Medyada şarkı var dinleyerek okuyabilirsiniz. ^^ Little mix-little me
Yatağımda uzanmış değişik düşüncelere dalmıştım ki babamın bana " Ezra aşağıya in! " diye bağırdığını duyana kadar. Kısa bir ' off ' çekip suratımı buruşturarak yatağımdan kalkmak zorunda kaldım.
Aşağı indiğimde babamı koltukla oturur vaziyette gördüm , bana elleriyle gel işareti yaptı. İsteksizce yanına gittiğimde " Sokağın başında bi market var. Oraya git ve akşam için bize yiyecek bişeyler al . Gitmeden önce masadaki listeyi almayı da unutma " dedi hafif sesini yükselterek.
Reddetme şansımın olmadığını bildiğim için kafa salladım ve listeyi elime alarak kapıya yöneldim. Havanın hafif serin olduğunu bildiğim için üzerime ince bi hırka almayı da ihmal etmedim .
Dışarı çıkıp elimdeki listeye baktığımda gözlerim fal taşı gibi açıldı. " Aman Allahım bunları tek başıma nasıl taşıyabilirim ?! "
Markete doğru yürüdüğümde arkamdan ayak seslerinin geldiğini duydum ve arkama döndüm.
Olamaaz ! Böyle bi sokakta bu adamın da işi ne ? Siyah gözlüğü , siyah deri ceketi , siyah beresi ve kirli sakallarıyla çok dikkat çekiyordu. Her şey siyahtı ve elinde bi levye vardı korkunç görünüyordu.
Korkudan nefes alışverişinin hızlandığını hissetim. Adımlarımı hızlandırmaya çalıştım fakat arkamdaki o korkunç adamın da adımlarını hızlandırdığını fark ettim.
Çok korkuyordum nefes dahi alamıyordum. Hızla koşmaya başladım hemde çok hızlı..
Birden ayak sesleri kesildi ve arkamı döndüğümde tek bir kişi dahi yoktu.
Nefesimi düzene sokup , gözlerime çevremi süzdüm. Neyse ki etraf sakindi ve bende marketi kolayca bulabilmiştim.
Marketten babamın verdiği listedeki şeyleri hızlıca alıp kasaya yöneldim. ' Bu nasıl bi sıradır görende bedava dağıtıyorlar sancak ' diye sızlanırken önümdeki çocuğun arkadan ön sıraya gelip sıraya kaynağını gördüm.
Resmen delircem her şey üst üste geliyor.
" Ne kaynıyorsun be !? " dediğimde yüzünü bana çevirdi. " Yine mi sen ?!" dediğimde sırıttığını gördüm. Uyuz !
Çatık kaşlarımla yüzüne baktığımda bi an şaşkınlıktan küçük dilimi yuttum sandım. O yüzündeki yaralarda neydi?
Eleştirilerinizi yorum olarak atarsanız seviniriz. ♥ Kitap beğenilirse her gün bir bölüm gelecek. ^^ ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-TERAS-
ChickLitYeni insanlar tanımak istiyorum, geçmiştekilere benzemeyen ***** Mardin'den ayrılalı 2 hafta olmasına rağmen bir türlü alışamıyorum İstanbul'a Ya şehirler yanlış ya da insanlar. Eskiden güldüğüm in...