8

421 50 18
                                    

မနက္ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ အခန္းေပါက္ဝက ေစာင့္ေနတ့ဲ kris တုိ႔သုံးေယာက္......chanျမင္တည္းက စုိက္ၾကည့္ေနေတာ့ ႐ွက္တာေပါ့ ၿပီးေတာ့ ေဘးမွာလဲ hunလည္း႐ွိေနတယ္.......အနားေရာက္ေတာ့ ကုိယ္ေ႐ွ႕ကေန ပိတ္ရပ္ၿပီး   .......

Kris''ကုိယ့္ကုိ အေျဖေလးေတာ့ ေပးအုံးေလ.....''

Se''chan အခန္းထဲသြားရေအာင္....''

Kris''ဒီမွာ ငါ chanန႔ဲ စကားေျပာေနတယ္ေလ sehun shi.....မင္းဝင္ခ်င္ရင္ တစ္ေယာက္တည္းဝင္''

Se''ဖယ္ အေ႐ွ႕ကေန ငါဝင္မလုိ႔''

Chan''အင့္ဟင့္ မဝင္ရပါဘူး အေျဖကုိလည္း ေပးမယ္.....''

Chan အေျဖေပးမယ္ဆုိလုိ႔ ရပ္ၾကၫ့္ႏူိင္တ့ဲ ခံႏူိင္ေရအားမ႐ွိတာေၾကာင့္ အခန္းဝင္မယ္ဖုိ႔ ေျခလွမ္းျပင္ေတာ့ ကုိယ္အက်ႌေလးခါကုိင္ၿပီး မဝင္ဖုိ႔တားျပန္ၿပီ chan  ေရ အ့ဲေလာက္မရက္စက္န႔ဲေလ ကုိယ္ႏွလုံးသားက ေက်ာက္ဆစ္ခဲမဟုတ္ဘူး chan ေသြးန႔ဲသားန႔ဲ တည္ေဆာက္ထားတာ.......

Se''ကုိယ္ရွိဖုိ႔လုိ႔လား chan.....''

Chan''အြန္း လုိတယ္ hun ဒီမွာေျပာလုိ႔မေကာင္းဘူး ေခါင္မုိးထပ္ကုိသြားၾကမလား.....''

Kris''chan ေလး သေဘာပါဗ်.....''

Chan''သြားရေအာင္ hun..... ''

ေခါင္မုိးထပ္ေရာက္ေတာ့ kai န့ဲ baek ကေတာ့ ခုံတန္းေပၚမွာထုိင္ေနၿပီး chan တုိ႔သုံးေယာက္ကေတာ့ မတ္တပ္ရပ္ေနလ်ွက္ hunန႔ဲ kris ကေတာ့ မ်က္လုံးခ်င္း စစ္ခင္းေနၾကေလရ႕ဲ chan ဘယ္သူကုိမွ မနာက်င္ေစခ်င္ဘူး......

Chan''chan တစ္ခုေျပာစရာ႐ွိတယ္ krisကုိ....''

Kris''အြန္းေျပာေလ ကုိယ္နားေထာင္ေနတယ္....''

Chan''chan kris ကုိ ေစာင့္ၾကည့္အုံးမယ္ ေတြ႔တာမၾကာေသးေတာ့ kris အေၾကာင္းကုိလည္း chan ဘာမွမသိေသးဘူး chan အေၾကာင္းလဲ......kris မသိေသးဘူး....အ့ဲေတာ့........ ''

Kris''ကုိယ္နားလည္ပါတယ္ chan ကုိယ္တုိ့ေတြ႔တာ မၾကာေသးပင္မ့ဲ ကုိယ္အခ်စ္ကုိေတာ့ ယုံၾကည္ေစခ်င္တယ္.... ၿပီးေတာ့ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ယူမွာလဲ chan....''

သုံးေယာက္ရပ္ေနၾကပင္မ့ဲ krisန႔ဲchanန႔ဲသာ စကားေျပာေနၾကပင္မ့ဲ sehunကေတာ့ ေကာင္းကင္ျပင္ႀကီးကုိသာ ေဆြးေျမ့ေျမ့ၾကည့္ေနေလရ႕ဲ အင္းေလ အခုခ်ိန္ သူရင္ထဲ ဘယ္ေလာက္ပူေလာင္ေနလုိက္မလဲ ဖမ္းဆုတ္လုိ႔လဲမရ လက္လြတ္ဖုိ႔လည္း မျဖစ္ႏူိင္ အ့ဲခံစားခ်က္ကုိနားလည္တာမုိ႔ ကုိယ္ခ်င္းစာႏူိင္ပါတယ္.....baekလည္း ကုိယ့္အခ်စ္ကုိ ျမင္လာရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလုိက္မလဲ......

Heart-beat (Zawgyi / Unicode) Where stories live. Discover now