tanıdık ahşap renkli kapıyı çaldım ve bir cevap bekledim. Yok. Hyunjoon'un ne kadar uykuya ihtiyacı vardı ki? Onu rahatsız etmemeye karar verdim ve kurdukları bekleme alanında oturdum. Etrafa baktım ve tanıdık görüntüyü izlemeye devam ettim. Tavan ışıkları, gerçek tavanla mükemmel şekilde hizalanmış ve değiştirilmişti. Duvarlar, bekleme alanında açık mavi sandalyeler olmasaydı alanı donuk yapan sıkıcı bir beyaz rengindeydi.
Birkaç hemşirenin aceleyle geçtiğini ve Hyunjoon'un odasına girdiklerini gördüm. Gitmek için ayağa kalktım ve durdum. Sadece onlara ayak bağı olurdum. Arkalarından gergin bir şekilde baktıktan sonra oturdum. Hareketsiz oturmak ve başkalarının acı çeken sevdiklerinize bakmasına izin vermek kolay değildi. Özellikle gücünüz olmadığında ve sadece profesyonellere güvenebildiğiniz zamanlarda. Yüzümü, ellerimle tamamen yenilgiyle kapladım.
Bir süre sonra hemşireler ortaya çıkmıştı. Onlara koştum ve sorularımı sıraladım.
"O iyi. Biraz heyecanlandı ve muhtemelen kendini tetikledi." Açıkladı. "Onu çok fazla heyecanlandırmamaya dikkat edin. Etkisi bu sefer ona zarar verebilir."
Başımı salladım ve içeri girdim. Biraz yürüdüm ve Hyunjoon'un şaşkınlıkla oturduğunu gördüm. Önündeki duvara bakıyordu.
"Joon?" Yanına yürürken seslendim.
Orada hareketsiz oturuyordu. Bilinci başka bir yerdeydi. Eline uzandım sonra parmaklarımızı geçirdim. Hyunjoon küçük bir homurdanmıştı, ama gözlerini duvarda tutmaya devam etti.
"Joon..." dedim saçlarını okşamaya başladığımda endişeyle.
Yatar pozisyona geçti ve kafasını karnıma doğru yasladı. Saçlarını okşamaya devam ettim ve yardım edemediğim ama aklında olarak onu şaşkına çeviren şeyi merak ettim.
"Asla eve dönmeyeceğim..." dedi sonunda uzun bir sessizlikten sonra.
Bildiğini sanmıyordum. En iyi yanıtı düşündüğüm gibi sessiz kaldım.
"Eve gideceksin, şimdi değil. Ne zaman olduğu konusunda endişelenme ve vücudunu bu hastalığı yok etmeye odaklan." Neşeyle dedim.
"Gece geç saatlerde yaptığımız yürüyüşleri, sabah öpücüklerini ve kucaklamalarını, sevişmeyi özledim." dedi üzgünce.
Sesi ağlayacakmış gibi geliyordu. Biraz eğildim ve gerçekten ağlamaya başladığını doğruladım. Hastaneye kaldırılmasından bu yana üç hafta geçti ve dördüncü hafta yavaşça geçmeye başlıyordu. Yatağın kenarında oturdum, sonra göğsümde ağlamasını istedim. Onu üzmek beni de üzdü. Onu ağlarken görmek ve duymaktan hiç hoşlanmadım. Julius Caesar gibi birçok kez bıçaklanmış gibi hissettim.
"Hadi ama, ağlamak buradan gitmene yardım etmeyecek değil mi?" Onun sırtını okşarken dedim.
"Hayır..." diye mırıldandı göğsüme. “Ama ağlamaya ihtiyacım vardı...”
Benden uzaklaştı ve gözlerini silmek için doğruldu. Onu durdurdum, sonra masadaki peçete kutusundan bir peçete uzattım.
Her zamanki mutlu benliği, gözyaşlarını sildikten sonra geri gelmişti."Peki, seni bu kadar heyecanlandıran şey neydi ki hemşireler kaçtı?" Diye sordum merakla.
"Sen." tereddüt etmeden cevap verdi.
"Ben? Dün böyle davranmadın." Onun yatağa uzanmasına yardım ettiğim için aklıma geldi. "Bilmiyorum... Tanıdık vuruşunu duymak beni gerçekten mutlu etti..." dedi bana bakarken.
Kalbimin neşeyle şişip şişmediğinden ya da acıyla çarpıp çarpmadığından emin değildim. Belki ikisiydi. Alnını öptüm ve karşılığında küçük kıkırtılar aldım. Daha iyi olmalıydı. Öyle olmak zorundaydı.
"Ee, Eunseol Soobin'e itiraf etti mi?" Diye sordu Hyunjoon aniden.
"Hayır. İster inan ister inanma, Soobin ve Kris'in boş bir ofiste birlikte göründükleri söylendi. Görünüşe göre en iyi arkadaşların düşündüklerinden daha yakın ve rahat olduklarını söyledi. Soobin'in homoseksüel olduğunu hiç düşünmediler." Ne duyduğumu hatırlarken dedim.
“Kris mi? Ne zamandan beri?” diye sordu şaşkınlıkla. Beni iş yerinde her zaman ziyaret edemedi mi? "Vay canına..."
"Gerçekten bilmiyor muydun...? 'Hareket etmek için çok gey olduğunu' tam anlamıyla yüksek sesle söylediğine eminim." Tekrar düşündüğüm gibi dedim.
"Mutlu olduğundan bahsettiğini düşünmüştüm." diye karşılık verdi Hyunjoon.
"Adil". Bir omuz silkerek cevap verdim.
Gülmeye başladı ve ben bunu biraz sinir bozucu buldum. Bu kadar komik olan neydi? Sormak için ağzımı açtım, ama zaten kendini açıklamaya başlamıştı.
"Hayatımı özlemeye başlıyorum..." dedi acı ama tatlı bir gülümsemeyle.
Gözyaşları tekrar gözlerini doldurdu. Çarşaflarını sıkıca kavradıktan sonra bana baktı. Yüzü bir hoşnutsuzluk görünümüne çekilmesine rağmen gözleri sulu idi.
"Eve gitmek istiyorum." Dedi gözyaşlarını dökerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴜsᴛ ᴀ sɴɪғғʟᴇ | (ᴄᴇᴠɪʀɪ) ✓
Historia Corta| ᴛʜᴇ ʙᴏʏᴢ | | ʟᴇᴇ ᴊᴀᴇʜʏᴜɴ × ʜʏᴜɴᴊᴜɴ ʜᴜʀ | Orijinal Kitabın Yazarından İzin Alınarak Çevrilmiştir. Yazar: @Driwed