9

360 41 21
                                    

Se''ကုိယ္ chan ဟုိး ငယ္ငယ္ေလးထဲက ခ်စ္လာတာ chan.....''

Chan''အြန္း chan သိတယ္.....''

Se''ဟင္ ဘယ္လုိသိတာလဲ ကုိယ္အခုမွေျပာတာေလ....''

Chan''အ့ဲတာကေလ ဟုိေန႔က hun အခန္းထဲဝင္ရင္း hunရ႕ဲ ဒုိင္ယာရီေလးေတြ႔လုိ႔ chan ယူဖတ္လုိက္မိတာ စိတ္မဆုိးပါန႔ဲေနာ္ hun ပစၥည္းကုိ hun မသိခင္ ယူၾကည့္မိလုိ႔ ၿပီးေတာ့ hun က တျခားသူကုိင္တာ မၾကဳိက္မွန္းလဲသိပါတယ္.....''

ကုိယ္ စာအုပ္ယူဖတ္လုိ႔ ကုိယ္စိတ္ဆုိးမယ္ထင္ေနလားမသိပါဘူး.....မ်က္ႏွာငယ္ေလးန႔ဲ ေျပာေနလုိက္တာ ကုိယ္စာအုပ္ကုိ ယူဖတ္ေပးလုိ႔ကုိယ္က chan ကုိေက်းဇူးတင္ေနမိတာပါ.......

Se''ဟုတ္တယ္ ကုိယ္ ပစၥည္းကုိ တျခားသူကုိင္တာမၾကဳိက္ဘူး.....''

Chan''hun na.....''

Se''ဒါပင္မ့ဲ chan ကေတာ့ ခြၽင္းခ်က္ေပါ့ ကုိင္႐ုံတင္မဟုတ္ဘူး ဖ်တ္ဆီးပစ္လဲ ကုိယ္ေက်နပ္တယ္ chan ဘာေၾကာင့္လဲေတာ့မေမးန႔ဲေနာ္ ဘာလုိ႔ဆုိ chanကုိ ကုိယ္ႏွလုံးသားကု္ိ ေပးအပ္ၿပီး ကုိယ္ကမာၻလုိ႔ သတ္မွတ္ထားလုိ႔.......''

Chan''စကားတက္လုိက္တာ....''

Se'' chan ဘက္ကေရာ ကုိယ္ကုိဘယ္လုိသေဘာထားလဲဟင္.....''

Chan''အင္း kris ကုိအေျဖေပးတ့ဲေန႔ဘဲ hun ဘယ္သူကမွ ဘတ္မလုိက္ဘဲ ႏွလုံးသားေစခုိင္းမႈအတုိင္းေရြးခ်ယ္သြားမယ္ ေစာင့္ႏူိင္မလား hun.....''

Se''chan သေဘာပါ chan အဆင္ေျပသလုိလုပ္ပါ ကုိယ္ကအဆင္ေျပတာမုိ႔ ဆင္းရေအာင္ေလ......''

Chan''အင္း.....''

အတန္းထဲေရာက္ေတာ့ kris က ျပဳံးျပလာတာေၾကာင့္ ျပန္ျပဳံးျပၿပီး ထုိင္ခုံမွာ ထုိင္ေနတုန္း krisထုိင္ခုံကေန ထလာၿပီး စာပြဲခုံေပၚ လက္ေထာက္ကာ chan အေပၚကေနအုပ္မုိးၿပီး ျပဳံးျပေနတာေၾကာင့္ လူကပူထူေနၿပီ.... အခန္းထဲကလူေတြကလည္း ၾကည့္ေနၾကၿပီေလ ႐ွက္တာေပါ့လုိ႔......

Chan''kris ဘာေျပာမလုိ႔လဲဟင္.....''

Kris''ေနလည္ပုိင္းက် အတန္းလစ္ရေအာင္.....''

Chan''ဟင္ ဘာလုိ႔လဲဟင္.....''

Kris'' ကုိယ္ chan ကုိ တစ္ေနရာလုိက္ပုိ႔စရာ႐ွိလုိ႔....''

Heart-beat (Zawgyi / Unicode) Where stories live. Discover now