Miran odadan çıktık'tan sonra, Reyyan'da arkasın'dan "göz yaşlarını"silerek çıktı..
Salona buyuklerin yanına geldiklerin'de herkez sohpet'e dalmış oturuyolar'dı..
Azize musade, isteyerek kalkmışlar'dı..
Şadoğluları'da onları geçirmek için arkaların'dan kapıya doğru yöneldiler..
Reyyan'da dışarı annesi'nin zoruyla onları
geçirmeye çıkmıştı. Herkez teker, teker birbirileri'ile ve dalaşıyor'du ki Miran da Reyyan'ın önüne geçip kulağına doğru eğildi ve bir şeyler, fisılda'dı..?
"hoşçakal benim mustakbel karım"...
"Dedi"
Reyyan'da nefret dolu, bakışları'ile Miran'a baktı ve dedi:
"Artık beni istesen de öldüremezsin çünkü ben bu gece öldüm sen öldürdün beni, yarın kına'da cenazem dünğün de de mezarım'da olucam" dedi.
Miran Reyyan'ın yanın'dan çekilerek arabaya doru yöneldi.
Arabaya doru gider'ken arkasın'da olan Reyyan'a baktı hınzır ve korkutucu bur gülüş'le.
Reyyan korktuğunu asla belli etmemeliy'di...
Ama gerçek'te çok korkuyor'du Miran'dan..*****
Miran ve ailesi Şadoğlu konağın'dan gitmuşler'di.
Reyyan üstünü değiştirip yatağına oturdu, bu gece olanları düşünmek için..
Aklına yine Miran'ın onu zorla öptüğü ve bir köşe'de sıkıştırdığı gelmişti..
O zaman belli olmuşttu, Miran'ın foyası..
Reyyan ondan çok korkmuştu hemde çok..
Ama ona bunu belli etmeyecek'ti, madur olduğunu asla göstermeyecek'ti..
Uzun düşünceler'den sonra Yaren ve Melike yanına geldi..
Yaren "kız neoldu sen banyoya gittin döndüğün'de suskun, suskun soluk, soluk geldin neoldu".?.
Melike "evet Reyyan ne oldu sen bi korkmuşa beniyordun"??
Reyyan "kızlar yok birşeyim, uzatmayın"!
Yaren/Melike " Yok, yok biz anlarız seni neoldu çabuk anlat"!!
Reyyan " tamam siz kazandınız, anlatıyorum"
Reyyan " ben odama gittim ya lavaboya girecektim"..
Yaren/Melike " Eee.."
Reyyan " arkamdan Miran öküzü de geldi"
Yaren " E kız nediye arkandan lavaboya gelmiş bu Miran " ?
Melike " evet de nezaman bu Miran.
Miran Öküzü oldu"?
Sordu Melike imalı bir şekilde..
Reyyan " durun durun devamı var neden boyle, dediğimi şimdi anlayacaksınız"..
Yaren ve Melike meraklı bakışlar ile Reyyan'a baktılar tekrar?..
Reyyan " ben tam lavaboya girecek'ken
tutu kolum'dan beni duvara yasladı"!
Yaren/Melike " kız deme"!
Reyyan " peki neden bunu yaptığını biliyormusunuz"?
Yaren/Melike " kız nerden bilelim, çatlatma insanı söyle hadi"?..
Reyyan " neden olucak kahvesine tuz ve karabiber koyduğum için, yani okadar buyutmuş"!
Yaren/Melike " kız deli mi bu sen ne lazımsa onu yaptın ya"!?
Reyyan " adam inat, anlamıyor hep kendi istediği olucak"
Yaren/MeIike " e kız devam et sonra ne oldu"?
Reyyan " Ne olsun ben ondan kurtulmaya çalışıyorum sıkıştırdı beni duvara elimi sıkıyor mecburen bir şey yapmam lazım,
ben de elimi çekip kaçıp kurtulmak istedim birakmadı beni yeniden duvara yasladı, ben şansımı bir kere daha denemek istedim, ama o beni yeniden duvara yaslayım sertçe dudağımı öpmeye başladı"
Yaren " kız öptümü ciden"!?
Reyyan " Yaren ben masal mı anlatıyorum şimdiye kadar"?
Melike " ee.. Reyyan sonra ne oldu anlat,anlat"
Reyyan " o çok sert davranıyordu bana, ellerim'le onu itiyordum ama o zorba Miran ellerimi sıkıştırıp işini kolaylaştır'dı..
Ben çekine bildiğim kadar çekinmeye çalıştım ve ona benibırakmasını söyledim ama beni duymuyordu sertçe yeniden kedine çekerek öpmeye devam ediyordu, ben de debelenmeye..
en sonun da çekildi ve kulağıma bu seni ilk öpüşüm ama son olmayacak, dedi sora da gitti".
Reyyan " oyle işte"
Yaren / Melike " Reyyan belli bu Miran çok çektirecek sana allah sana kolaylık, sabırlık versin karderşim"...
Reyyan " Amin, amin"..
*****
Aslanbey konağın'da
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ReyMir - Zoraki Evlilik / ask
RomanceBirbirilerini tanidikca seven iki Asik. - Zorla evlendirilen iki yabanci ama karsi tafar yani Miran Aslanbey Reyyan Sadoglunu cocuklugun'dan beri taniyor ve ona cok pis asik... Genc kizin dedisi Nasuh şadoglu ortak olduklari Aslanbeylere torununu ve...