ိေလယာဥ္ေပၚေရာက္ေတာ့ အိပ္ေဆးတုိက္ၿပီး အိပ္ခုိင္းရေသးတယ္ ပင္ပန္းေနၿပီေလ အနားယူလုိက္ chan ႏူိးလာတ့ဲအခါၾကရင္ chan ရဲ႕ကမာၻေလးဆီ ေရာက္ေနေစရမယ္ chan.......ဒီထပ္ ပုိဆုိးတ့ဲ ဒါဏ္ေတြကုိ chan ခံႏူိင္ပါမလား ကုိယ္တကယ္ စိုးရိမ္တယ္ chan ရယ္......
ေလယာဥ္အၾကာႀကီးစီးလာၿပီး.....ေရာက္လာတ့ဲအထိ chan မႏူိးေသးတာမုိ႔ ေကာက္ေပြ႔ကာ ေလယာဥ္ေပၚက ဆင္းေတာ့ ကုိယ့္ကု္ိ ေခါင္းငုံၿပီး အေလးျပဳေနတ့ဲ သူေတြကုိ ျဖတ္ေလ်ွာက္လာၿပီ အနက္ေရာင္ မာစီးဒီးကားေပၚတက္ထုိင္လုိက္လာၿပီး မၾကာခင္ သူသြားခ်င္ေနတ့ဲ ေနရာေလးဆီေရာက္ေတာမွာမုိ႔ ကုိယ္ျပဳံးမိတယ္.....
မၾကာပါဘူး လွမ္းျမင္ေနရတ့ဲ တုိက္ႀကီး႐ွိရာကုိ သြားဖုိ႔အတြက္ ျပင္ေနတာမုိ႔ ရပ္ခုိင္းလုိက္ၿပီး ကုိယ္ေပၚေပၚမွာအိပ္ေပ်ာ္တ့ဲ နတ္သားေလးကုိ ႏူိးလုိက္ေတာ့....
Chan''ေလယာဥ္ဆုိက္ၿပီလား....''
Se''အင့္ဟင္.....ဟုိးကုိလွမ္းၾကည့္လုိက္.....''
Chan''ေရာက္ေနၿပီ.....''
Chan''ဝါး......ေရာက္ေနၿပီ....ငါတုိ႔ပန္းခင္းထဲကေန လွမ္းေလ်ွာက္သြားရေအာင္ေနာ္ ကားန႔ဲမသြားဘဲ....''
Se''အင္းပါ ဟုတ္ပါၿပီ ပန္းခင္းထဲက သြားရေအာင္ chanကုိႏူိးလုိက္တာဘဲေလ....''
Chan''ခ္ခ္....''
လူတစ္ရပ္ေလာက္႐ွိတ့ဲ ပန္ခင္းထဲမွာ ကုိယ္လက္ကုိဆြဲကာ ဘာအပူအပင္မွမ႐ွိဘဲ ေျပးလႊားၿပီ ျပဳံးရြင္ေနတ့ဲ chanၾကည့္ၿပီး ကုိယ္ပါအလုိလုိ ေပ်ာ္မိတယ္.....
Chan''hun ေရ ငါကုိလုိက္႐ွာပါ....''
Se''မိရင္ေတာ့ မလြယ္ဘူးေနာ္ chanေရ.....''